sevve Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg får noen ganger artifacts, til og med i CS, med mitt powercolor 9800PRO kort. Det er ikke overklokket, og det kan ikke overklokkes høyere på core heller, kun mem:( Noen som vet noen årsaker, eller noen måter jeg kan fikse det på? Eller vet åssen jeg kan få klokket opp mer på core? Har omega-drivers Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 se om fastwrites er på (bios). Sikkert ikke siden du kjører omega .... evt. varmt kabinett eller ræva psu ? Er usikker her..... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det høres ut som kjølinga di er kaputt... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Var inne på tanken jeg og (sett det med et gammelt ti-kort). Trodde kanskje ikke det skulle være noko prob med et så nytt kort; ryker det så ryker det med en gang..... ? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 kjøp en ATI silencer så ordner det seg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Kjølingen på PowerColor 9800 kortene er forferdelig dårlig, folk har til og med opplevd at plastpluggene som kjøleren er festet med smelter sånn at kjøleren detter av!! Blue--Sky anbefaler denne kjøleren, det gjør jeg også, har den selv og er kjempefornøyd med den! Endret 15. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 leste nå at det var et PC skjermkort... stemmer at tidlige versjoner av denne hadde dårlig vifte ... reklamasjon? Lenke til kommentar
sevve Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ok tusen takk, men når det ikke er mulig å klokke opp core, er det ikke mulig å fikse det heller? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sett på en ATI silencer kjøler så får du klokket opp core.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå