Gå til innhold

Vi får CS: Source boter på mandag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om botene da, folkens?

De var veldig varierende. Prøvde først et spill med dem som "Hard". Nå er jeg nokså nybegynner, men synes det var ganske vanskelig. De tok headshot så inmari fort. Begynte derimot å bruke awp, og da banket jeg dem rått. De var faktisk sjanseløse. I nærkamp derimot var de ganske gode.

De var også temmelig smarte, og etter å ha blitt snipet ned på rekke og rad et sted løp de ikke det samme stedet neste gang. Da prøvde de nye veier. Derimot er de litt dumme til tider. Det hender at de gjemmer seg bak hjørner etter å ha blitt sett. Når de da står der og camper er de meget lette å ta.

Hvis en følger med på dem som spectators merker man en del merkelig manøvre de tar, som en vettug spiller aldri ville gjort.

Alt i alt synes jeg de fungerer bra, men online er best.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
For noe crap med den steam'en altså. Hver gang det kommer en stor update så fungerer det ikke og man får ikke spilt på en hel dag. prøvd i hele dag men får aldri updated. whoho

Det er noe jeg vil si er rot i systemet! Det er jo rett og slett for dårlig at et system ikke fungerer som det skal før dagen etter! :no:

Lenke til kommentar

co2: for et underlig innlegg!

 

Dersom man gleder seg til å prøve bot´ene, og se hvordan det nye map´et ser ut, så har man alvorlige sosiale problemer...? Tenker du på deg selv nå, eller kjenner du noen som du mener har sosiale problemer, og som også "ikke kunne holde seg unna steam en dag"?

 

Okay, jeg slenger meg på den bølgen:

-Dersom man eier en bil, så er man bilgal!

-Hvis man spiser mat, så har man spiseforstyrrelser!

 

Ikke misbruk din anonymitet, er du snill.

Lenke til kommentar
co2: for et underlig innlegg!

 

Dersom man gleder seg til å prøve bot´ene, og se hvordan det nye map´et ser ut, så har man alvorlige sosiale problemer...? Tenker du på deg selv nå, eller kjenner du noen som du mener har sosiale problemer, og som også "ikke kunne holde seg unna steam en dag"?

 

Okay, jeg slenger meg på den bølgen:

-Dersom man eier en bil, så er man bilgal!

-Hvis man spiser mat, så har man spiseforstyrrelser!

 

Ikke misbruk din anonymitet, er du snill.

Godt sagt emacoolit! Til co2: ja jeg gleder meg til å prøve botene og er stolt av det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...