Gå til innhold

Vi får CS: Source boter på mandag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke de var veldig bra. Eksempel: Prøvde aztec. T hadde plantet bomben på b og gjemte seg bak kassen som står inn mot spawn. Da CT begynte å defuse snudde boten seg for å se om det var noen i spawn. CT defuset mens T-boten løp baklengs ut fra gjemmestedet sitt. Den tok opp kniven for å løpe vekk fra bomben før den sprengte og ble skutt i ryggen. GG!

Lenke til kommentar

Bot'ene er helt ok, de maser en del på sambandet men ellers er de ok... ikke fantastiske men helt ok...

tilsvarene de på cz altså?

De skal visstnok være hakket bedre... uten at jeg merket noe særlig forskjeller. Men nå skal det legges til at jeg ikke har spillt så veldig lenge med dem da..

Lenke til kommentar

Hvis man er koblet opp på nettet, og skal spille CS:S som singelplayer, så må man vel passe på å sette maks antall spillere til antall bot´er + seg selv (eller aktivisere et passord....?). Hvis ikke så fungerer vel PC´en plutselig som server?

 

co2: det er vel bedre å bruke 5 minutter på oppdateringen om morgenen, istedenfor å kaste bort tid om kvelden? Mitt forrige innlegg står ikke i kontrast til min kommentar til deg.

Lenke til kommentar
Hvis man er koblet opp på nettet, og skal spille CS:S som singelplayer, så må man vel passe på å sette maks antall spillere til antall bot´er + seg selv (eller aktivisere et passord....?). Hvis ikke så fungerer vel PC´en plutselig som server?

 

co2: det er vel bedre å bruke 5 minutter på oppdateringen om morgenen, istedenfor å kaste bort tid om kvelden? Mitt forrige innlegg står ikke i kontrast til min kommentar til deg.

Nei nei, jeg bare synes det var litt opplagt at det er amerikanerene som tar hele linja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...