Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

denne posten bør tas opp på ny om en liten stund ca 5-10 dager og få med folkene fra Overklokking.no så skal du se at du overstiger 100stk grensen, da blir jeg med også.. så avslå tilbudet nå, og prøv igjen om 5-15 dager! og ikke nevn andre kabinetter/typer for da blir det garantert skeivt da også, og raporter de postene som er med dette (altså, offtopic postene)! :)

Jeg føler meg ganske enig i det valent sier, prøv igjen om noen dager, ikke gi opp. Har lyst på dette, tilbudet var egentlig meget bra. Muligheten for rabatt blir kanskje enda større når adm.side kommer opp? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel ikke skade å se hvilke priser microplex gir oss på de andre kabinettene?

Helt greit å prøve igjen senere, og kanskje hellet er bedre da.

Forstår ikke helt hvorfor alle klager på at det er blitt blandet inn alternativkabinetter, grunnen til det var at det ikke så ut til at det var stor nok interesse for å få dette kabinettet enda billigere(noe det heller ikke ble).

Microplex hadde vanskeligheter med å sette ned prisen på dette kabinettet enda mer siden det er en spesialbestilling og dyrere enn vanlige Lian Li kabinetter. Dette forstår jeg meget godt.

Synes at vi fortsetter og ser hva vi får ut av microplex av andre tilbud, også tar vi opp 6277 kabinettet om noen dager som foreslått!

Lenke til kommentar
Kan vel ikke skade å se hvilke priser microplex gir oss på de andre kabinettene?

Helt greit å prøve igjen senere, og kanskje hellet er bedre da.

Forstår ikke helt hvorfor alle klager på at det er blitt blandet inn alternativkabinetter, grunnen til det var at det ikke så ut til at det var stor nok interesse for å få dette kabinettet enda billigere(noe det heller ikke ble).

Microplex hadde vanskeligheter med å sette ned prisen på dette kabinettet enda mer siden det er en spesialbestilling og dyrere enn vanlige Lian Li kabinetter. Dette forstår jeg meget godt.

Synes at vi fortsetter og ser hva vi får ut av microplex av andre tilbud, også tar vi opp 6277 kabinettet om noen dager som foreslått!

Nå kom jo litt av entusiasmen til bake igjen, ikke ødelegg det. :p

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig her nå? Hvor mange må vi være for å få dette tilbudet, og er folk i det hele tatt interessert lengre?

Om folk trekker seg så bestiller jeg i dag, enkelt å greit, gidder ikke å vente lengre da.

send en e-mail til theo343, han setter opp en liste med interesserte for å få et avslag på 2-300 kr! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig her nå? Hvor mange må vi være for å få dette tilbudet, og er folk i det hele tatt interessert lengre?

Om folk trekker seg så bestiller jeg i dag, enkelt å greit, gidder ikke å vente lengre da.

send en e-mail til theo343, han setter opp en liste med interesserte for å få et avslag på 2-300 kr! :thumbup:

Om du ser på listen så står jeg der alt. Lurer bare på hvordan vi ligger ann osv.

Lenke til kommentar

Om du ser på listen så står jeg der alt. Lurer bare på hvordan vi ligger ann osv.

Listen har ikke noe med dette å gjøre, vi ga opp å få et bedre tilbud. Nå har theo343 sagt at han fortsatt er interessert og ønsker å få tak i 15stk til for å få et tilbud på 2-300kr. Derfor: send en e-mail til theo343 og skriv at du fortsatt er interessert i et lite tilbud på dette kabinettet, da skriver han deg ned på en liste han har. Lurer du på noe mer så regner jeg med at theo343 gladlig svarer på det.

Lenke til kommentar

jeg er fortsatt hypp på lian-li og er villig til å vente litt. Prisen var egentlig god nok den, men synes det var litt klønete formulert. Virka som hvis man satt seg på grønn (godtok den nåværende prisen), så ville man gi opp å få bedre rabatt, men synes første rabatten er god nok jeg. Så jeg er fortsatt med. Skal sende email.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...