tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fy digitalimpuls! Bestilte blokka fredagen før påske og ordrestatus er ennå åpen!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hvorfor bestillte du fra dem? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det var bare de som hadde den på lager! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 noen med geforce 6600gt agp som har bilder av hvordan de har montert blokka? sliter litt med å få det til selv, uansett hva jeg gjør så blir enten blokka for løs eller så blir det bøy på skjermkortet!!! her har du et dårlig bilde om ikke annet har samme ram-coolers som deg. brukte du en liten sånn til pcie-->agp prosessoren? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 har en gammel pentium 4 kjøler som jeg vurderer å kutte opp å bruke som ram coolere... de små ser altfor små ut Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har et Gainward 6800GT og da passa den fint, måtte bare utvide 2 av hullene så skruene kom igjennom, dette gjorde jeg med gjengetapp for m3 skrue (de som følger med) Etter dette funker alt flott. Monterte en TT Gpu vannblokk på hovedkortet også et MSI Neo2 Platinium. Der måtte jeg riktig nok frese/slipe under blokken for og få den til og passe. Dette er en universal blokk og man må nesten regne med og modde litt for og få det til og passe. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 heisann. er litt lei av ventingen... noen som vet om noen andre nettbutikker som har en blokk? rett før jeg lager meg min egen... psdata sender ikke ut en dritt info... blir skikkelig skuffet... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Digitalimpuls har den. De har sendt min, får den i morra! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har fått blokka! Så nå skal jeg endelig montere BW inni maskina! Temps kommer snart Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Spurte om komplett tok BW/gpu cooler/*thermaltake- vannkjøling ut av prislisten sin med vilje Og fikk dette svaret Hei. Riktig denne er tatt bort fra sidene våre. Om denne kommer tilbake igjen eller om denne uteblir er jeg litt usikker på. Men pr.idag er denne fjernet og jeg tviler på om denne ihele tatt kommer tilbake. -- Kenneth G Salgsavd. Komplett.no så dette er meget synd for oss alle som venter på gpukjølern skulle til å bestille fra komplett men fant iikke kjøp knappen Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 teit at de ikke opplyste om grunnen til at de tok den ut av sortimentet sitt.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er det noen nettbutikker som har blokken inne (digital impuls (ubekreftet) så send gjerne pm til emg eller post her... i dont care if it cost a hundred bucks more... the only scarcity is nightsleep! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 er det noen nettbutikker som har blokken inne (digital impuls (ubekreftet)så send gjerne pm til emg eller post her... i dont care if it cost a hundred bucks more... the only scarcity is nightsleep! fikk mail av psdata nå, rar tid å sende ut mail på (05.45) og de kunne fortelle meg at den 21.04.05 er bekreftet dato på temp indicatorn som jeg bestilete, mens blokken er ubekreftet 21 ??? men men da kommer tingene og jeg blir fornøyd... ser ut som jeg er den enste som holder tråden aktiv...enn så lenge... Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ubekreftet den 21. er vel fordi de alltid setter datoen 14 dager frem i tid når de ikke aner når den egentlig kommer...? Men er det sånn at PSData enda ikke har fått inn denne blokka i det hele tatt? Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg sitter fremdeles og venter på min BW og Gpu-blokk, bestilte BW på julaften! Eneste grunnen til at jeg ikke har hoppet av for lenge siden er at jeg bestilte i oppkrav, og at jeg skal se hvor lang tid det er mulig å gå fra en bestiller til det blir levert. Dette begynner å bli for dumt egentlig! Samme med datoene de skriver på levering, de burde ha skrevet "har ingen anelse, forhåpentligvis før 1.mai" for de flytter jo bare datoen fremover etterhvert, passe irriterende! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg får ikke av den gule gugga som sitter på GPU'en Bruker kondensfjerner og q-tips. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg får ikke av den gule gugga som sitter på GPU'en Bruker kondensfjerner og q-tips. Hva skal jeg gjøre? Gni hardere, eller bruk aceton. Bare vær forsiktig med acetonen om du tenker å bruke den på selve GPU-en. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 I pakken med zalmann VGA ram heatsinks så fulgte det med 4 små og 4 store. Vil det ha noe å si? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ubekreftet den 21. er vel fordi de alltid setter datoen 14 dager frem i tid når de ikke aner når den egentlig kommer...? Men er det sånn at PSData enda ikke har fått inn denne blokka i det hele tatt? ikke i det hele tatt.. komplett og mpx hadde visst fått tak i noen, men psdata var visst ikke så flinke på det feltet ... Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er det ubekreftet 24.04.05 på psdata hehe!! Blir nok 17 mai før vi får den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå