Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Theo: Har du forespurt flere enn Microplex.............?

Og på førstesiden din sier du:

"NB!

Man må betale ved kjøp, det aksepteres ikke oppkrav."

Jeg går ut fra at du her mener at man må handle med kort ikke sant?

Dersom det er Microplex, så aksepterer de faktisk ikke kort. De sender kun i oppkrav. Så da må det i tilfelle være forskuddsbetaling via giro/nettbank på en konto regner jeg med.

jeg kjøpte strømforsyning og betalte på postkontoret jeg (hvis det er microplex du snakker om)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke lenger interessert, stryk meg fra listen.

ikke godt nok tilbud, går for 6070B jeg da!

Nå er jo ikke prisen ferdig forhandlet enda. Husk at flere leverandører ble tilsendt forespørsel, og de har jo ikke hatt mange timene på seg til og svare enda.

Greit da får vi se hva det blir til!

Hvis det er andre Lian Li kabinett som microplex heller vil gi oss et bra tilbud på så prøv og finn ut det også.(eks. 6070B :love: )

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva innkjøpsprisen på de kabinettene er. :hmm:

Jeg syns ihvertfall de kunne satt det ned til den prisen, for jeg tipper an mange av oss kommer til å kjøpe mange andre ting fra microplex når vi først skal bestille der i fra, og da tjener de jo mye penger for det.

Edit: Sa de noe om at de hadde så mange på lager, eller at de måtte bestille inn?

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

"NB!

Dersom det er Microplex, så aksepterer de faktisk ikke kort. De sender kun i oppkrav. Så da må det i tilfelle være forskuddsbetaling via giro/nettbank på en konto regner jeg med.

jeg kjøpte strømforsyning og betalte på postkontoret jeg (hvis det er microplex du snakker om)

Øh, ja?. Det er postoppkrav det.

Han mente nok betaling med kort, som i VISA/MasterCard over nett. Ikke betalingsterminal på Postkontoret :D

Lenke til kommentar

"NB!

Øh, ja?. Det er postoppkrav det.

Han mente nok betaling med kort, som i VISA/MasterCard over nett. Ikke betalingsterminal på Postkontoret :D

ja samme det.

jeg trodde at han trodde at han MÅTTE betale over nettet (altså at postoppkrav ikke er noen mulighet)

Lenke til kommentar

Betingelsen er at man må forskuddsbetale, og det er noen formaliteter rundt dette som jeg fortsatt jobber med. Altså ikke postoppkrav, kun forskuddsbetaling, men hvordan man skal forskuddsbetale jobber jeg altså med.

Og husk. dette er 1. pristilbud, behøver ikke bli den endelige ;).

Så heng med ut hele uken, ikke gi opp ved første sving. Skal jeg bruke masse tid på dette(som jeg allered har gjort) må jeg vite at man er interessert. Forløpig har kun 12 stykker sendt meg en bekreftelses mail.

Marius:

Ingen har så mye varer på lager. Komplett måtte også bestille inn. Samt at man risikerer ikke å bestille uten at varen er betalt. Derfor forskuddsbetaling ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva innkjøpsprisen på de kabinettene er. :hmm:

Jeg syns ihvertfall de kunne satt det ned til den prisen, for jeg tipper an mange av oss kommer til å kjøpe mange andre ting fra microplex når vi først skal bestille der i fra, og da tjener de jo mye penger for det.

Jess..

Jeg skal iallefall ha meg en bZerk 500w psu, et par lys, kjølepasta (AS5), samt floppy og 2 stk. 5.25" frontpanel til kabinettet, og sikker et par småting til som jeg finner i samme slengen også :)

Lenke til kommentar
Marius:

Ingen har så mye varer på lager. Komplett måtte også bestille inn. Samt at man risikerer ikke å bestille uten at varen er betalt. Derfor forskuddsbetaling ;)

Da burde jo de også få rabatt hos LianLi siden jeg tviler på at de pleier å bestille så mange av det kabinettet.

Stakkars den taiwanske gutten som må skru i sammen alle disse. :p

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Theo343: Hvis det skulle være et problem med å få akkuratt dette kabinettet til en meget god pris, og du ser at dette ikke går å få til. Si ifra til oss og så prøver vi ett annet kabinett. Tror mange kaster seg på selv om det ikke er 6277kabinettet! :thumbup:

For all del ikke gi opp å få et bedre tilbud enda, det var ikke det jeg mente!

Stå på! :w00t:

Lenke til kommentar
Marius:

Da burde jo de også få rabatt hos LianLi siden jeg tviler på at de pleier å bestille så mange av det kabinettet.

De får garantert bedre priser hos Lian Li når de bestiller så mye på en gang. Sånn er det jo, uansett bransje. Kjøper en mye på en gang = får en bedre priser. Om en ikke direkte blir tilbudt bedre priser, kan en presse leverandøren litt.

Lian Li er jo ikke det kabinett-merket som selger mest i verden vil jeg tro, i og med at de er såpass dyre, og henvender seg til et nisje-marked (entusiaster). Så de vil vel være interessert i å få solgt mye på lite tid de også.

Sånn sett tjener alle på det.

Lenke til kommentar

Hey folkens. Ikke snakk som om dette var det endelige resultatet. ;)

Menace:

Ingen rammer er helt spikret ennå, så heng med ;)

Marius:

Kommer ikke til å skje. Derav forskuddsbetaling. Og vi driver ikke med manipulasjon, kun et godt samarbeid som skal gi oss god pris. Vi er seriøse.

Men forskuddsbetaling synes jeg er et minstekrav ved et slikt tilbud. Selv korthandel er jo en forskuddsbetaling selv om varen av og til ikke trekkes fra konto før den er sendt.

Og husk, Microlpex vil ikke risikere å ikke levere god service her. Deres navn og rykte vil stå på spill da.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Vi får Microplex til å ta alle kabinettene inn først, og så kjøper vi dem ikke. Da må dem jo bare selge dem til gi-bort-pris. :p

Den var kanskje litt drøy. :ermm:

Er nok derfor de krever forskuddsbetaling. Tror neppe de plasserer en så stor ordre hos Lian-Li før de faktisk har fått pengene på konto selv. Så det vil sikkert være litt leveringstid på kabinettene.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Lurer på en ting her. Hvor lang leveringstid vil det bli på disse kabinettene? Om de først skal ha penger på konto fra alle sammen, for så å bestille de fra lian li. Blir jo fort 1-2 mnd leveringstid da, og om det er tilfellet så er ikke dette aktuelt for meg lengre.

Så fint om en kan få vite hvordan dette vil foregå.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting her. Hvor lang leveringstid vil det bli på disse kabinettene? Om de først skal ha penger på konto fra alle sammen, for så å bestille de fra lian li. Blir jo fort 1-2 mnd leveringstid da, og om det er tilfellet så er ikke dette aktuelt for meg lengre.

Så fint om en kan få vite hvordan dette vil foregå.

Leste en annen plass at de fraktes med skip fra taiwan, så den kan fort ta en del tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...