Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de med 2 bigwater kit (og dermed en ekstra CPU blokk) så kan en modifisere den ekstra CPU blokken til og passe på et skjermkort. Det var vel en her på forumet som hadde gjort det.

Det er ikke så enkelt, for CPU-blokken er stor!

Det var vertfall ikke plass på mitt 9600XT.

Lenke til kommentar
Nå var en halv-krass mail på vei til ps data ang. leveringstid på gpu-blokken, vil selvfølgelig oppdatere denne tråden med evnt. ny informasjon.

Si fra om du får svar!

For jeg har ikke fått svar på eposten jeg sendte dem sist Søndag kveld ang. GPU blokken enda.... Dårlige greier!

Lenke til kommentar
Nå var en halv-krass mail på vei til ps data ang. leveringstid på gpu-blokken, vil selvfølgelig oppdatere denne tråden med evnt. ny informasjon.

Si fra om du får svar!

For jeg har ikke fått svar på eposten jeg sendte dem sist Søndag kveld ang. GPU blokken enda.... Dårlige greier!

Vel, du gadd aldri å svare på pm'en min for 2 uker siden heller. Når du nå tydeligvis hadde ombestemt deg vedrørende kit nr. 2 hadde det vært litt høflig å si ifra :\

Så ikke syt på ps data :p

Endret av ilex
Lenke til kommentar
Det er vel ikke akkurat så mye PSData får gjort med det faktum at Thermaltake ikke har stor nok produksjon av dette utstyret, annet enn å evt. begynne å føre et annet merke.

Men da får se søren meg gi uttrykk for at vi blir ventende en stund og! Gav også klart uttrykk for at det ikke var ment som noe "kritikk-mail", heller et forsøk på å få en realistisk dato å se frem til.

Lenke til kommentar

Jeg tipper Thermaltakes fabrikker er i Asia et sted. Blokkene puttes i en container og fraktes med trailer til en eller annen havn. Lasteskipet de skal på, skal kanskje ikke gå med en gang. Og når det går, har det en koselig tur foran seg. Det skal jo tross alt tøffe rundt nesten halve jordkloden.

Jeg bestilte forresten XFX6600GT-kortet fra Komplett da det var på tilbud, og i samme bestilling er også den forbanna vannblokka. Så jeg får ingen av delene før blokka kommer frem, med mindre jeg sletter vannblokka fra bestillingen, og legger den i en egen bestilling. Men da må jeg jo betale porto i tillegg, og da er blokka ikke så gunstig lenger. Æsj.

Lenke til kommentar

Ang frakt fra asia til europa: Tipper Thermaltake tingene er laget på Taiwan, så det blir en minimal tur med lastebil, det går daglig båter fra taiwan til europa, og en slik tur tar gjerne 10 dager, om de kjører gjennom suez (hvilket de selvfølgelig gjør). Deretter burde det ikke ta mer enn en uke å få det fra en europeisk havn (f.eks rotterdam) til psdata. Så siden det har tatt tre måneder tyder det bare på en ting: Vannkjølingen blir fraktet via silkeveien :p

Er selv glad jeg kjøpte fra komplett for en måned siden, og koser meg nå med en lydløs amd64 på 30-35 grader.

Lenke til kommentar

Denne fikk jeg fra PSdata nå i kveld, jeg benyttet "juletilbudet" i 2004. Jeg synes hele greia er blitt en parodi. For noen dager siden sto det på ordren min at jeg hadde Big Water settet inne og ventet på Gpu blokka. De har nå altså solgt Big Water settet mitt til noen andre, slik at jeg må vente to uker extra? Da selger de vel Gpu blokka igjen mens jeg venter på nytt Big Water sett osv.....

Det eneste lyspunktet er vel at jeg snart kan sette årets juletilbud på samme ordren og spare frakt ;)

Nei hvis ikke PS har en god forklaring på dette blir det nok en avbestilling og aldri mer PSdata!

Litt surt er det også at de som i ettertid har brukt andre Webshopper har fått sin Big Water for lenge siden.

1 CL-W0005

THERMALTAK Big Water Cooler

Bekreftet: 2005.03.18 402.41 402.41

1 CL-W0038

THERMALTAK Liquid Cooling System Aquarius Series VGA Waterblock Universial

Ubekreftet: 2005.03.05 156.00 156.00

Når det gjelder Gpu blokka har jeg lett etter den på webshopper bl.a. i Usa uten hell.

Det spessielle her er at i andre land er det ingen som selger den før de faktisk kan levere. Norske webshopper er mer opptatt av å selge enn å levere kan det virke som.

Endret av M_Mickey
Lenke til kommentar
Denne fikk jeg fra PSdata nå i kveld, jeg benyttet "juletilbudet" i 2004. Jeg synes hele greia er blitt en parodi. For noen dager siden sto det på ordren min at jeg hadde Big Water settet inne og ventet på Gpu blokka. De har nå altså solgt Big Water settet mitt til noen andre, slik at jeg må vente to uker extra. Da selger de vel Gpu blokka igjen mens jeg venter på nytt Big Water sett osv.....

Det eneste lyspunktet er vel at jeg snart kan sette årets juletilbud på samme ordren og spare frakt ;)

Nei hvis ikke PS har en god forklaring på dette blir det nok en avbestilling og aldri mer PSdata!

1 CL-W0005

THERMALTAK Big Water Cooler

Bekreftet: 2005.03.18 402.41 402.41

1 CL-W0038

THERMALTAK Liquid Cooling System Aquarius Series VGA Waterblock Universial

Ubekreftet: 2005.03.05 156.00 156.00

Samme skjedde meg med. Jeg var en av de første som tok fram Visa kortet (bestilte når det var på lager i god tid 12.15), og var derfor etter hva jeg trodde, sikret et sett. Jeg slengte også likegodt et keyboard i samme slengen... Jeg sjekket ordreren og Bigwater var klar til å sendes, men tastaturet var ikke på lagar. Da jeg hadde god tid, tengte jeg at jeg kunne vente litt for hadde ikke slikt hastverl.

Jeg sjekket jevnlig ordrestatus, men det så ut til at tastaturet var heller forsinket, så bestemte meg en dag for (ca en uker etter ordre or so...) å slette tastaturet fra ordreren (sende mail). Til min store forbløffelse og lite sinnsbeherskelse, var pluttselig Bigwater settet mitt tatt bort fra "klar til sending" statusen", de hadde åpenbart tengt, at siden jeg hadde et tastatur som ikke var på lager på bestilling, så kunne de gi bort Bigwater settet, jeg allerede hadde betalt for til en annen.

Sendte mail med klage på hendelsen sammen med at de skulle ta bort tastaturet. Klagen ble totalt ignorert og tasturet avbestilt.

Må si at dette tilbudet har heller kastet et dårlig lys over Psdata :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...