Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig skuffet. Hele tråden startet bra, fikk med mange og alt var bare bra. Plutselig så begynte folk/theo å ramse opp andre kabinetter - noe som gjorde at det hele gikk skjevt.

Det er leit, hadde lyst på det kabinettet. :(

Det var ikke jeg som gjorde at det gikk skjevt. Jeg har kjempet mot motstand siden første post. Det var det at veldig mange ønsket et tilbud som ikke var mulig, som gjorde at det gikk skjevt.

Så jeg vil ha meg frabedt den Valent.

Hvis alle sier prisen er for dårlig og kun 21 står igjen, så fikk vi ikke prisen. Så enkelt var det. De som ville ha et annet kabinett var ikke blant de 21.

Du kan fortsatt kjøpe 6277, men jeg vet ikke om de 21 fortsatt vil ha kabinettet?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Håper det fremdeles er 21, for da er det vel snakk om 2-300 kr i avslag uansett - det er penger det også.

Men, for all del - hvis folk ønsker seg et pinglekabinett, så la dem endelig få det. Uansett, hvis folk tror de skal få et kabinett som koster 17 - 1800 kr for under 1000- lappen, tror jeg de tar skammelig feil.

Hvis de 21 av oss som opprinnelig ønsket 6277 ikke vil gå over til et annet av de foreslåtte kabinettene, så tror jeg det vil bli dårlig forhandlingsgrunnlag for et annet kabinett også, siden man jo kan bli 21 mindre.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Synes det var synd å gå glipp av et tilbud med 500-550,- i rabatt. Men håper de 21 fortsatt er interessert.

EDIT:

Men det er lettere å forhandle om stacker og de andre kabinettene, fordi du er ikke låst til en leverandør og en tilhengerskare. 6277 var en vanskelig case i utgangspunktet. Men jeg har forsøkt ;).

Vi fikk senket 6277 med 550,- på total leveranse. Da burde man klare minst 400,- på stacker når man har flere en 1 leverandør å forholde seg til. Så jeg tror det går veien.

EDIT2:

Vi har snart en demo webside oppe som vi skal bruke til å drive slike prosjekter. Vi har kommet langt i planleggingen og jeg vil oppdatere dere her eller i en annen tråd på dette prosjektet.

Dette vil bli et verktøy vi på hardware.no kan bruke til slike "gå sammen" for å kjøpe prosjekter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ble en erfaring rikere, selv i min alder hehe. Er nok ikke alle på min alder som hadde giddet, men jeg synes forumet her er såpass rikt at slike ting bare er med på å bidra til samfunnet her.

Jeg er selv interessert i alle gode kabinetter, men vil forsøke å få med 15 stk eller 35 på 6277 slik at vi kan få 2-300,- i rabatt på det. Men gjenstår å se om det er nok interesser. Forløpig kun 2 som har meldt seg.

EDIT:

Men må også si at jeg var fult klar over at jeg ville måtte bruke _mye_ tid, møte litt motstand, samt kanskje ende opp med å sitte med et ok tilbud uten at det blir noe av.

Så var helt klar over det, og tok den oppveiningen før jeg satte i gang ;). Men morro lell.

Og jeg synes det er ganske fantastisk at vi klarte samle nesten 60 stk. som var såpass interessert i Lian-Li 6277. Det bekrefter kvaliteten på kabinettet mer enn noen gang ;).

Og takk til de som var med :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

denne posten bør tas opp på ny om en liten stund ca 5-10 dager og få med folkene fra Overklokking.no så skal du se at du overstiger 100stk grensen, da blir jeg med også.. så avslå tilbudet nå, og prøv igjen om 5-15 dager! og ikke nevn andre kabinetter/typer for da blir det garantert skeivt da også, og raporter de postene som er med dette (altså, offtopic postene)! :)

"grunnen" til at jeg nevnte deg theo i forrige post var at du var villig til å tenke andre kabinetter (drop det)

du stod på hardt!, det skal du ha :thumbup:

det står det på forsiden b.la.

edit: leif

edit2: Helt enig med Datating!! (se ned 1 post)

Endret av Valent
Lenke til kommentar
Skjerp dere!

Dette er en tråd om hvor folk snakker om et eventuelt Lian Li tilbud, har dere så absolutt lyst på stacker eller noe annet, start en ny tråd!

:wallbash:

Det er startet en ny tråd her. Så følg litt med. Det må vel være lov å komme med mer eller mindre konstruktive forslag på hvilket kabinett man skal slå seg sammen om. Det er ihvertfall mer konstruktivt enn en smiley-animasjon.

AtW

Lenke til kommentar
Det er startet en ny tråd her. Så følg litt med. Det må vel være lov å komme med mer eller mindre konstruktive forslag på hvilket kabinett man skal slå seg sammen om. Det er ihvertfall mer konstruktivt enn en smiley-animasjon.

AtW

den posten kom i dag, mens lian li tråden er startet et par dager siden!!!

18/01/2005 : 17:52!

edit2: Netshop kjøper fra microplex.. (ond sirkel)

Endret av Valent
Lenke til kommentar

AtW

Hvilken post er det du snakker om som kom i dag?

AtW

Lenke til kommentar

AtW

AtW

Stacker kabinettet fra komplett (bigwater)

18/01/2005 : 17:52

er det vel? link lengre opp på siden.. ;)

Lenke til kommentar

AtW

AtW

Ja ok, og hva så? Da burde vel vedkommende som sutret ha fått det med seg?

Lenke til kommentar

AtW

AtW

Ja ok, og hva så? Da burde vel vedkommende som sutret ha fått det med seg?

Såklart!

---

Er det Lian Li kabinettet spesiallagd kun for Microplex?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...