Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Altså nå begynner det vel å skli litt ut her. Alle som har lyst på nytt kabinett virker det som kommer med forslag i hytt og pine til andre kabinett. Stacker, 3 andre Lian Li kabinett, osv, osv.

Trodde dette handlet om et kabinett som egnet seg til vannkjøling, ergo - Lian Li 6277 ?

CM Stacker, de andre Lian Li kabinettene, etc - er IKKE egne til vannkjøling på samme måte, og er dermed iallefall totalt uaktuelt for meg. Hvis ikke det blir noe av 6277, blir det enten Thermaltake Shark (som er spesialtilpasset Thermaltake BigWater vannkjølingen som i utgangspunktet var det som var cluet her i denne tråden) eller et annet kabinett som er veldig bra egnet til nettopp vannkjøling.

Men det virker jo som "alle" som vil ha seg nytt kabinett kommer med forslag og innlegg om "deres mening". Vel, nå er det faktisk slik at dette i utgangspunktet skulle være et kabinett som var velegnet til Thermaltake Bigwater vannkjølings-settet som Komplett.no ga oss et supertilbud på. Noe annet er totalt uinteressant for meg iallefall.

Forslag til andre kabinett er selvsagt bra, men de forslagene folk ellers har kommet med har jo ikke vært kabinett som er velegnet til nettopp vannkjøling, som det står klart og tydelig i første postent til Theo343 at det skulle være.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg helt enig med bidz her. Alle forslag til kabinett her, er i utgangspunktet ment som "erstatning" for lianli-kabinettet. Kriteriene(som ikke er noen fasit) finner dere i første posten og sendes som PM til trådstarter.

For the moment er det 6277 som gjelder, og forhandlingene er ikke ferdig enda(understrekes kraftig) ;)

Lenke til kommentar
ATWindsor:

Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte Stacker for 2 uker siden, hadde nok tråden dreiet seg om den i stedet.

pleier du vanligvis å kjøpe nytt kabinett hvert uke eller :ermm: (og morra mi klikker fordi jeg vil erstatte et halvår-gammel klump av et kabinett).

ikke for å være frekk syntes bare det var et litt uøkonomisk valg

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar

Tja, det er det nok kanskje, men dette er det desidert beste valget til vannkjøling, og det er jo det som var hele meningen :)

Og en ting til: Ikke gjør som morra di sier :p

Endret av theck1
Lenke til kommentar
ATWindsor:

Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte Stacker for 2 uker siden, hadde nok tråden dreiet seg om den i stedet.

pleier du vanligvis å kjøpe nytt kabinett hvert uke eller :ermm: (og morra mi klikker fordi jeg vil erstatte et halvår-gammel klump av et kabinett).

Hvis du ser på profilen min så skjønner du hvorfor jeg har kjøpt Stacker :-). Og joda, det svei i lommeboka, men det var det beste kabinettet til bruken og etter 6 mnd. med forsøk på å presse alt inn i et dårlig gammelt Aopen kabinett ga jeg f. og kjøpte meg heller et ordentlig kabinett. Dette ga meg alt jeg trengte til formålet, og mer til.

Tid er penger det også, på mange måter. Men jeg venter fortsatt på Stacker kabinettet pga. en vare i ordren som ikke er kommet, så hvis ATWindsor lager en annen kampanje med stacker mot Netshop og andre så avbestiller jeg og hiver jeg meg på der.

Men jeg ønsker et annet kabinett til vannkjølings pc'en min.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Big Ups Til Theo her !

Det har ikke en gang lagt seg stillhet fra bigwater saken, før det dukker opp et knall fint tiltak for å få tak i et "skikkelig " vannkjølingskabinett.

Selv har jeg en Lepont kabinett jeg er ekstremt fornøyd med.

Men ble litt usikker her, frista litt med dette kabinettet også :-)

Ikke skriv med på listen enda, må se ann litt, men skal gi tilbake melding etter litt ettertanke. Har enda ikke fått bestilt meg noe vannkjøling så det er jo ikke noe hastverk med et sådant kabinett foreløpig..

Halvveis off-topic : Noen som muligens har et ekstra big-water på vei, pm meg! thx

Edit : Rettet en leif

Endret av Proteuz_4
Lenke til kommentar

Heisann, jeg er i videre forhandlinger med leverandøren. Vi har brukt litt tid på å klarlegge noen formaliteter rundt selve kjøpet, samt at vi nå forhandler på pris og antall for at dette skal bli et best mulig kjøp for begge parter.

Poenget er bort hvis vi kun får med 20 stk på prisen. Vi må ha en pris som gjør at 50-100 stk. hiver seg på og løper og kjøper. Det er min visjon med dette.

Jeg oppdaterer dere så fort jeg har mer informasjon. Jeg har også videresendt en del spørsmål jeg har mottatt.

venneligst send evt. spørsmål via e-mail under med emne "kab-req <ditt nick>" og spørsmålet i mailen, så skal jeg sørge for å videreformidle disse hvis det ikke er noe jeg kan svare på selv.

Hang tight! :thumbup:

PS!

Grunnen til at dere har hørt lite om pris etc. er fordi jeg jobber hardt med å legge til rette en del formaliteter for dere kjøpere slik at dette skal gå mest mulig på skinner. Iom. de ikke har mulighet for visa/mastercard så må ting legges tilrette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

les svaret mitt over. :) Og det eksisterende tilbudet er allerede meget godt, det må alle være klar over ;).

Bidz:

Vi kommer ikke til å la dette skli ut mer, blir det flere diskusjoner "om hvorfor dette kabinettet" eller "hvilken UPS" så vil det rapporteres. dessverre må vi forsøke å holde tråden til det som gjelder så vi ikke mister interessen.

Diskusjoner kan vi ta i etterkant.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er en del som ikke har bekreftet om de ønsker å være med videre(være status blå). Derfor hvis de som står på listen som _sort_ kunne sendt meg en e-mail, slik som beskrevet i 1. post hadde jeg vært veldig taknemlig.

Dette fordi det er viktig for meg i forhandlingene å vite hvor mange jeg faktisk har bak meg. Det er helt essensielt både for oss og leverandøren.

Kunne noen evt. hjulpet meg å sende en PM til de som står i sort? uten å spamme de selvf.

Ellers som tilleggsinformasjon så driver jeg nå sammen med et par stykker å planlegger en permanent webside som skal ta for seg slike ting som dette fremover, slik at vi ikke spam'er forumet med slike tråder.

Dette har jeg tenkt på siden første tråd hvor jeg kun var deltager.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
ATWindsor:

Hvis du ser på profilen min så skjønner du hvorfor jeg har kjøpt Stacker :-). Og joda, det svei i lommeboka, men det var det beste kabinettet til bruken og etter 6 mnd. med forsøk på å presse alt inn i et dårlig gammelt Aopen kabinett ga jeg f. og kjøpte meg heller et ordentlig kabinett. Dette ga meg alt jeg trengte til formålet, og mer til.

Tid er penger det også, på mange måter. Men jeg venter fortsatt på Stacker kabinettet pga. en vare i ordren som ikke er kommet, så hvis ATWindsor lager en annen kampanje med stacker mot Netshop og andre så avbestiller jeg og hiver jeg meg på der.

Men jeg ønsker et annet kabinett til vannkjølings pc'en min.

ÅÅÅÅÅÅÅ, da fattet jeg det

Lenke til kommentar
Poenget er bort hvis vi kun får med 20 stk på prisen. Vi må ha en pris som gjør at 50-100 stk. hiver seg på og løper og kjøper. Det er min visjon med dette.

:thumbup: Akkurat. Og hvis de publiserer tilbudet så kanskje de selger enda fler.

Jeg kan sende PM til de 10 første svarte.

T.o.m GRendal

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...