hogmann Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sorry, men jeg orket ikke å lese igjennom hele posten, men er det sånn at dere mekker et tilbud på GPU blokka som passer til BW(eller at dere har gjort det)? Det er bare å bestille den, flere webshopper har den inne. Prisen er vel så lav den kan bli... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg bestilte min blokk fra digitalimpuls på fredag og det står at ordren er "Åpen" hva i all verden betyr det? Er den ikke sendt?? Betalte med visa.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Da er den nok ikke sendt dessverre. Rimelig tregt det, hvis de hadde den på lager. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hører snakk om at den TT blokka dere kjøper ikke passer til 6800. Men passer denne tt blokka da? http://www.psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=011600 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 TT blokka passer 6800 viss man bruker strips! Ocmax: den blokka passer ikke bigWater viss jeg husker riktig. Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 .... og kjøler ganske elendig. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 .... og kjøler ganske elendig. hvilken blokk er det du mener kjøler forferdelg? og har noen noen gode tester å komme emd om tt bws vga blokk? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Testresultatene jeg har sett her på forumet så kjøler TT sin GPU blokk bedre enn luft (Ca. 10 grader lavere) og man får bort viftestøyen. Men sykt at den ikke passer 6800 kortene. Endret 28. mars 2005 av OcMax Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Eneste problemet er at hullene rundt kjernen er for små. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Eneste problemet er at hullene rundt kjernen er for små. Men er det ikke bare å få tak i tynnere skruer? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Testresultatene jeg har sett her på forumet så kjøler TT sin GPU blokk bedre enn luft (Ca. 10 grader lavere) og man får bort viftestøyen. Men sykt at den ikke passer 6800 kortene. Oc max, enig her, men jeg kjøpte nettopp waterchill antartica i jula, komplett sett med singleradis. pumpe m/tank og vga,cpu og chipsett blokk. Koster vel ca 2300 på komplett, fikk det i et helgetilbud for 2000. Så det er ikke et kjempebillig sett, men her passer heller ikke gpu blokka til 6800. Greit at produsentene av blokkene bør endre festemekanismene etterhvert som skjermkortfestene blir endra, men de passer jo til nye ati og gamle nvidia kort. Skylden må man først og fremst legge på nvidia, som har gått bort bra de gamle festemekanismene, og dermed så får ikke tt og andre produsenter sine produkter til å passe med dagens design. Jeg er såpass heldig at jeg har massive plexifester på min blokk så jeg skal borre opp nytt feste så den passer. Endret 28. mars 2005 av Onanias Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Eneste problemet er at hullene rundt kjernen er for små. Men er det ikke bare å få tak i tynnere skruer? Er nok det. Andre Nvidia kort har 2 litt større hull utenfor de fire andre hullene, men altså ikke 6800 serien. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Eneste problemet er at hullene rundt kjernen er for små. Men er det ikke bare å få tak i tynnere skruer? Er nok det. Andre Nvidia kort har 2 litt større hull utenfor de fire andre hullene, men altså ikke 6800 serien. Okei, men om jeg skulle hatt en slik blokk så tror jeg ELKO skruer som er i ELKO-skjulte veggbokser til stikkontakter er tynne nok. Har brukt denne typen skruer før på skjermkort med små hull. For å feste kjøleribber. Hva med skruene som følger med TT CPU blokka? De er jo kjempetynne. Og her får man jo flere til overs så lenge man ikke har P4. Prøvd dem? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Testresultatene jeg har sett her på forumet så kjøler TT sin GPU blokk bedre enn luft (Ca. 10 grader lavere) og man får bort viftestøyen. Men sykt at den ikke passer 6800 kortene. Oc max, enig her, men jeg kjøpte nettopp waterchill antartica i jula, komplett sett med singleradis. pumpe m/tank og vga,cpu og chipsett blokk. Koster vel ca 2300 på komplett, fikk det i et helgetilbud for 2000. Så det er ikke et kjempebillig sett, men her passer heller ikke gpu blokka til 6800. Greit at produsentene av blokkene bør endre festemekanismene etterhvert som skjermkortfestene blir endra, men de passer jo til nye ati og gamle nvidia kort. Skylden må man først og fremst legge på nvidia, som har gått bort bra de gamle festemekanismene, og dermed så får ikke tt og andre produsenter sine produkter til å passe med dagens design. Jeg er såpass heldig at jeg har massive plexifester på min blokk så jeg skal borre opp nytt feste så den passer. Hvilke temp får du med dette settet? På CPU og GPU? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Testresultatene jeg har sett her på forumet så kjøler TT sin GPU blokk bedre enn luft (Ca. 10 grader lavere) og man får bort viftestøyen. Men sykt at den ikke passer 6800 kortene. Oc max, enig her, men jeg kjøpte nettopp waterchill antartica i jula, komplett sett med singleradis. pumpe m/tank og vga,cpu og chipsett blokk. Koster vel ca 2300 på komplett, fikk det i et helgetilbud for 2000. Så det er ikke et kjempebillig sett, men her passer heller ikke gpu blokka til 6800. Greit at produsentene av blokkene bør endre festemekanismene etterhvert som skjermkortfestene blir endra, men de passer jo til nye ati og gamle nvidia kort. Skylden må man først og fremst legge på nvidia, som har gått bort bra de gamle festemekanismene, og dermed så får ikke tt og andre produsenter sine produkter til å passe med dagens design. Jeg er såpass heldig at jeg har massive plexifester på min blokk så jeg skal borre opp nytt feste så den passer. Hvilke temp får du med dette settet? På CPU og GPU? Har ikke fått borra opp nye hull på gpublokka enda, men bruker chipsett og cpu blokka på, amd xp 2500(1833mhz)@2425, 1.85volt, de to 120mm viftene i pcen på lav rpm, cpu 34 grader idle 37 load, maks på vifter ca 4-5 grader mindre. Har selv et tt bigwater men ikke orka å montere det på den andre pcen min enda. Får ta det når jeg får lånt meg en dremel om modda det gamle kabinette mitt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det ingen som har den på lager untatt digitalimpuls? Jeg vil ikke bestille fra dem siden de bare har servicepakke som valg. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 noen med geforce 6600gt agp som har bilder av hvordan de har montert blokka? sliter litt med å få det til selv, uansett hva jeg gjør så blir enten blokka for løs eller så blir det bøy på skjermkortet!!! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvilken blokk er det snakk om her? : http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8844 Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 noen med geforce 6600gt agp som har bilder av hvordan de har montert blokka? sliter litt med å få det til selv, uansett hva jeg gjør så blir enten blokka for løs eller så blir det bøy på skjermkortet!!! her har du et dårlig bilde om ikke annet Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvilken blokk er det snakk om her? : http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8844 Du ser det står produsentvarenr. CL-W0038 hos butikkene som har bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå