Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg tar helt feil nå, men jeg tror microplex holder litt tilbake.

Det samme tror jeg. Tror neppe innkjøpspris er så høy som 1395,-. Innkjøpsprisen er sikkert under 1000kr, garantert. Men de skjønner vel sikkert ikke at de kommer til og tjene masse på alt det andre som folk bestiller fra dem samtidig som kabinettet. I tillegg all den gratis publisiteten og anbefalingene de får.

Komplett.no tok sjansen og ga oss et sinnsykt bra tilbud, og se hvor bra det gikk!

Dersom Microplex ikke kommer med et bedre tilbud, synes jeg vi evt. kan se etter andre alternativer hos andre webshops, og se hvordan det går. Mulig Komplett.no er med på en runde til? Kanskje de kan skaffe Chenbro Gaming Bomb II, siden de tar inn Chenbro fra før.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig holder de tilbake, men det viser seg at jeg tippet korrekt i posten min på første side (sa prisen kom til å bli 1395,-). Fremdeles synes jeg det er helt kurant å ha spart 400 på kabinettet + 100 på frakt = totalt 500,-. (samt at det ikke blir mer frakt på alt annet smådill/smådall som vi måtte bestille i tillegg).

Jeg er fremdeles med, og folk må skjønne at skal prisen nedover, så må folk se til å forandre farvene sine fra blått til grønt på første siden.....!! Sett nå igang da for po........!!............:-)

Lenke til kommentar

Det overasker meg at veldig mange snakker negativt om Microlex når de har gitt oss totalt 550,- i rabatt på et kjøp. Med den holdningen kommer vi ingen vei og ser ut som en gjeng bortksjemte kjøpere(litt krass, men slik kan det se ut som for en leverandør)

Samt at vi ikke aner hva de har i innpris på varen.

Man kan på ingen måte sammenligne denne kampanjen med den Komplett hadde. Det må være klart for alle. Vi snakker om en helt anne produktype og leverandør.

Rayline:

Sa du ikke 1300? ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sjansen for at noen bestiller seg noe annet i tillegg er jo ganske stor. Jeg skal iallefall ha litt smågreier fra dem hvis jeg først bestemmer meg for å ta tilbudet på kabinettet. Det nåværende tilbudet er bra, men jeg hadde ikke engang vurdert nytt kabinett før jeg så denne tråden. Så enda litt lavere må det.

Lenke til kommentar

1395,-+150 har den alltid vært siden første tilbud. Det vi har fått i tillegg her nå er at vi kan slenge på en haug andre varer uten økning i frakt.

Ser ikke folk dette? Jeg forstår at man kanskje ikke er fornøyd med prisen. Men se nå alle rabatter vi får og ikke se dere blind på kabinett prisen ;)

EDIT

Skal vi komme videre ned i pris, må alle som står på listen gjøre en innsats så vi kommer over 100. Vi kan ikke bare sitte å vente på et strålende tilbud, vi må jobbe for det.

Anyone?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vil også komme med forslag til et alternativt kabinett: Silverstone SST-TJ06

Test av det HER

Info hos Silverstone HER

Det fåes også i Sølv og Sort, og har ikke vindu på siden.

Video review av kabinettet (3DGameMan) HER

Ser ganske kurant ut til vannkjøling, samt at det er enkelt og stilrent. Billigere i utgangspunktet enn Lian Li også, så hvis en får ned prisen på det noe kan det være aktuelt for flere, siden 1395,- faktisk er mye for et kabinett for de fleste.

I tillegg er jo Chenbro Gaming Bomb II kurant, dersom noen faktisk kan ta det inn?

Endret av bidz
Lenke til kommentar
1395,-+150 har den alltid vært siden første tilbud. Det vi har fått i tillegg her nå er at vi kan slenge på en haug andre varer uten økning i frakt.

Ser ikke folk dette?

Jo, men her er det snakk om 50 kr.

Hadde vi hatt informasjon som feks: Hva er innkjøpsprisen til kabinettet, hvor mange slike kabinetter selger microplex i året feks så hadde det vært mye enklere. Men dette er jo ting om Microplex selvfølgelig vil holde for seg selv, som alle andre firma.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Holdt på å skrive nettop det samme marius

Blir for stift for meg -selve prisen 1395 og frakt metoden blir for mange salgsmetoder for min smak, ikke helt sansen (snakker for meg selv, er helt klar over at mange synes dette er bra nokk)

Ikke over 1300 med frakt så er jeg med - greit å ha navnet mitt der selv om jeg er kravstor, man vet jo aldrig

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Endring av status skjer via e-mail knappen og kun den veien. Det skal ikke så mye til? ;)

Innpris er ikke en informasjon en forbruker har krav på, så den vil man ikke få vite noe som helst om.

Silverstone kabinettet har jeg kikket på i et halvt år og synes ærlig talt innsiden er idiotisk satt opp. Min mening.

Men det ser ut som om denne tråden faller fra hverandre. Skal vi fortsette eller gi opp prosjektet?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Husk at Microplex selger neppe mer enn 50 av disse kabinettene i året. Her har de muligheten til og selge 50 på 1 dag. Dette er kjøpermakt. Vi har muligheten til og presse prisen lengre ned.

Dette er ikke et godt nok tilbud synes jeg.

Lenke til kommentar

De har gitt en 50 lapp til ved at du kan slenge på så mye småvarer du vil til samme frakt. Det var en forhandling som gikk igjennom i dag.

Hver krone teller. Bakgrunnen for mitt spørsmål til at dette skal fortsette er at det begynner å forekomme en del usaklige insinuasjoner og diskusjoner.

Selv om jeg ikke er forhandler selv, synes jeg man kan spare seg for slike "er de arrogante.... kan vi ikke få vite innpris", "ser de ikke verdien av oss"... "klart de holder igjen".. osv.

De har nok gått så langt ned som de kan gå. Og at det sikkert ikke er store marginer igjen hvis vi går over 100. Fordi det der ikke må tenke på er at de har også en haug av forhandlere å tenke på. Hvis de går under dem i pris så får de dem på nakken.

De som har sett kabinettet andre steder.

Du får kun kjøpt det gjennom Microplex, dette kabinettet er en spesialbestilling fra Microplex som i realitetet hadde kostet mer enn de andre Lian-Li kabinettene. Får du dette kabinettet et annet sted er det fordi de kjøper det fra Microplex.

Ergo kan du ikke få en bedre pris fra andre fordi da sponser de kjøpet ditt. Altså går i tap. Det er ingen villige til.

Jeg synes også det er håreisende å si "innkjøpsprisen er sikkert under 1000,-" når dette er et kabinett som er dyrere å produsere enn de som koster 2.200 ut av webbutikken? Wake up ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lian-Li svarer ikke på innpriser for sine forhandlere uten at du er en registrert Lian-Li forhandler. Og Microplex har ikke enerett, det er deres kabinett. Det er ikke det samme som enerett.

EDIT:

Send e-post slik som beskrevet i 1. post.. Ikke "lian li" og masse tekst inni mailen. Da blir den ikke registrert... Pls... Er vel ikke så vanskelig?

Eller sier noen "1395,- er altfor mye for et kabinett for de fleste". Hvorfor meldte du deg på en kampanje på et kabinett som koster 1.795,- som vi visste ville bli vanskelig å få langt ned i pris? Jeg har selv forespeilet 1.195,- og hvis vi iberegner alle rabatter er vi faktisk på 1.245 som ikke er så langt unna.

EDIT2:

Man sier man må mer ned. Vi fikk 50,- til i dag. Hver krone teller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Vi må jo selvfølgelig forsette.

"slettet" orker ikke diskutere. :p

Microplex har designet 6277. Så fått Lian Li til og produsere det for dem.

De kunne like gjerne kalt det "Microplex 6277", for å si det sånn. Men da hadde det vel ikke hørt like lukrativt ut :p

Lenke til kommentar

theo343: Hvis du mener at det ikke vil gå å få dette tilbudet enda bedre må jeg ærlig innrømme at jeg tviler på at 50+ er interessert.

Jeg mener at vi bør gi opp dette kabinettet og satse på et annet Lian Li. Tror det er interesse for andre kabinetter her også.

Hva med å sette opp en liste og finne det ut? :roll:

Endret av Nimblex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...