Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare egenvekt som forsvarer et Aluminiums kabinett, er det vel?

Og nå er det slik at vi ønsket å få et godt tilbud på et ekslusivt kabinett. Jeg oppfordret en annen deltager til å starte en alternativ tråd for evt. billigere kabinetter.

At noe spesielt med kabinettet forsvarer prisen er en helt annen diskusjon, men vi vil ha dette kabinettet og vil forsøke å få det til en pris vi kan leve med.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke bare egenvekt som forsvarer et Aluminiums kabinett, er det vel?

Og nå er det slik at vi ønsket å få et godt tilbud på et ekslusivt kabinett. Jeg oppfordret en annen deltager til å starte en alternativ tråd for evt. billigere kabinetter.

Ja, det var ikke meningen å ødelegge tråden ved å lage kvalm, bare å vurdere om kabinettet var noe for meg. Og foreløpig så virker det som hovedkvalitetene ved kabinettet er størrelse og enkel bygging (vekt, varmeoverføring, og kvalitet er ting som ikke er relvant, minimalt bedre, eller ikke noe problem hos andre produsenter i mine øyne).

AtW

Lenke til kommentar

For å gå mer innpå det:

- Usedvanlige gode luftemuligheter. 2*120mm oppe(andre?) med støvfilter og pent gitter, 120mm bak og stillegående 80mm i hver harddiskmodul m/støvfilter. Gir meget godt grunnlag for <16-20dBA

- heltgående 5,25" brønn som gjør det fleksibelt(slik som CM stacker som ikke er like pent)

- Alu og den pene finishen det gir, samt stilen på kabinettet. 3-5kg. lettere en stål skader heller ikke. Selv med vann.

- Alu leder varme bedre ut av kabinettet gjennom platene enn stål og plast etc. Spesielt når hele kabinettet er av Alu og fungerer som en stor varmeavleder.

- Tykke Alu plater av høy kvalitet.

- Alt er tilrettelagt for støydemping så langt det går uten å gjøre for mye ut av det.

- Det er ekstra dypt som gir det bedre muligheter for vannkjøling. Denne biten er veldig viktig for god plass til vannkjøling.

- Ferdiglaget plass for radiator i toppen, selv om den kunne vært en i bunnplata også, som hadde vært bedre. Og kanskje lettere gitt bedre plass til en 240 i et så dypt kabinett, en i toppen hvor man mister noen brønner og har PSU i tillegg. Samt at det er bedre å ha vekten i bunn av kabinettet.

- Meget praktisk og godt tilrettelagt.

Det er nok helt klart flere fordeler som jeg ikke kommer på nå etter nylig å ha stått opp etter en sen natt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

tror ikke det går å få inn 120mm vifte på harddiskmodulene i dette kabinettet. Er for spesiallaget. Skulle selv ønsket de hadde gjort det og kanskje laget 4disk moduler slik stacker har i stedet eller i tillegg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De hadde jo Lian Li PC61USB på tilbud lenge til 800kr, nå koster det jo 1 365kr, Så jeg tror det er mulig å få et tilbud på 1000kr.  :)

Men vi får vel ganske raskt vite om de er interessert når Theo343 tar kontakt.

Stemmer, er dette tilbudet jeg også har som grunnlag for en evt. % rabatt ;) : 1.095,- og det hadde gått på 1...... 2.... og 3. Solgt til 45-70 på hardware.no :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ta heller å send PM til meg med makspris dere er villig til å gå med på. Tråden er åpen for alle butikker :-). Ikke at det spiller så stor trille lenger ;). Jeg ønsker å gå for 1095,-, men vi får se hva vi får.

Men prisen det blir til blir postet her, så kan de som ikke vil være med alikevel gi meg beskjed på PM. Nå er vi snart 50 stk her(48)., og det går over all forventning :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det skal litt til at microplex eller butikken som ønsker å gi oss et tilbud kun gir det til oss. Sannsynligvis vil det bli et dags-/ukestilbud vil jeg tro.

Theo343: Nå er det ingen grunn til å vente med å sende en forespørsel hvis du har skrevet mailen ;) . Skriv at det er ca 50 på forumet som er interessert i et slikt kabinett hvis tilbudet blir godt nok!

Ikke helt sikker på hva jeg er villig til å gi, men ca 1000 hadde vært flott :thumbup:

Lenke til kommentar
Det skal litt til at microplex eller butikken som ønsker å gi oss et tilbud kun gir det til oss. Sannsynligvis vil det bli et dags-/ukestilbud vil jeg tro.

Theo343: Nå er det ingen grunn til å vente med å sende en forespørsel hvis du har skrevet mailen ;) . Skriv at det er ca 50 på forumet som er interessert i et slikt kabinett hvis tilbudet blir godt nok!

Ikke helt sikker på hva jeg er villig til å gi, men ca 1000 hadde vært flott :thumbup:

Du har helt rett der, og det har også vært min intensjon. Ikke at microplex skal gi kun oss et tilbud, men at de på 1 dag, 1 weekend eller en uke, setter ned prisen til tilbudsprisen så kan alle som vil kjøpe. Avhengig av hvor mange de ønsker å selge til denne prisen.

Vi er evt. bakgrunnen for tilbudet, men ikke eneste målgruppe hvis de ønsker å selge flest mulig. Om de selger 50 eller 200 kabinetter den dagen må jo være bedre for dem ;).

Jeg sender mailen i løpet av dagen/kvelden. Det er ingen som leser den hos Microplex før i morgen alikevel ;).

Selv om jeg drøyer litt så er det viktig at _ikke_ 50 stk sender mail til microplex nå... da tror jeg sjangsen er liten for noen suksess hvis de kommer på jobb og er spammet med ørten "døh 50 stk vil ha ass, gidderu til 1000 elle?". Selv om jeg skjønner at det er fristenden hehe ;). Bør komme fra kun 1 av oss her. Men den tror jeg alle er med på :)

NB!

Må også rette en takk til alle som viser interesse og gjør at dette kan bli mulig ;)

Nå er vi 49 og kun 1 fra 50 :)

Hmm er det noen som har solgt 50 like kabinetter på en dag tro? Noensinne?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...