Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterer innimellom i post 1(driver med andre ting også hehe). Men kun de som sender en e-mail fra forumet som nevnt.

Har en liggende i ureg kø nå. Tar ikke en og en, blir for mye jobb på listestyret. ;). jeg sendte en mail kl. 12 i dag for å avklare noen viktige formaliteter. Men jeg sender ikke flere før jeg får svar. Slik at vi ikke får en "spam" situasjon her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles interessert, men jeg var ikke helt fornøyd med det første tilbudet. Det var greit nok i seg selv, men ikke nok til å få meg til å kjøpe kabinettet... Har sendt mail til deg, Theo. Edit:

Det var registrert i første post, ja :)

Endret av Sasuke-kun
Lenke til kommentar
Har du egentlig tenkt over kanskje å melde deg på lista over interessenter, Atw? :):p

Er ikke interessert i lian-li-kabinettet før det går under 1000 kroner, og jeg anser det som såpass usannsynlig at jeg synes det blir litt feil å melde meg på en slik liste, når jeg mest sannsynlig ikke kommer til å kjøpe kabinettet.

Stacker derimot ;)

AtW

Lenke til kommentar
Har du egentlig tenkt over kanskje å melde deg på lista over interessenter, Atw? :):p

Er ikke interessert i lian-li-kabinettet før det går under 1000 kroner, og jeg anser det som såpass usannsynlig at jeg synes det blir litt feil å melde meg på en slik liste, når jeg mest sannsynlig ikke kommer til å kjøpe kabinettet.

Stacker derimot ;)

AtW

:dontgetit:

Men om 100 stk. bestiller burde vi få det til 1000-lappen!

Lenke til kommentar
vet ikke jeg tenkte angående de andre kabinetene som er skrivd opp på første side vis vi ikke ble fornøyd med tilbudet, så tenkte jeg kansje den var brukbar der...

Joda, alltid bra med forslag, kanskje er jeg negativ, men jeg tror avslagspotensialet er mye større på endre merker, Lian Li er ikke akkurat ett typisk "rabatt-merke" og det virker ikke som konkurransen på de er så store. Dermed tror jeg at avslaget kan bli større på en annen type kabinett.

AtW

Lenke til kommentar

Kom gjerne med flere forslag på andre merker med modeller som gir det samme, til alternativlisten. Kriterie listen er ingen fasit men en veiledning. Og alternativene gjelder kun hvis ikke 6277 fører frem.

Og joda man kan ordne mye med en dremmel men tanken er å komme så nær å slippe det som mulig. Slike ting som intake/exhaust er ikke noe jeg vil gå for hardt løs på selv med et veldig dyrt kabinett, derfor synes jeg 6277 er en god start :-).

ATWindsor:

Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte Stacker for 2 uker siden, hadde nok tråden dreiet seg om den i stedet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg har fått svar, og de var glad for henvendelsen. :thumbup:

Ved 50+ kunne de gi oss 400,- i rabatt pr. kabinett. Dvs. 1.395,- for et 6277 kabinett. Samt en meget god fraktpris for kabinett. 150,- in. eksp. gebyr. Så totalt sett får vi mer enn 400,- i rabatt. Kanskje 450-500. :).

Dette er 33% rabatt som absolutt ikke er verst! Men for å gå videre med dette trenger jeg en måling på hvor mange som går videre med denne prisen.

Send meg nå en e-post(ikke PM) med subject "JA Nick- 6277 til 1395", eller "JA Nick - 6277 VIDER FORH.". for å måle interessen. Hvis 50 stykker har falt av listen har jeg ikke noe grunnlag til å gå videre med prisforhandlinger.

Til de som hadde håpet på enda bedre pris, fortvil ikke, dette er meget positivt da vi har fått et veldig godt tilbud allerede ved første kontakt. Og vi er ikke ferdig ennå ;).

Jeg skal oppdatere listen og antall. Send meg en mail de som ønsker dette hvis vi ikke klarer å komme lavere. Men ingenting er umulig :-).

til dere som ikke har fått med dere dette enda.. husk å send epost nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...