Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne GPU/VPU-blokka håper jeg virkelig at komplett kan ta inn "til oss" :D

I tillegg håper jeg at de kan ta inn noe flow-meter greier til dette settet, men den med LCDskjermen (ikke egentlig flowmeter, men vanntempmåler som jo er like greit) blir kanskje litt vel dyr. Kanskje komplett kan være så fantastisk at de tar inn to forskjellige hvis utsalgsprisen på LCD-måleren blir dyr.

Lenke til kommentar
' date='15/01/2005 : 13:42'] Vil GPU-blokken og bigwater-settet gi bedre kjøling enn en VGA Silencer?

Vil jeg kunne klokke skjermkortet like mye som med Gainwards Golden Sample-kjøling selv om vannet i bigwater-settet går gjennom både CPU- og GPU-blokk?

*kremt*

Lenke til kommentar

Du må nesten bare prøve AValon, det skal jeg med samme kortet. Jeg skall rippe pcen for 8 vifter (inkl cpu) og bare ha to store vifter, STILLHET! først å fremst, men jeg tror nokk det kjøler bitte litt eksra. Kommer veldig mye ann på hvordan du instalerer radiotoren kontra viften osv også ikke minst kabinettet ditt (trangt lite = varmere)

Minner op at denne posten er kunn for å nevne om du har lyst på gpu blokken, trådstarter ønsker nokk å ha en viss orden her, det finnes en laaaang tråd om dette alleredet

Edit:64bitt 3200 og gain 6800gt gs feks er jæ..... heite pc deler

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...