Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

theo343: Hvis du mener at det ikke vil gå å få dette tilbudet enda bedre må jeg ærlig innrømme at jeg tviler på at 50+ er interessert.

Jeg mener at vi bør gi opp dette kabinettet og satse på et annet Lian Li. Tror det er interesse for andre kabinetter her også.

Hva med å sette opp en liste og finne det ut? :roll:

Det sier du bare fordi du er interessert i 6070 framfor 6277! :tease:

Blir det ikke 6277, er jeg ikke interessert i noe annet Lian Li kabinett. Da heller jeg mer mot Chenbro Gaming Bomb II evt.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forstår at man kanskje ikke er fornøyd med prisen. Men se nå alle rabatter vi får og ikke se dere blind på kabinett prisen ;)

kabinettprisen er alfa omega når man skal ha seg kabinett. se deg ikke blind på "rabatter":)

dessuten er alt ekstrautstyr til lian li overpriset. om vi hadde fått til en bra "ekstra"deal, for eksempel 30% på lian li ekstrautstyr (sendes med kabinettet uten ekstra tillegg i fraktpris o.l.), så hadde jeg nok vippet over til grønn.

Lenke til kommentar

Nimblex.

Jepps det er det jeg også tror. Derfor jeg stilte meg spørrende til om vi skulle fortsette.

Det vi kan gjøre er at jeg kan se hvilken pris jeg får for de 21 som er interessert. Så kan de evt. kjøpe. Også setter vi opp et annet kabinett.

Men da begrenser vi oss ikke til et kabinett, men 2 eller 3 som man kan velge fritt imellom.

Derfor. Send e-mail til meg med emne "Kabalt - <navn på kabinettet>". I mailen linker du til noen tester og hva du selv mener/erfarer om kabinettet.

Men at vi går nogenlunde innenfor kriterielisten på førstesiden.

EDIT:

Jeg er i full gang i et prosjekt hvor vi skal sette opp en website/databaseløsning for formålet. Da vil dette bli enklere ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg forstår at man kanskje ikke er fornøyd med prisen. Men se nå alle rabatter vi får og ikke se dere blind på kabinett prisen ;)

kabinettprisen er alfa omega når man skal ha seg kabinett. se deg ikke blind på "rabatter":)

dessuten er alt ekstrautstyr til lian li overpriset. om vi hadde fått til en bra "ekstra"deal, for eksempel 30% på lian li ekstrautstyr (sendes med kabinettet uten ekstra tillegg i fraktpris o.l.), så hadde jeg nok vippet over til grønn.

Motsier du ikke deg selv litt her da? Men jeg mener nå at total pris for handelen er viktigst. Ikke hva kabinettet koster.

Det du sier er at det er likegyldig for deg om du blir trukket 1700 fra kontoen for handelen av kabinettet så lenge kabinettet var billig?

Poenget er at man må se beløpet man totalt skal betale for handelen. Ikke bare prisen for kabinettet.

Men gir opp den diskusjonen.

Lenke til kommentar

Du har kommet langt theo, ingen her er jo direkte urimlig i mine øyne, men 1550kr for et kabinett er og forblir dyrt, selv for oss nerder.

Se hva du får til med dette, så kan vi sette opp et annet lian-li kabinett om navnene ikke blir grønne.

Du er nokk oppgitt fordi du har kjempe lyst på dette kabinettet selv, det er beklagelig

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

1.395 for kabinettet, 150 i frakt samt småvarer på samme forsendelse. Hadde ikke brukerne regnet med frakt? Ugjør total rabatt på 550,- for et dyrt og ekslusivt kabinett.

Joda, hadde lyst på kabinettet selv. Men ikke et must. Jeg klarer meg fint med det jeg har ;).

Vi lar dette ligge litt nå, så ser vi hvilke alternativer jeg mottar på e-mail fra brukerne her. Jeg skal i mellomtiden poste priser for 6277 ved mindra kvanta på førstesiden.

Førstesiden er også oppdatert. Jeg stopper foreløpig forhandlingene inntil jeg ser hva som skjer videre med e-mail og tråden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
1.395 for kabinettet, 150 i frakt samt småvarer på samme forsendelse. Hadde ikke brukerne regnet med frakt? Ugjør total rabatt på 550,- for et dyrt og ekslusivt kabinett.

Joda, hadde lyst på kabinettet selv. Men ikke et must. Jeg klarer meg fint med det jeg har ;).

Vi lar dette ligge litt nå, så ser vi hvilke alternativer jeg mottar på e-mail fra brukerne her. Jeg skal i mellomtiden poste priser for 6277 ved mindra kvanta på førstesiden.

Førstesiden er også oppdatert. Jeg stopper foreløpig forhandlingene inntil jeg ser hva som skjer videre med e-mail og tråden.

Genialt!

Kunne du ha sendt e-mail til microplex, og bedt dem om å sette opp en tilsvarende liste på noen flere kabinetter, så vi vet hva som er mulig og hvilke kabinett microplex virkelig ønsker å gi oss ett godt tilbud på?

Supert jobba Theo343! :thumbup:

Lenke til kommentar

Blir det bestemt et annet LianLi kabinett ville jeg ha prøvd med Netshop.

Ellers vil jeg foreslå en avsluttende mail til microplex der det er alt eller ingenting.

Bare skrive feks: dessverre, mange mistet interessen pga at de sikkert hadde for store forventninger til tilbudsprisen. Takker for bra sammarbeid likevel.

"Ikke slå meg nå" :p

Lenke til kommentar
Blir det bestemt et annet LianLi kabinett ville jeg ha prøvd med Netshop.

Ellers vil jeg foreslå en avsluttende mail til microplex der det er alt eller ingenting.

Bare skrive feks: dessverre, mange mistet interessen pga at de sikkert hadde for store forventninger til tilbudsprisen. Takker for bra sammarbeid likevel.

"Ikke slå meg nå" :p

Netshop kjøper kabinett fra Microplex.

Komplett.no derimot går IKKE innom Microplex. Mulig det er lettere og oppnå en bedre pris der.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede sendt en "avsluttende mail". Men ikke på den måten, men hvor jeg takker for det godt tilbudet vi har fått og at jeg skal se hvor mange jeg virkelig får med på 6277 til listeprisene på 1. side.

Og om de kan se om de har andre kabinetter fra Lian-Li eller i samme kvalitetsklasse som de tror mange kan være interessert i og som de kan gi en god pris på.

Du kommer ingen vei med å angripe noen som skal gi deg en god pris.

Før vi går videre med noe annet:

Hvor mange vil ha 6277 til prisene på 1. siden? Sjekk der og gi meg tilbakemelding som beskrevet!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Du kommer ingen vei med å angripe noen som skal gi deg en god pris.

Det er kjøperen som har makten, ikke selgeren.

Selgeren må tilpasse seg kjøperen, ikke omvendt.

Når en er mange nok, kan kjøperne presse prisen ned. For og få til dette, må en selvsagt kreve det, ikke spørre pent. Spør en pent, får en ikke den beste prisen, det sier seg selv.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Bidz:

Det er naivt å tro at en selger går med på enhver pris med en kjøper som tror det. Selgeren har også makt. Han kan velge å ikke selge til en lavere pris.

Og ennå mer naivt hvis man tror at jeg hadde fått bedre pris ved å "kreve" det.. dette begynner å bli komisk!

Vi snakker ikke om 200-1000 kabinetter. Vi fikk beskjed om å selge 100 kabinetter for å oppnå bedre pris. Klarte vi det?

Bidz:

Kan jeg spørre om hvor mange store kontrakter du har halt i land med den holdningen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skulle vi ha satset på at komplett ville gi oss ett fint tilbud på et Lian Li, tror jeg det hadde vært en ide å satse på dette pga utvalget, men uten altfor store forhåpninger. Dette kabinettet ser ut til å være et veldig flott kabinett.

Det viktigste: Er noen interessert i et slikt alternativ? :roll:

En erfaring her

Lenke til kommentar
Skulle vi ha satset på at komplett ville gi oss ett fint tilbud på et Lian Li, tror jeg det hadde vært en ide å satse på dette pga utvalget, men uten altfor store forhåpninger. Dette kabinettet ser ut til å være et veldig flott kabinett.

Det viktigste: Er noen interessert i et slikt alternativ? :roll:

En erfaring her

Pent kabinett. Men tror det er for dyrt i utgangspunktet for at så mange skulle være interessert i det. Og dessuten sitter Komplett med 30 stk. på lager, dvs. at de sikkert ikke har så mye å gå på hva gjelder pris heller.

For og få dette til å gå, tror jeg en rett og slett må finne et kabinett til 1000-1300 i utgangspunktet, for så å få det ned endel i pris. Da kan vi bli mange flere, i og med at de fleste faktisk synes 1000kr er VELDIG mye for et kabinett uten PSU.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Erfarningen i tråden sier at man må finne et kabinett som havnet under 1000,-.... selv om det kun koster 1.300,- som utgjør en dårligere rabatt.

Jeg ser i etterpåklokskapens ånd at tråden ikke var for 6277 kabinettet, men et _mye_ billigere kabinett.

Men uansett hva det blir til så har vi kanskje oppnådd noe når vi til slutt får et kabinett.

Det vil også gjøre saken letter om dere nå istedet ikke setter opp et kabinett som heter Lian-Li, men ett annet mer som flere webbutikker har og de har større spillerom på pris med.

Gjør dere det så trenger man ikke forhandle om en god pris, man kan bare innhente priser og videresende nåværende priser til forhandlere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Nimblex:

I utgangspunktet et fint kabinett :-). Men er ikke dette det kabinettet Øyvind Dahle slaktet pga. håpløs interiør oppbygning?

Må si meg litt enig i kritikken.

Beklager, det visste jeg ikke noe om.

Theo343: Du skrev at du hadde sendt en ny e-mail til microplex og spurt om andre tilbud. Skrev du noe om hvilke kabinett vi var interessert i, eller lot du det stå åpent?

Tror det er lurt å vente på svar fra microplex før vi begynner å sette opp noen liste på et annet kabinett.

Vi får vente i spenning noen timer til :yes:

Lenke til kommentar
Vi må jo selvfølgelig forsette.

"slettet" orker ikke diskutere. :p

Microplex har designet 6277. Så fått Lian Li til og produsere det for dem.

De kunne like gjerne kalt det "Microplex 6277", for å si det sånn. Men da hadde det vel ikke hørt like lukrativt ut :p

Hva med dette da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...