Møkkalasset Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Eg har ein gammald pc (med 98) Å den har veldigt liten plass men eg lurer på om det finnest eit program som søker etter "dass" filer.... Så eg kan slette for å få meir plass Bruker adaware Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 nei, det er no bare å ta en Diskopprydning på maskina å ta en defragmentering det. det regner jeg med gjøre susen hos deg.har du mye viktig på disken din eller? hvis ikke trenger du ikke å gjøre det. da formaterer du bare disken. da blir det ordna opp i alt. tar uannsett ikke noe særlig tid å formatere en og installere Windows 98. hvilken hardware har du i pc`en din forresten? Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, det finnes et kjempe bra program for dette. Ccleaner heter det & det er gratis. Gå på www.ccleaner.com & last det ned Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 nei, det er no bare å ta en Diskopprydning på maskina å ta en defragmentering det. det regner jeg med gjøre susen hos deg.har du mye viktig på disken din eller? hvis ikke trenger du ikke å gjøre det. da formaterer du bare disken. da blir det ordna opp i alt. tar uannsett ikke noe særlig tid å formatere en og installere Windows 98.hvilken hardware har du i pc`en din forresten? eheh det er gammald 400 mhz.... merkelig maskin den har berre kjøleribber på cpu (alla celleron?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå