Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimrende. Jeg skal rette det opp med en gang!

Forøvrig har jeg fått nytt svar fra leverandøren og jeg informerer om ikke så lenge når et par detaljer er på plass.

EDIT:

er det flere som opplever at å trykke på "første" gir deg en feilmelding om at tråden ikke finnes? Er irriterende å måtte gå via "mine innlegg" hele tiden :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ok. folkens, her kommer det nye tilbudet. Ber dere om å skjerpe sansene ekstra godt for å forstå hvor godt dette tilbudet faktisk er.

1. Kabinett pris på 1.395 blir stående. Dette er en meget god pris.

(prisen er allerede langt ned og siden det er en spesialbestilling er det også dyrere å lage enn andre Lian-Li)

2. For å hjelpe til på prisen har Microplex gitt oss en fraktpris på 150,- uansett hvor i Norge dere bor, som er meget bra for et kabinett! Det er viktig at dere ser at dette bidrar med opptil en 100,- på selve tilbudet.

3. Jeg spurte også "hva med de som vil bestille ekstra varer på ordren, hvordan blir frakten?" Da fikk jeg beskjed om at de skulle gi oss muligheten til å hive på andre komponentvarer på samme ordre uten at frakten økte. Dvs. ikke varer som veier 5-10kg selvf!. Her kan man legge til kanskje 50,- på det opprinnelige tilbudet.

Hvis vi blir over 100 interesserte kjøpere kan jeg kanskje komme videre i forhandlingene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ok. folkens, her kommer det nye tilbudet. Ber dere om å skjerpe sansene ekstra godt for å forstå hvor godt dette tilbudet faktisk er.

(prisen er allerede langt ned og siden det er en spesialbestilling er det også dyrere å lage enn andre Lian-Li)

2. For å hjelpe til på prisen har Microplex gitt oss en fraktpris på 150,- uansett hvor i Norge dere bor, som er meget bra for et kabinett! Det er viktig at dere ser at dette bidrar med opptil en 100,- på selve tilbudet.

3. Jeg spurte også "hva med de som vil bestille ekstra varer på ordren, hvordan blir frakten?" Da fikk jeg beskjed om at de skulle gi oss muligheten til å hive på andre komponentvarer på samme ordre uten at frakten økte. Dvs. ikke varer som veier 5-10kg selvf!. Her kan man legge til kanskje 50,- på det opprinnelige tilbudet.

Så hvis vi da regner på dette og ser på den helhetlige prisen så kan man si at nåværende tilbudspris på kabinettet hvor man trekker fra alle rabatter i realiteten er. (ikke relle pris, men for å syneligjøre alle rabatter vi får)

1.245,-

Hvis man tar hensyn til de andre rabattene man har fått med på dette kjøpet!

Og dette er en måte å syneliggjøre hvilket tilbud vi faktisk har.

Altså prisen på kabinettet er ikke 1.245,- men 1.395,-. Men alle rabatter vi får på dette kjøpet utgjør en total rabatt som gir en pris på 1.245,-

Hvis vi blir over 100 interesserte kjøpere kan jeg kanskje komme videre i forhandlingene.

Bra innsats theo, bra at noen tar seg bryet med slikt, liker forresten denne setningen:

"Så hvis vi da regner på dette og ser på den helhetlige prisen så kan man si at nåværende tilbudspris på kabinettet hvor man trekker fra alle rabatter I REALITETEN er. (IKKE REELL pris, men for å syneligjøre alle rabatter vi får)"

Veldig morsomt å tenke seg at parantesen blir lest opp veldig fort helt til slutt, alla reklame i simpsons

:)

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Så det koster egentlig 1550kr ?

Edit: Et par spm:

- Er det bare Microplex i hele verden som kjøper dette kabinettet av LianLi?

- Ser at noen svenske nettbutikker selger dette kabinettet, får de dem igjennom micropex?

- Microplex har sikkert kontroll på dette da, men har de forhørt seg med LianLi om lavere pris siden dette sikkert er en stor bestilling?

Kom igjen folkens, vi må oppp i 100Stk. Skulle vært mulig å reklamere for denne posten på forumet. :p

Er klar over at dette er et veldig bra tilbud,og at jeg burde være fornøyd. Men jeg hadde nok for store forventninger. :p.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Marius.

Vanligvis ville det kostet 200-250,- å få tilsendt et kabinett rundt omkring i norges land(posten). Derfor synes jeg det er viktig å syneliggjøre hvilke rabatter vi faktisk får da man har lett for å se seg blind på bare kabinett prisen og glemmer alle de andre rabattene man har fått med på kjøpet.

Det var en deltaker som tidligere i tråden nevnte at han betalte 250,- i frakt for dette kabinettet. Da skal vi være fornøyd med 150,-.

Det eneste jeg har kommet videre med nå er at vi får lagt inn alle andre småvarer vi kjøper i samme forsendelse og frakt.

Det foregår altså en del forhandlinger på deres vegne som dere ikke ser like godt som en pris :).

ATWindsor:

På en eller annen måte er jeg nødt til å synliggjøre hvilke rabatter vi får. Man stirrer seg blind på "kabinettet" koster, og glemmer de 150,- man får på lasset via andre tjenster :).

Ser corny ut, men alikevel :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vi må være 50 for å få tilbudspakken på 1.395 minus 100 kr. på frakt samt andre varer innen for samme frakt.

Skal vi ha håp om noen kroner til må vi være 100+. Er man under 50 stk. får man ikke så god pris som det som er satt opp her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vil dette si at hvis vi hadde prøvd oss på et annet kabinett, så hadde sjansene vært større til å få en enda bedre pris?

Jeg vet ikke om dette kun gjelder meg, men jeg kan godt tenke meg å prøve og få en enda bedre pris på et annet kabinett, ser ut til at det kan bli vanskelig å presse dette tilbudet enda mer.

Prisen 1395(1245) er i og for seg meget god i forhold til at dette kabinettet er en spesialbestilling.

Bra jobba theo343! :w00t:

Lenke til kommentar

Vil dette si at hvis vi hadde prøvd oss på et annet kabinett, så hadde sjansene vært større til å få en enda bedre pris?

Jeg vet ikke om dette kun gjelder meg, men jeg kan godt tenke meg å prøve og få en enda bedre pris på et annet kabinett, ser ut til at det kan bli vanskelig å presse dette tilbudet enda mer.

Prisen 1395(1245) er i og for seg meget god i forhold til at dette kabinettet er en spesialbestilling.

Bra jobba theo343! :w00t:

Ja, personlig tror jeg også det er større mulighet for rabatt hos en litt annen produsent, men det er kanskje greiest å se om man klarer å samle 50 folk rundt dette tilbudet først.

AtW

Lenke til kommentar

Vel, en ting er iallefall klart. Microplex er tydeligvis ikke like lette og ha med og gjøre som Komplett.no, som ga oss supertilbudet på Bigwater settene!.. De halverte jo prisen i forhold til andre webshops (ca 800kr, og Komplett.no solgte dem for 395,-!).

Men Microplex bryr seg kanskje ikke så mye om den positive publisiteten som Komplett.no gjør.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Jeg er interessert i dette kabinettet. Selv om det kun er en leverandør som har det og gjør utgangspunktet vanskelig, så synes jeg vi har kommet langt.

Har ikke tall på hvor mange timer som har gått med de siste 4-5 dagene på dette nå. Men forsøkt å få til et god tilbud til brukerne her.

Men som sagt. Klarer vi å skaffe et salg på 100 kabinetter så kan vi få en ennå bedre pris.

Vi er nesten 60 stykk på lista, så det er ikke umulig hvis alle 60 jobber for saken. Jeg skal forhøre meg om hvilken pris vi kan oppnå hvis 100 stk.

Lenke til kommentar
"er det flere som opplever at å trykke på "første" gir deg en feilmelding om at tråden ikke finnes?"

- ja

Edit: Så det er 1295 + 150 kr i frakt?? Najs! trodde det var 1395 + 150 i frakt jeg  :blush:

Jeg vet ikke hvor du får de tallene fra. Men det er 1.395+150 i frakt med småvarer. Altså 400 i rabatt på kabinett og 150 i rabatt på frakt og pakking.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men Microplex bryr seg kanskje ikke så mye om den positive publisiteten som Komplett.no gjør.

Kanskje jeg tar helt feil nå, men jeg tror microplex holder litt tilbake.

Ja, vet dette er et bra tilbud. :p

Tror dere microplex hadde satt en stopper for netshop hvis de hadde valgt å gi oss en bedre pris?

MEn vi er jo uansett ikke mange nok. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...