Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Micorplex er dyre fra før på lian-li kabinetter-komplett har 100+ stacker inne, et tilbud på denne blir langt unnder 1000lappen(ca1000kr med frakt tenker jeg), mulig fler en meg er intresert da (har vært nevnt tidligere derfor tar jeg den opp igjen

Marius-ev, hvorfor oppdaterer du ikke din egen post??

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Micorplex er dyre fra før på lian-li kabinetter-komplett har 100+ stacker inne, et tilbud på denne blir langt unnder 1000lappen, mulig fler en meg er intresert da (har vært nevnt tidligere derfor tar jeg den opp igjen
Endret av mr_menace
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting å oppdatere med. Har ikke fått svar verken på email eller på forumet.

Edit: Sendte også mail til psdata om det samme sist uke en gang, har ikke fått svar derifra heller, men de har visst tatt inn alt annet til settet untatt blokken.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Micorplex er dyre fra før på lian-li kabinetter-komplett har 100+ stacker inne, et tilbud på denne blir langt unnder 1000lappen(ca1000kr med frakt tenker jeg), mulig fler en meg er intresert da (har vært nevnt tidligere derfor tar jeg den opp igjen

Jeg er litt enig, tror nedgangspotensialet på en stacker er høyere, men på en annen side begynner det allerede å gå litt inflasjon i disse trådene (samle folk for å prøve å skaffe ett tilbud). Og det virker jo som de selger endel fra før av de også.

For å oppsumere, det er ikke sikkert komplett eller andre vil ha mas fra slike tråder som det her 3 ganger i uka, men en billig stacker hadde definitivt vært kult.

AtW

Lenke til kommentar

Jepps :) De jeg fører 2 ganger på lista er fordi de skal ha 2 kabinetter :) Husk å sende meg en e-post som beskrevet i første post.

Og hvis noen har veldig lyst til å lage en webside som forenkler listeprinsippet må de gjerne høre fra seg :). (jeg er ingen webprogrammerer). Jeg kan evt. hoste siden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tror ikke vi kan stille så mange krav på en slik leveranse. Man får heller være takknemlig at man får et slikt tilbud ;)

Men folkens. Vær så snill å send e-post på den måten jeg har beskrevet i 1.post. Dette er ganske mye jobb og er håpløst hvis jeg skal lese innholdet i hver enkelt e-post i tillegg ;). Derfor bruk emne syntax slik jeg har foreslått :)

Lenke til kommentar

Jeg får mer informasjon etterhvert. Jeg har allerede kl. 12 sendt en ny mail med nye spørsmål til ordningen. Så jeg samler spørsmål dette utvikler seg ettersom det er naturlig.

Men husk at går ikke dette veien skal vi finne et godt alternativ som suser igjennom ;). Så selv om 6277 avtalen skulle strande så ikke meld dere ut før vi ser det endelige resultatet. Ok?

Kan være vi finner et annet til en god pris hvis ikke dette fører frem. Men ikke vær for utålmodig med detaljer, husk at vi har ikke engang en avtale før nok bekrefter.

Jeg sender viktige spørsmål i ordnede former, og venter på svar før jeg sender nye spørsmål. Ellers spammer vi bort tilbudet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg ser ann stemningen ut dagen og kvelden i dag, samt om vi får noen flere svar i morgen.

Husk at det kan ta tid å få svar. Hvis dere begynner å få 2. thoghts kan dere sende alternative kabinetter til meg på PM. Men sjekk ut kriteriene i 1. post.

Jeg har ikke noe i mot å gå flere steder med alternativer. Kom igjen, så skal vi få oss et flott kabinett ;).

Oppdaterer så fort jeg får svar fra Microlpex igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe i mot å gå flere steder med alternativer. Kom igjen, så skal vi få oss et flott kabinett ;).

Oppdaterer så fort jeg får svar fra Microlpex igjen.

Vi kan jo ikke gi opp enda, som sagt tidligere så tror jeg ikke mixroplex vil gi fra seg så mange kunder.

keep up the good work. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...