A.Dent Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Fikk denne i morges: Hei Til dere som har bestilt Big Water Cooler fra ThermalTake hos PS Data Vi må dessverre informere om at der har kommet en forsinkelse på levering av disse. Ny dato for ankomst er 18/03-05 Vi ble opprinnelig lovet at kontainer fra ThermalTake skulle sendes Uke 1, men det viser seg nå at de har brukt 4 uker lengre enn beregnet på å klargjøre og få sendt avgårde kontaineren til oss. Dette har vi dessverre ikke blitt informert om tidligere. Dette medfører at Big Water Cooler, samt enkelte andre varer fra ThermalTake vil få forsinket ankomst inn til oss. Vi beklager dette på det sterkeste. Ved ytterligere spørsmål rundt dette, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Mvh PS Data Endret 28. mars 2005 av A.Dent Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tipper GPU-blokkene ligger i samme container, så da er det bare å vente Er synd det skal ta sånn tid, men har jeg klart å vente i 2 måneder, så klarer jeg vel en til. Er jo litt for dumt å hoppe av når man er 2/3 på vei. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Urk!.. Surt og sitte her med 2 Bigwater sett uten GPU blokk!!.. Enda en måned med venting til jeg kan montere hele greia.. Orker ikke og montere kun CPU kjøling nå, for så og måtte kappe til slanger og teste for lekkasjer igjen når GPU blokken er kommet.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og akkurat der gadd jeg ikke vente lenger. Bestilte heller denne. Dyrere, men bedre. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Hvordan vet du at den er bedre? 17 dager igjen nå. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Feil tråd Endret 1. mars 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Er vel TT Gpu blokk denne posten handler om da. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Er vel TT Gpu blokk denne posten handler om da. Ja, så det no Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skulle hatt en GPU blokk jeg også, vist jeg ikke er for sen. Gadd ikke lese alle 30 sidene.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Skulle hatt en GPU blokk jeg også, vist jeg ikke er for sen. Gadd ikke lese alle 30 sidene.. Er bare til å bestille fra en av netshopene som har den, er ikke noe samlet bestilling. Prisene finner du i første innlegg. Endret 1. mars 2005 av PCXray Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hm... når er det tg er igjen? jeg anslo tidligere at blokken ikke ville komme før tg, tror jeg skal bli spåmann, selv om jeg dessverre er en av de som er skuffet over egen spådom Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Komplett har 100+ av blokka på lager nå!!! Ikke noe å lure på da vel? ENDELIG Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Komplett har 100+ av blokka på lager nå!!! Ikke noe å lure på da vel? ENDELIG Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Andre som har bestilt? Min ble sendt rundt kl 16 i dag, spennende å se om den er verdt all ventinga... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 blokken er sendt til meg nå-bigwater settet har ligget å ventet i over 1 mnd (tror jeg) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ser min lokale dataforhandler her i Bergen har den også nå, så da slipper jeg frakt og får den likevel billig, kr 198. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Aha, som jeg mistenkte. Det var virkelig slik at jeg måtte kansellere min blokk for at nettbutikkene skulle få inn blokkene! Jaja. Jeg får bare håpe for min egen mentale helses skyld at TT-blokken er dårlig. Lenke til kommentar
albe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Men ps-data skriver fortsatt "ubekreftet 18.03.2005". EDIT: Øhhhh.. A.Dent skrev jo dette litt lenger opp.... Men jeg hadde trodd at samme forsendelsen ville forsyne alle butikker i norge, så jeg syntes det var snodig at komplett hadde fått inn. Endret 4. mars 2005 av albe Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Men ps-data skriver fortsatt "ubekreftet 18.03.2005". EDIT: Øhhhh.. A.Dent skrev jo dette litt lenger opp.... Men jeg hadde trodd at samme forsendelsen ville forsyne alle butikker i norge, så jeg syntes det var snodig at komplett hadde fått inn. Ser PSdata har tatt inn en god del flere TT-varer enn Komplett i sortimentet sitt, kanskje PSdata venter på produksjon av disse andre varene også ? Blir egentlig bare spekulasjon... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Tipper komplett "tok" psdata sin leveranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå