Rayline TWB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 De fleste har jo kabinett fra før... De fleste i Norge har bil fra før også......kjøper vi oss nye biler fordi? Tror nok det ja........ Marius: Notèr meg for 1 stk Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis prisen er god og de passer til 6600GT, er jeg intrisert i TO + noe å feste på nforce4 chippen min. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg er interessert men kan ikke si noe sikkert. Sign me up for maybe. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Og lag en liste med navn på forsiden, så vi kan dobbeltsjekke at du har fått oss med - hver enkelt av oss........:-) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Og lag en liste med navn på forsiden, så vi kan dobbeltsjekke at du har fått oss med - hver enkelt av oss........smile2.gif Second that Mitt forslag er også å droppe "muligens" kanditatene. Kun de som skriver jeg skal ha burdet bli ført opp på førset post (et forslag, tror neppe komplett er intresert i et kansje kjøp) Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Og lag en liste med navn på forsiden, så vi kan dobbeltsjekke at du har fått oss med - hver enkelt av oss........smile2.gif Second that Mitt forslag er også å droppe "muligens" kanditatene. Kun de som skriver jeg skal ha burdet bli ført opp på førset post (et forslag, tror neppe komplett er intresert i et kansje kjøp) Hvorfor? Skjønner ikke helt hvorfor man ikke kan gjøre det samme som med vannkjølingssettet (nemlig kjøre ett tilbud på det, og la folk bestille som vanlig). Mye enklere for alle, inkludert komplett. Denne tråden viser jo hvor mange som er interessert, og gir de derfor ett inntrykk av hvor mange de kan ta inn. Men jeg vil ha med litt mer folk på harddiskcooler også AtW Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 1 stk. Får håpe det går igjennom. Har det gått før? Og du, vil ikke komplett ta det inn, redigerer du navnet til "Netshop" og henviser til denne linken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) ikke av annen grunn ATwindsor en at jeg er sikker på at komplett er mest intresert i dem som skal bestille grunnen til at det ikke står Netshop er 1. må betale frakt en gang til 2. komplett fortjener salget pga flott tilbud 3. de har kapret meg som fast kunde (her snakker jeg for meg selv Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 1 stk, hvis prisen blir riktig Lenke til kommentar
underground Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 1 stk. Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg kun bestilte settet komplett.no hadde på tilbud. Til mitt forsvar så turde jeg ikke bruke ekstra tid på å finne andre varer jeg hadde lyst på. Er jeg den eneste som hadde hastverk Hehe visste at det kom til og bli rift om disse vannkjølingsetta så jeg putta alt det andre jeg skulle ha i handlevogna 10 min før tilbudet kom. Så fikk jeg hevet 2 big water sett i vogna med en gang og ferdig på ett blunk. Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 1 stk hvis prisen blir bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ikke av annen grunn ATwindsor en at jeg er sikker på at komplett er mest intresert i dem som skal bestille grunnen til at det ikke står Netshop er 1. må betale frakt en gang til 2. komplett fortjener salget pga flott tilbud 3. de har kapret meg som fast kunde (her snakker jeg for meg selv Ja, det er de sikkert, men hvorfor skal man orke å liste opp nickene til de som sier de skal bestille i denne tråden? AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 er ikke det poenget med hele tråden? de fleste har ikke problemer med å se mellom 10 poster å telle til 50 Greit du er uenig-vi spammer for mye nå Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 er ikke det poenget med hele tråden? de fleste har ikke problemer med å se mellom 10 poster å telle til 50 Greit du er uenig-vi spammer for mye nå Denne posten er jo bare for å få ett generelt inntrykk av hvor mange som vil ha biten. Var ikke 200 på lista for settet heller. Hvis man absolutt skal telle så kan du jo regne hvor mange som har sagt ja nå, så kan folk justere tallet i sin post mens de sier ja. Men å begynne å samle inn nick virker unødvendig tungvint, men for all del, om noen vil det så er det bare å starte. AtW Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Da har jeg laget en liste over alle som er interessert. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 De fleste har jo kabinett fra før... De fleste i Norge har bil fra før også......kjøper vi oss nye biler fordi? Tror nok det ja........ Marius: Notèr meg for 1 stk Biler blir slitt, og må erstattes. Kabinett blir vel ikke utsatt for slitasje på samme måte. Dårlig sammenligning Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Vet av mange jeg som stort sett kjøper ny bil 2.hvert eller 3.hvert år - da kan man ikke si at en bil er slitt. Man bytter fordi man vil ha noe nytt (eller fordi man ikke vil tape for mye penger). Endret 15. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Her var det en liste-oppdatert til første siden' Endret 16. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå