siggen7 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det noen som kan anbefale en cpu kjøler til MSI Neo2 for OC? Finnes det vifter som passer rett i orginale "bak-stykke" slik at jeg slipper å ta ut HK for å montere ny? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvilken CPU du har vil nok hjelpe oss enda mer hvis vi skal prøve å finne en god kjøler Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Enda viktigere er kanskje sokkelen Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det noen som kan anbefale en cpu kjøler til MSI Neo2 for OC? Finnes det vifter som passer rett i orginale "bak-stykke" slik at jeg slipper å ta ut HK for å montere ny? Jeg regner med at det er et S 939 kort du mener. Og den plata er ikke noe problem og ta av, har gjort det selv. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Hei har S939 3200 Winchester. Har leitet litt men finner ikke noen kjøler som passer. Kjører nå med boxed på 2600mhz stabilt men ønker å nå nye høyder.... Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Er det noen som kan anbefale en cpu kjøler til MSI Neo2 for OC? Finnes det vifter som passer rett i orginale "bak-stykke" slik at jeg slipper å ta ut HK for å montere ny? Jeg regner med at det er et S 939 kort du mener. Og den plata er ikke noe problem og ta av, har gjort det selv. Den er limt fast? Håpet på å slippe å ta ut HK men det er vel ingen vei utenom? Hvilken kjøler bruker du? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ja du finner ikke noe som passer. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000BCU Den er drit bra har den selv. Bare og ta av plata som står der fra før, går helt fint det. Varm den opp med en hår føner så går det bedre. Endret 15. januar 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Passer den Zalman på neo2? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) leste litt meir... Endret 15. januar 2005 av meanbean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå