ATWindsor Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg ser ann stemningen ut dagen og kvelden i dag, samt om vi får noen flere svar i morgen. Husk at det kan ta tid å få svar. Hvis dere begynner å få 2. thoghts kan dere sende alternative kabinetter til meg på PM. Men sjekk ut kriteriene i 1. post. Jeg har ikke noe i mot å gå flere steder med alternativer. Kom igjen, så skal vi få oss et flott kabinett . Oppdaterer så fort jeg får svar fra Microlpex igjen. Jeg er litt uenig i ett par av kriteriene, Alu kan som alltid diskuteres, likeså sidevindu (spesielt i "stilrene" kabinett) men ihvertfall uten PSU er ett merkelig kriterium. Prisen må vel være det avgjørende? Om noen kaster med en PSU og fortsatt har en god pris (selv om man kun vil ha selve kabinettet) så bør veld det være ok? AtW Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hvorfor begynner vi å diskutere skifte av kabinett når vi ikke har fått noe endelig svar enda? Endret 17. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Greit at du er uenig i kriteriene. Vindu står som en opsjon, ikke et must. De fleste kabinetter selges med vindu som opsjon. Men som sagt ikke et must. Hvis PSUen er gratis ja. Men ellers er de fleste her i denne tråden ute etter et kvalitetskabinett og har en kvalitets PSU fra før. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg ser ann stemningen ut dagen og kvelden i dag, samt om vi får noen flere svar i morgen. Husk at det kan ta tid å få svar. Hvis dere begynner å få 2. thoghts kan dere sende alternative kabinetter til meg på PM. Men sjekk ut kriteriene i 1. post. Jeg har ikke noe i mot å gå flere steder med alternativer. Kom igjen, så skal vi få oss et flott kabinett . Oppdaterer så fort jeg får svar fra Microlpex igjen. Jeg er litt uenig i ett par av kriteriene, Alu kan som alltid diskuteres, likeså sidevindu (spesielt i "stilrene" kabinett) men ihvertfall uten PSU er ett merkelig kriterium. Prisen må vel være det avgjørende? Om noen kaster med en PSU og fortsatt har en god pris (selv om man kun vil ha selve kabinettet) så bør veld det være ok? AtW Ja jeg er litt enig her når det gjelder psu og vindu, men at det er alu kabinett er hvertfall et kriterie for meg. Vil ha et kabinett som er relativt enkelt å flytte på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hvorfor begynner vi å diskutere skifte av kabinett når man ikke har fått noe skikkelig svar enda? Jeg diskuterer ikke skifte av kabinett, men at vi kan finne et godt alternativ om det skulle vise seg til fredag kveld at vi ikke har en avtale som 50 stk. er fornøyd med . Da kan vi kjøre rett på sak mot flere leverandører på dette. Det er ikke aktuellt å skifte kabinett før saken kræsjer, men da er det greit å ha et godt alternativ. Stacker har jeg nylig kjøpt og jeg kommer ikke til å bruke så mye tid på det . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg har ikke sagt helt fullstending nei til PSU med salget. Så sant PSU'en er tilnærmet gratis. Men saken dreier seg først og fremst om et dyrt kvalitetskabinett som vi skal få innefor rekkevidde. Men kom med forslag til alternativer dere mener er nogenlunde innenfor de tingene som er diskutert og i kriterielisten. Alternativet vil først gjelde om saken kræsjer. Dette fordi vi må være 50 stk i denne avtalen vi nå jobber med hos Microplex. Går ikke det veien så tar vi alternativet videre med flere leverandører. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg syns at de burde kunne sette ned kabinettet så mye i pris at de ikke taper på det, og så heller tjene på de andre tingene folk kjøper med seg i samme slengen, feks psu. Tror nok det hadde vært best for alle. Men hva vet jeg om å drive en butikk.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Husk at vi ikke har kommet så langt som å forhandle.. jeg venter fortsatt på svar på formaliteter. Forhandlinger og avklarlinger tar tid . Har begynt å skrive opp alternativer til folket :-). Jeg fører opp Stacker også ATWindsor . Men husk at alternativene gjelder først om 6277 forhandlingene ikke fører frem. EDIT: Til nå er det kun 21 som har bekreftet at de enten synes prisen er god nok eller vil være med i videre forhandlinger. Minner om at vi må være 50+ for å komme noen vei. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har du fått email fra meg ell, theo? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg sendte mail om at jeg ville være med videre hvis prisen ble lavere, men du har ikke merket meg av. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Noen klarte å sende meg en mail med "Ja nick..." i stedet for nicket sitt . Så det kan være noen ikke ble merket . Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 frakten står det at er satt til 150kr, hva pleier frakten fra microplex å koste? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) For et kabinett er det ganske lav fraktpris. Ellers har Microplex høyere frakt enn andre tror jeg. Men det kan være fordi de har et gebyr andre ikke har, eller fordi de sender kun som en type pakke etc. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fraktprisen varierer mht vekt, mener å huske at jeg må ut med det dobbelte og vel så (300+)det for å få sendt et kabinett fra Microplex til Nord- Norge Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner lian li 6070B til 800? Står i førsteposten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Var det ikke en som nevnte det tidligere i tråden da? Wow var ikke 6070 men et annet hehe . Rettes opp. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hold dere til 6277 kabinettet nå da........:-) Helt klart uinteressant for meg å ta et annet alternativ, selv om forhandlingene om 6277 skulle "bryte sammen". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Fokus er på 6277. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hold dere til 6277 kabinettet nå da........:-)Helt klart uinteressant for meg å ta et annet alternativ, selv om forhandlingene om 6277 skulle "bryte sammen". Det er jo greit det, det er jo også intensjonen i tråden (å først prøve seg på 6277). De andre kabinettene er bare "backup". Men det finnes helt sikkert folk som er mer interessert i ett av de andre kabinettene også. Er ikke motstridene interesser her foreløpig. (sier den største kranglefanten i hele tråden ) AtW Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Mener ikke at dere skal "endre fokus" pga det. Ser bare at trådstarter skriver at han har sett tilbud på 6070B til 800kr noe som høres utrolig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå