Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

= 49 som skall ha-"hvis prisen blir bra" og "muligens" brukere er ikke med på denne listen,

disse kan jo slenge seg på når tilbudet kommer, da blir det +ca10

var ca 50 som hadde meldt seg på vannkjølings-listen, de solgte 200 på ca 45 min, tror vi kan regne med mer enn 60 som skal ha....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med risiko for å bli halsugd nå... er det ingen løsninger som kjøler hele skjermkortet med minnet, som passer?

Zalman har en slik løsning http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=PRL

Der får du med to elementer, hvor du kan bruke en på NB, men det er bare passiv på minnet...

Noen som vet om det går an å bruke den sammen med Tt Bigwater settet? (slange diameter osv)

Nei, det passer ikke.

Lenke til kommentar
Med risiko for å bli halsugd nå... er det ingen løsninger som kjøler hele skjermkortet med minnet, som passer?

Zalman har en slik løsning http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=PRL

Der får du med to elementer, hvor du kan bruke en på NB, men det er bare passiv på minnet...

Noen som vet om det går an å bruke den sammen med Tt Bigwater settet? (slange diameter osv)

Nei, det passer ikke.

Det må vel finnes overganger til slikt? Men de er kanskje dyre?

 

AtW

Lenke til kommentar
Marius_EV: Orker du å oppdatere i første post når komplett kommer med info om når de kan få inn denne, antall de får inn og omtrentlig utsalgspris? Hadde vært kjempekjekt av deg, så slipper vi å lete gjennom så mange poster hver gang vi blir nysjerrige på status ang. disse GPU-blokkene ;)

Får nok ikke noe svar før i morgen, skal selvfølgelig oppdatere da. ;)

Lenke til kommentar
Med risiko for å bli halsugd nå... er det ingen løsninger som kjøler hele skjermkortet med minnet, som passer?

 

Det

finnesslike løsninger, men da går du ca 60% opp i pris. Jeg betaler ikke så mye for en blokk i alle fall

 

Edit: Oppdatert link

 

Og jeg trenger en gpu blokk der slangefestene i blokken går litt opp fra selve skjermkortet slik at ikke slangene koliderer i kjøleribbene på kortet, gpu blokken til trådstarter her er den eneste blokken jeg har sett som er hevet opp

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

I stedet for å spørre komplett om de vil ta inn dette produktet så kan vi heller kutte et ledd og snakke direkte med www.asiandistribution.dk som distribuerer TT produkter til Skandinavia. Men da må vi først ha en bekreftet liste over hvem som skal ha hvor mange... Og noen som melder seg frivillig til å stå for samlet betaling til www.asiandistribution.dk samt videresending. Jeg er sikker på at vi kan spare store summer på å gå direkte til TT sin videreformidler i forhold til å gå gjennom en webshop.

Lenke til kommentar

Hvorfor mener du det er så enkelt. For å kjøpe noe fra en produsent eller distributør må du selv være registrert som en forhandler eller distrubutør/importør hos leverandøren.

 

Er det noen som er villig til det, og kan gjøre det, mener du kanskje?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...