Smooth Ceiling Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg gjorde noe dumt i dag. Åpnet hovedsynthen da en tangent har problemer. Vel, etter å ha skrudd opp og brettet til side et par kort på innsiden fikk jeg endelig tak i keybeden, og sjekket den. Jeg fant raskt ut at jeg bare kunne glemme å rense noen kontakter der, det må et verksted gjøre. Så har noen formening om hvor mye slikt koster? Det er en D50 med MEX utvidelse, har absolutt ikke lyst til å kaste den på dynga ennå. En ting som gjorde meg litt betenkt dog, var at jeg fant små rustflekker på innsiden.. (wtf?!) og noe som så ut som matrester eller et mislykket eksperiment med kloning av insekt. En av grunnene til at jeg ikke vil kvitte meg med den er den fenomenale lyden. En annen er de gode tangentene. Dagens dyre synter har drittangenter i forhold. Hadde jeg hatt bedre råd ville jeg byttet den ut med modul versjonen og kjøpt en bra veid masterkeyboard controller istedet. Men det må vente en stund ennå. Så, hvor mye kan jeg regne med å måtte betale for en full rens? 2-3 knapper er sticky, samt den tangenten som har dårlig kontakt (treg, og gir kun full veolcity). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå