Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Elg:

...

Nimblex:

Før vi avslutter saken med Microplex har jeg latt det være opp til dem å plukke ut det kabinettet de kan gi best rabatt på. Så får vi se hva de kommer med og hvor mange som er interessert. Men blir det ikke 50+ er det liten vits tror jeg.

Men jeg holder også 6277 tilbudet åpen for de som virkelig vil ha dette kabinettet på tilbud :). Frem til fredag kl. 14:30 slik det står i 1. post.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi må jo selvfølgelig forsette.

"slettet" orker ikke diskutere. :p

Microplex har designet 6277. Så fått Lian Li til og produsere det for dem.

De kunne like gjerne kalt det "Microplex 6277", for å si det sånn. Men da hadde det vel ikke hørt like lukrativt ut :p

Hva med dette da?

Som sagt. Netshop kjøper inn Lian Li fra Microplex, da Microplex er distributør for Lian Li i Norge.

Lenke til kommentar

Grunnen til at de var så mange interesserte før vi fikk vite prisene var jo at vi da kunne få muligheten til å få et veldig bra og dyrt kabinett til en _veldig_ billig penge. Noe som selvfølgelig trakk til seg folk som egentlig ikke hadde behov for et nytt kabinett.

Et kabinett med orginalpris til rundt 1000kr vil nok mer tiltrekke seg folk som har behov for nytt kabinett.

Jaja, lykke til. :)

Lenke til kommentar
En viktig ting er å ha varen på lager

komplett har 100+ stacker inne + der har de fleste alleredet bestilt bigwater hint hint

Stacker

Ikke dumt å ha varen på lager. Men det kan nesten være bedre å ikke ha det. Fordi da kan leverandøren be om bedre pris fra produsenten. De har allerede betalt for varer de har på lager og kan dermed ikke gi like god rabatt.

Det var jo det Komplett gjorde med Bigwater, de snakket med leverandøren og bestilte i etterkant. Derfor venter vi nå 2 uker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
En viktig ting er å ha varen på lager

komplett har 100+ stacker inne + der har de fleste alleredet bestilt bigwater hint hint

Stacker

Ikke dumt å ha varen på lager. Men det kan nesten være bedre å ikke ha det. Fordi da kan leverandøren be om bedre pris fra produsenten. De har allerede betalt for varer de har på lager og kan dermed ikke gi like god rabatt.

Det var jo det Komplett gjorde med Bigwater, de snakket med leverandøren og bestilte i etterkant. Derfor venter vi nå 2 uker.

Mulig, men de regner kanskje med å få solgt de allikevel? Og de kan jo ta inn en ny ladning relativt billig. Verd ett forsøk synes jeg ihvertfall, virker som ett knall kabinett.

AtW

Lenke til kommentar
Grunnen til at de var så mange interesserte før vi fikk vite prisene var jo at vi da kunne få muligheten til å få et veldig bra og dyrt kabinett til en _veldig_ billig penge. Noe som selvfølgelig trakk til seg folk som egentlig ikke hadde behov for et nytt kabinett.

Et kabinett med orginalpris til rundt 1000kr vil nok mer tiltrekke seg folk som har behov for nytt kabinett.

Jaja, lykke til. :)

siden 6277 ikke ble interessant nok er Stacker som ATWindsor tok inn i debatten den perfekte kandidat.

Det koster fra 1300-1500 og ligger ann til å kunne havne på 995,- el. Jeg aventer hva som skjer videre :).

Sende meg alternativet dere ønsker på e-mail.

ATWindsor:

Er jeg uenig?

Du kjenner trikset til bilselgere? De senker prisen litt på biler de vil ha vekk, og øker prisen på biler som kan trekke oppmerksomheten vekk fra de som de vil ha ut. Ergo kan det være man kan få meget gode priser :).

Men uavhengig av det også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ok.

Jeg spør deg først Theo siden du er sjefen over prosjektet. OM det er greit setter jeg en link under her for dem som er ønsker å kjøpe Stacker, som jeg starter selv?.

Så slipper du den delen, mulig flere er intresert i dette da mange har bestilt bigwater settet fra komplett også

Lenke til kommentar

hmm har sendt deg mail om at jeg er videre interresert hvis prisen går noe ned jeg da....kom aldri frem den tydeligvis?

menmen..det spiller vel ingen rolle tydeligvis, for virker som vi ikke blir mange nok til å klare det uansett...

men det stacker kabinettet...er det egentlig noe pent?

Virker praktisk med mange finesser osv, men syns det virker noe snodig jeg...

Lenke til kommentar

siamlarion:

Du er velkommen til å gjøre det. Så kan du ta over med stacker som prosjekt. Det blir sikkert bedre suksess siden du har flere kort/leverandører å spille på samt at du har et kabinett som ikke er for dyrt.

Tempoking:

Jeg hadde noen på vent til reg siden jeg ikke oppdaterte for hver enkelt bruker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
hmm har sendt deg mail om at jeg er videre interresert hvis prisen går noe ned jeg da....kom aldri frem den tydeligvis?

menmen..det spiller vel ingen rolle tydeligvis, for virker som vi ikke blir mange nok til å klare det uansett...

men det stacker kabinettet...er det egentlig noe pent?

Virker praktisk med mange finesser osv, men syns det virker noe snodig jeg...

Smak og behag regner jeg med, hverken spesielt fint eller spesielt sygt i mine øyne. Blir uansett kjørt stappfull av dikser og vannkjøling for min del, og plassert under pulten, så personlig bryr jeg meg ikke så veldig.

Glimrende om du får satt opp en lenke sima

AtW

Lenke til kommentar

Jeg ser allere de for meg intoren i den nye tråden:

Er du en dataentusiast? Da er stacker noe for deg! Ideell som filserver, vannkjølingstårn og konvensjonell pc for den seriøse bruker. Denne bautaen av et kabinett har plass til masse disker, drev vifter, svigermor og bikkja, takket være den enorme innvendige plassen. Rett og slett ett monument av ett kabinett.

Hehe

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...