Rayline TWB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ser ikke for meg at noen her gidder å ta importrollen, ei heller stå for samlet betaling. Synes godt at Komplett kan få dette salget også jeg, siden de solgte BigWater settet til en så sinnsyk bra pris. Det hadde ikke vært ufortjent ihvertfall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I stedet for å spørre komplett om de vil ta inn dette produktet så kan vi heller kutte et ledd og snakke direkte med www.asiandistribution.dk som distribuerer TT produkter til Skandinavia. Men da må vi først ha en bekreftet liste over hvem som skal ha hvor mange... Og noen som melder seg frivillig til å stå for samlet betaling til www.asiandistribution.dk samt videresending. Jeg er sikker på at vi kan spare store summer på å gå direkte til TT sin videreformidler i forhold til å gå gjennom en webshop. Tror du virkelig komplett tok så veldig mye for å være mellomleddet i vannsett-saken? Jeg vil anta at de solgte det nesten uten inntjening, og helelr satset på reklameneffekten. Om de er villig til å gjøre det samme igjen, hvorfor ikke la komplett ta seg av mellomleddelen istedet for en på forumet? AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Enig. Tror komplett gikk såvidt break-even på dette, men de gjør det fordi de får følgesalg, omsetning og PR etc. Samt god service til oss. Ingen ting er gratis her i verden, men gjør det for å oppnå noe Endret 16. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nei dere har nok rett.... var bare jeg som plutselig fikk en "vill" ide... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Å sende 25.000kr til en privatperson er kanskje litt drøyt. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nei dere har nok rett.... var bare jeg som plutselig fikk en "vill" ide... Det var vel en litt vill ide ja, firmaet mitt derimot er registrert for å gjøre slike ting (selv om det i fjor bare hadde en omsetning på 20-30 000) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Å satt opp noen firma partnere som kunne være mellomledd og gitt medlemmene her meget gode priser hadde jo vært en interessant konkuranse faktor. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg er også innteressert i en blokk, prisnivå? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg er også innteressert i en blokk, prisnivå? Blir sikkert 300kr eller noe. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Interesert i 2-3 blokker, muligens flere om den passer NB også. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Interesert i 2-3 blokker, muligens flere om den passer NB også. samme interesse for nb-bruk ja, så da er jeg oppe i 2 blokker. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Funker den som chipset-kjøler også? (Et lite spørs.; er NB=NorthBridge=chipset, eller e eg helt på blåbærtur?) 1-2stk på meg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Feste så veldig fleksibelt ut, men jeg har ikke peil. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Egner den seg til NB? Burde ikke nipplene gå opp og ikke rett ut da? Lenke til kommentar
[AvaLoN] Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Funker den som chipset-kjøler også? (Et lite spørs.; er NB=NorthBridge=chipset, eller e eg helt på blåbærtur?)1-2stk på meg NB er northbridge ja. Finnes det noen tester på denne blokken? Jeg mener å ha hørt at den er av middels kvalitet, så det ville vært artig å lese en test eller to . Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vel.. hva skjer? Noen som vet om Komplett tar inn GPU blokka? Hadde vært fenomenalt iallefall. Regner med at de fleste som kjøpte bigwater vil gjerne ha denne gpu blokka også. Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vel.. hva skjer? Noen som vet om Komplett tar inn GPU blokka? Hadde vært fenomenalt iallefall. Regner med at de fleste som kjøpte bigwater vil gjerne ha denne gpu blokka også. De skulle høre med inkjøpssjefen om det, kanskje vi får svar senere i dag Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vel.. hva skjer? Noen som vet om Komplett tar inn GPU blokka? Hadde vært fenomenalt iallefall. Regner med at de fleste som kjøpte bigwater vil gjerne ha denne gpu blokka også. De skulle høre med inkjøpssjefen om det, kanskje vi får svar senere i dag Jepp. Men det hadde vært flott og fått vite det raskt. Vært genialt om Komplett kunne tatt inn GPU blokkene også, og at en evt. kunne fått de i samme forsendelse som Bigwater kit'ene.. Sånn sett sparer vi rundt 100kr i porto, samt at en får alle delene en trenger samtidig Lenke til kommentar
Dario Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det lenge til vi får sendt vansettene til våres hus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå