Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?

Anbefalte innlegg

Fikk denne i morges:

Hei

Til dere som har bestilt Big Water Cooler fra ThermalTake hos PS Data

Vi må dessverre informere om at der har kommet en forsinkelse på levering av disse.

Ny dato for ankomst er 18/03-05

Vi ble opprinnelig lovet at kontainer fra ThermalTake skulle sendes Uke 1, men det viser seg nå at de har brukt 4 uker lengre enn beregnet på å klargjøre og få sendt avgårde kontaineren til oss. Dette har vi dessverre ikke blitt informert om tidligere. Dette medfører at Big Water Cooler, samt enkelte andre varer fra ThermalTake vil få forsinket ankomst inn til oss.

Vi beklager dette på det sterkeste.

Ved ytterligere spørsmål rundt dette, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Mvh

PS Data

Endret av A.Dent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Urk!.. Surt og sitte her med 2 Bigwater sett uten GPU blokk!!.. Enda en måned med venting til jeg kan montere hele greia.. Orker ikke og montere kun CPU kjøling nå, for så og måtte kappe til slanger og teste for lekkasjer igjen når GPU blokken er kommet..

Lenke til kommentar
Skulle hatt en GPU blokk jeg også, vist jeg ikke er for sen. Gadd ikke lese alle 30 sidene..

Er bare til å bestille fra en av netshopene som har den, er ikke noe samlet bestilling.

Prisene finner du i første innlegg.

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Men ps-data skriver fortsatt "ubekreftet 18.03.2005".

EDIT: Øhhhh.. A.Dent skrev jo dette litt lenger opp....

Men jeg hadde trodd at samme forsendelsen ville forsyne alle butikker i norge, så jeg syntes det var snodig at komplett hadde fått inn.

Endret av albe
Lenke til kommentar
Men ps-data skriver fortsatt "ubekreftet 18.03.2005".

EDIT: Øhhhh.. A.Dent skrev jo dette litt lenger opp....

Men jeg hadde trodd at samme forsendelsen ville forsyne alle butikker i norge, så jeg syntes det var snodig at komplett hadde fått inn.

Ser PSdata har tatt inn en god del flere TT-varer enn Komplett i sortimentet sitt, kanskje PSdata venter på produksjon av disse andre varene også ?

Blir egentlig bare spekulasjon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...