Howard_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vannblokken paset også 6600GTIdle tempen min er nå 32 grader. (Tør ikke å spille foreløpig, se over) -Men så har jeg et eget Bigwater sett kun til GPUen AGP eller pcie? Er litt usikker om den vil passe på agpversjonen da agp til pci brua kan komme i veien. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 AGP eller pcie? Er litt usikker om den vil passe på agpversjonen da agp til pci brua kan komme i veien. Fra profilen hans: Athlon 64 3200 ASUS A8N-SLI Deluxe 2*512MB Twister MSI Geforce 6600GT Kjølt med Tt BigWater Raptor Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Da var gpu-blokka endelig her. Må bare beklage at bildene er så store, orker ikke endre på det nå. Her er hva som var i pakken. Demonteringen i gang. Demontert. Hadde ingeningen væsker jeg kunne bruke til å fjerne den gamle pasta'en med, så det fikk få med bare q-tips. Vet ikke hvor effektivt dette er. Så til problemet. Skruene var for storet til hullene i kortet. Hva gjør man da? Jo man finner frem stripsen. En annen vinkel. Overview. (lyser _mye_ sterkere på bildet enn i virkeligheten) Endret 9. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 GPU blokka er nå montert! Fikk ingen temp økning! Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå har jeg endelig mottat blokka også, etter at den først ble sendt til Bodø, hvor jeg så absolutt ikke sitter. Det var visst betydelig forskjell på postboks og postnummer Håper å få montert den i dag. Noen som har den på et R9800 Pro? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har det seg slik at blokken ikke passer til Gainward GF6800GT ? Lenke til kommentar
scarlett Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Da var gpu-blokka endelig her. Må bare beklage at bildene er så store, orker ikke endre på det nå. Hva bruker du til å kjøle minnebrikkene på kortet. Bruker du kjøleribber, den medfølgende metall bøylen som var på orginalt eller ingen ting??? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Har det seg slik at blokken ikke passer til Gainward GF6800GT ? Nei ikke sånn uten videre. Men det kan jo være du har bedre strategisk plasserte hull enn meg. Men det går jo helt fint å bruke strips. Hva bruker du til å kjøle minnebrikkene på kortet. Bruker du kjøleribber, den medfølgende metall bøylen som var på orginalt eller ingen ting??? Akkurat nå har jeg ingenting kjøling på minnet. Har de kobber-minnekjølerene fra microplex, men hadde ingenting til å ta bort den gamle "limen" fra det som stod der før. Det er fullt mulig å bruke den "metall bøylen" som stod der fra før, men litt vanskelig siden jeg brukte strips. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Kan nå melde om at gainward 6600gt agp, trygt kan bruke denne blokken. Niplene kommer ut skrå, retning strømkabel, men det er ikkenoproblem. Idle temp på ca 38 grader, reduksjon på 4 grader og 1 grad økning på cpu. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Seriøst dårlige bilder, men jeg har lånt bort kameraet mitt Endret 11. mars 2005 av Howard_ Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Passer flott på Sapphire Radeon 9800 Pro også. Ble i tillegg MYE roligere Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Min blokk ligger på postkontoret enda Kontoen min er helt tom for tiden Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Noen som skjønner noe av at PSData har fått inn BigWater på lager, men ikke GPU-blokka? Står fortsatt "ubestemt" hos meg ... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg lurte også på det. Kansje forespørselen av thermaltake ting var sås tor at de sendte to kontainere? Alle varene til tt tar nok litt plass, og mange av thermaltake varene er det ganske mange av inne. Noen som vet om jeg kan få lagt til en liten ting når jeg skal få retur på noe uten å betale mer frakt? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Noen som har noen flere resultater? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har skjermkort kjøleren på eget Bigwater sett. Og min 6600GT GPU viser 33grader idle, og 34 grader load. Den er også litt overklokket til 540MHz Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Til pass for meg at jeg ikke orket å vente på TT-kjøleren. Jeg avbestilte den, og bestilte en annen fra Komplett. Som ikke passet! Så den er sendt i retur, og jeg har nok en gang bestilt TT-blokken. Jeg er visst ikke kjekk nok, for lykken står meg ikke bi, akkurat. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg lurte også på det. Kansje forespørselen av thermaltake ting var sås tor at de sendte to kontainere? Alle varene til tt tar nok litt plass, og mange av thermaltake varene er det ganske mange av inne. Noen som vet om jeg kan få lagt til en liten ting når jeg skal få retur på noe uten å betale mer frakt? Snakket med en på PS i dag, estimert leveringstid er ca. 01. april. Komplett og digitalimpuls har de på lager nå. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kjøpte fra digitalimpuls i dag! Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 vet noen om blokka passer til v9999 6800 Gamer edition? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå