kjetilhaga Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lurer på om det finnes gratis programmer for nedlasting tilsvarende dc++ og bearshare for mac maskiner. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 dc++ nettverket har eksistert på Mac like lenge som på PC, dvs i 10-15 år nå. dc++ er verdens eldste P2P nettverk av noen betydning. Det finnes egne klienter som benytter nettverket på Mac, som ofte brukes innen grafisk bransje for sending mellom designhus og trykkeri osv. Hvor/linker osv. vet jeg derimot ikke, så mange år siden jeg kjørte det på Mac. Karma Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det finnes et eget Mac-forum med en egen kategori til Mac Programvare her på forumet. Der finner du nok bedre svar enn under Bærbare datamaskiner Rapportert for feilposting Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei, og velkommen til forumet! Programvare til Mac har som nevnt en egen kategori her på forumet, og jeg flytter tråden dit og endrer samtidig emnefeltet til noe som er mer beskrivende for det du spør om. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Finnes ingen DC++ client til Mac som funker helt som den skal enda. Finnes derimot en vanlig Direct Connect. I tillegg finnes det masse annet, Bit torrent, Aquistion, xFactor, Poisoned, Carracho osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå