Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jo fler man får med nå jo bedre mulighet for et godt tilbud i tillegg. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Denne GPU/VPU-blokka håper jeg virkelig at komplett kan ta inn "til oss" I tillegg håper jeg at de kan ta inn noe flow-meter greier til dette settet, men den med LCDskjermen (ikke egentlig flowmeter, men vanntempmåler som jo er like greit) blir kanskje litt vel dyr. Kanskje komplett kan være så fantastisk at de tar inn to forskjellige hvis utsalgsprisen på LCD-måleren blir dyr. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så lenge vannkjøling takler både cpu og gpu slenger jeg med på. 1 stk her Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Da var vi 51stk. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Holder denne til å kjøle ram'en på 6800GT? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=305446&cks=PRL Evnt denne: http://www.coolermaster-europe.com/eng/pro...ink/sac-p01.asp Endret 15. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
albe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg er også interresert i å kjøpe gpu-kjøleren. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå har ikke jeg lest igjennom alt her, men denne gpublokken er vel beregnet til aqua settet, og ikke big water. Lenke til kommentar
[AvaLoN] Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ' date='15/01/2005 : 13:42'] Vil GPU-blokken og bigwater-settet gi bedre kjøling enn en VGA Silencer? Vil jeg kunne klokke skjermkortet like mye som med Gainwards Golden Sample-kjøling selv om vannet i bigwater-settet går gjennom både CPU- og GPU-blokk? *kremt* Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 kan nok være interessert i et par stykker Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå har ikke jeg lest igjennom alt her, men denne gpublokken er vel beregnet til aqua settet, og ikke big water. Følg linken til trådstarter. Første post. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Nå har ikke jeg lest igjennom alt her, men denne gpublokken er vel beregnet til aqua settet, og ikke big water. "Partial amplified photo about the combination with Thermaltake Big Water " Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Du må nesten bare prøve AValon, det skal jeg med samme kortet. Jeg skall rippe pcen for 8 vifter (inkl cpu) og bare ha to store vifter, STILLHET! først å fremst, men jeg tror nokk det kjøler bitte litt eksra. Kommer veldig mye ann på hvordan du instalerer radiotoren kontra viften osv også ikke minst kabinettet ditt (trangt lite = varmere) Minner op at denne posten er kunn for å nevne om du har lyst på gpu blokken, trådstarter ønsker nokk å ha en viss orden her, det finnes en laaaang tråd om dette alleredet Edit:64bitt 3200 og gain 6800gt gs feks er jæ..... heite pc deler Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Komplett budre jo ta inn noen billig vannkjølere til disker også, mens de er igang med vannkjøling-galskepen . Trenger neppe en kjøler til GPU, men tar gjerne 4-5 kjølere til disk om de er tilstrekkelig billig. AtW Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg tar 1 stk. (passer denne til 6600GT ? Er vel universal feste?) Har dere erfaring om denne pumpa greier flere ledd en kun CPU? Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Må vel ha noe kjøleribber på minnet på skjermkortet også, så det hadde vært konge hvis det hadde blitt et pakketilbud, gpu blokken + kjøleribbe til minnet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg tar 1 stk. (passer denne til 6600GT ? Er vel universal feste?) Har dere erfaring om denne pumpa greier flere ledd en kun CPU? Flere som sier de har kjørt 2 radiatorere på samme pumpe uten problemer, til og med. Lenke til kommentar
jag Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 1 stk, 2 hvis prisen er god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå