sandman Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Dette er muligens litt off-topic, men jeg mener å ha hørt om en side der man kan laste opp sms fra mobilen. Skal skifte mobil, men skulle gjerne hatt meldingene fra min gamle på den nye, og sim-kortet er fullt. Noen som vet om en slik side og url'en? Lenke til kommentar
*T* Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Det eneste jeg har vært borti er å overføre alt til pc'en ved hjelp av datakabel... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 ja, det har jeg hørt om; men det er snakk om at du vidresender meldinga til et nr. som så lagrer meldinga under ditt avsendernr, og gir deg muligheten til å se på det på webben! Trur nok det er en tjeneste som koster 5,- pr. melding.... men det er max 100 meldinger eller.no så du har nok lagringsplass der.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei! Det går ann å kjøpe datakabel og programvare for å ta backup av sms.Eg meiner det var telenor som hadde ein teneste der ein kunne sende sms til eit spesielt nummer for å få lagra sms meldingane.Slik at ein kunne ta vare på dei for ettertida.Veit ikkje om andre leverandørar har slik tenester. Om du sender ein epost til kundeservice hos operatøren så kan du spørre. Husker ikkje kva nummer ein kunne bruke for å få lagra sms hos Telenor, eller kva det hette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hos Telenor Mobil kan du ringe kundeservice og bestille Meldingssentral, så vil du få inn alle innkommende SMS på din hjemmeside på telenormobil.no. Kan også sende ut SMS derfra, blir belastet som vanlig melding. Foreslår det for deg (hvis du har TnM da), det vil jo nesten funke slik du tenker på...men du får nok ikke videresendt meldingene dine til den sida heller..hvis det var det som var planen. Men alle videre mld vil lagres der vaffal. Lenke til kommentar
sandman Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Ok! Nå var det ikke disse variantene jeg tenkte på i utgangspunktet, men takk skal dere ha likevel! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå