Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Theo343:

Tror det hadde vært en god ide og sette opp en liste over hvem som var interessert i et kabinett som 6070B i alternativ. Kjekt å ha et alternativ hvis microplex ikke skulle ville senke tilbudet.

Ikke meningen å ta fokuset vekk fra 6277B som selvfølgelig har førsteprioritet, men greit å ha en oversikt over hvem som er interessert i et slikt alternativ.

Endret av Nimblex
Lenke til kommentar

Hehe er du kvinne, over 18 så kan vi sikkert diskutere "deg" :p. Neida, måtte bare.

Men tilbake til saken. fortsatt kun et par og tyve bekreftelser.

EDIT:

Ellers ser det ut som vi får et svar pr. dag. så tiden frem til fredag må fylles godt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Må bare få sagt det at jeg kun er interessert i 6277B, UTEN PSU.

Er overhodet ikke interessert i noe annet kabinett, og er ikke interessert i å få med PSU, da PSU'er som blir slengt med i slike pakker gjerne er bare ræl uansett.

Jeg kommer til og kjøpe 6277B uansett om dette tilbudet slår igjennom eller ikke.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

åssen er kabinettet for oss som ikke kjører vannkjøling? Skal ha en lydløs luft. "lekker" det mye lyd ut av dører etc? Eller kan det her bli bortimot optimalt, med et par store vifter med lav spenning.

Er mest sannsynlig med, sender en pm så fort jeg har fått noen fornuftige svar her :D

Lenke til kommentar

Sikkert det at microplex har kjøpt domene for et merkenavn som går til deres side :-). Men det kan godt være det er en avtale og at de er offisiell importør. Ellers er det ingen som forbyr noen å eie et domenenavn som ingen andre har gjort krav på. Er noen som godkjenner søknader også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

hmm jeg er med jeg selvom det blir til den prisen, så at jeg var blå o_O

jeg er med uansett bare det ikke blir dyrere enn den prisen som står i topic :D

btw noen som vet om en _STILLE_ psu? en somo selv på max load er _ekstremt stille_ (ikke vannkjøling) og gjerne til en overkommelig pris....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...