Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for svar :) Skulle man hatt en 240 i 6277 så må man enten montere den i toppen og ofre et par brønner, samt åpne for det i toppen.

Eller i bunn, som nok er bedre siden kabinettet er ekstra dypt og bred og har god plass her. Men man får nok ikke en 360 i 6277, da er eks. stacker bedre :).

Men den tar fint 2*120 uten modifikasjoner ;)

Med litt modding bør det gå "greit" å få plass til en EVO 360, her et bilde fra Wunders PROJECT LIAN-LI FANLESS, og det er et Lian Li 6077USB som er MINDRE(smalere p.g.a hovedkortbrett) enn 6277... :p

Lenke til kommentar
Takk for svar :) Skulle man hatt en 240 i 6277 så må man enten montere den i toppen og ofre et par brønner, samt åpne for det i toppen.

Eller i bunn, som nok er bedre siden kabinettet er ekstra dypt og bred og har god plass her. Men man får nok ikke en 360 i 6277, da er eks. stacker bedre :).

Men den tar fint 2*120 uten modifikasjoner ;)

Med litt modding bør det gå "greit" å få plass til en EVO 360, her et bilde fra Wunders PROJECT LIAN-LI FANLESS, og det er et Lian Li 6077USB som er MINDRE(smalere p.g.a hovedkortbrett) enn 6277... :p

Fytti :D ser jeg var litt pinglete med min 240 :dribble:

Lenke til kommentar
Med litt modding bør det gå "greit" å få plass til en EVO 360, her et bilde fra Wunders PROJECT LIAN-LI FANLESS, og det er et Lian Li 6077USB som er MINDRE(smalere p.g.a hovedkortbrett) enn 6277... 

Den var rååå!!! fanless pc!!! husker jeg følgte med på "posten" hans, han oppdaterte meget sjelden..

Lenke til kommentar

I og med at jeg mest sannsynlig skal seriekoble, eller kjøre 2 bigwater kit separat, så er jo Lian Li PC6277 et must!.

En 120mm radiator i toppen, som dytter luft inn i kabinettet, og en i bak-kant (der 120mm viften står) som dytter luft ut. Sånn sett får en litt luftsirkulasjon også. Har også en 16.7db stillegående 120mm PSU, og om den får suge friskluft hele tiden, vil jo den også begynne å bråke mindre. 6277 er perfekt for mitt bruk iallefall, har kun 2 HDD'er og en CDR og en DVDR stasjon, Audigy 2 ZS og Skjermkort, and thats it.

Lenke til kommentar
Kan det ikke bli litt lamt vist 60 man kjøper likt kabinett.

Eller er det bare meg som er veldi trøtt på denne tiden på døgnet.

Kabinettet er knall, iallefall vist prisen blir "lav" men.....

PeeT

Jeg bryr meg absolutt ingenting om 60 andre har det samme kabinettet som meg iallefall. Det er sikkert titusenvis som har det samme kabinettet som jeg har nå (Chieftec Dragon sort bigtower), så whats the difference :)

Hovedgrunnen til at jeg vil ha dette Lian Li kabinettet er at det er lett, genialt og jobbe med (modulbasert), perfekt tilpasset vannkjølingen jeg tenker å sette opp, samt at det er stilrent og ikke "rånete".

Om 60 andre har det samme bryr meg virkelig ikke. Om så 100000 andre hadde hatt det, hadde ikke det brydd meg heller.

Lenke til kommentar
Kan det ikke bli litt lamt vist 60 man kjøper likt kabinett.

Eller er det bare meg som er veldi trøtt på denne tiden på døgnet.

Kabinettet er knall, iallefall vist prisen blir "lav" men.....

PeeT

Blir jo omtrent som å si; "Nei, Toyota Corolla er kjempe god bil, men den er jo verdens mest solgte. Nei den kan jeg ikke kjøpe"

Ikke det at jeg er en kjempe stor fan av Corolla, poenget mitt at det produktet som avgjør, ikke om alle andre, eller ingen andre har det som gjør at man velger.

Jeg har pr.idag Sunbeam Acrylic kabinet, hvilket er ett strålende kabinett(bokstavelig talt), men det er upraktisk på alle måter. Må tørke støv osv. hele tiden. Vanskelig å jobbe med, vanskeligt å fjerne støy osv.

Morro kabinett å ha med på lan da, vekker oppmerksomhet. Problemet er at 40liters tanken min er en smule uhendig å ha med på lan. :no:

Theo; Hørt no fra Microplex eller?

*dør av spenning*

*har lyst på Lianli*

Lenke til kommentar

Jeg har fått svar, og de var glad for henvendelsen. :thumbup:

Ved 50+ kunne de gi oss 400,- i rabatt pr. kabinett. Dvs. 1.395,- for et 6277 kabinett. Samt en meget god fraktpris for kabinett. 150,- in. eksp. gebyr. Så totalt sett får vi mer enn 400,- i rabatt. Kanskje 450-500. :).

Dette er 33% rabatt som absolutt ikke er verst! Men for å gå videre med dette trenger jeg en måling på hvor mange som går videre med denne prisen.

Send meg nå en e-post(ikke PM) med subject "JA Nick- 6277 til 1395", eller "JA Nick - 6277 VIDER FORH.". for å måle interessen. Hvis 50 stykker har falt av listen har jeg ikke noe grunnlag til å gå videre med prisforhandlinger.

Til de som hadde håpet på enda bedre pris, fortvil ikke, dette er meget positivt da vi har fått et veldig godt tilbud allerede ved første kontakt. Og vi er ikke ferdig ennå ;).

Jeg skal oppdatere listen og antall. Send meg en mail de som ønsker dette hvis vi ikke klarer å komme lavere. Men ingenting er umulig :-).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...