Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Avbestilte dette hos psdata. Orker ikke vente i evigheter på noe jeg trenger Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvor kjøper du det isteden? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvor kjøper du det isteden? Komplett. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Min er bestilt og jeg bare venter på den, hos psdata. Det kan ta litt tid men jeg er villig til å vente, skal ha noe der fra før av så like greit å bestille det samtidig så blir det billigere. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ringte psdata nå, de lovte at de får blokken den 16, samtidig fiokk jeg kjøpt mer vann også dyrt for vann Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ringte psdata nå, de lovte at de får blokken den 16, samtidig fiokk jeg kjøpt mer vann også dyrt for vann 16. feb? samtidig som bigwater-settet? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvor kjøper du det isteden? Komplett. Ja, for da kommer det sikkert MYE raskere... Ikke på lager. Ubekreftet 139 stk 2005-02-16 Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvor kjøper du det isteden? Komplett. Ja, for da kommer det sikkert MYE raskere... Ikke på lager. Ubekreftet 139 stk 2005-02-16 1 dag kortere postgang Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 vedder på at du tok levering på kvelden samme dag som du har kveldskift Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Lol, nå har psdata satt ned prisen igjen. :!: Edit: håper det var sant det som psdata sa for hos mpx.no står dette: Ubekreftet 15.03.05 Endret 2. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Skello Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har fått sendingsbekreftelse på mitt sett i dag. 02.02 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har fått sendingsbekreftelse på mitt sett i dag. 02.02 heldig du... men hvorfra? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe... komplett har også satt ned prisen ja... Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe... komplett har også satt ned prisen ja... Har de da hatt lenge Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 ringte psdata nå, de lovte at de får blokken den 16, samtidig fiokk jeg kjøpt mer vann også dyrt for vann Den 16/2? Hvis de er så sikre på det, hvorfor endrer de det ikke på siden deres da? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) tja si det... jeg skal ikke mase unødvendig, det er jo i underkant av to uker til, og ikke får jeg satt den på plass i vinterferien heller, for da drar jeg endelig på ferie!!! Det er ikke vits i å mase mer, det er logistikken som tar tid, ikke webshop shippingen... Endret 5. februar 2005 av anbar Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) ringte psdata nå, de lovte at de får blokken den 16, samtidig fiokk jeg kjøpt mer vann også dyrt for vann Den 16/2? Hvis de er så sikre på det, hvorfor endrer de det ikke på siden deres da? Som jeg sa før i tråden, virker som PSdata bare setter "ubekreftet 14 dager fram" (evt 7) helt til de plutselig har varen på lager. AtW Endret 5. februar 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ser de har denne blokken på Pyton, der står det faktisk ''Bestillingsvare 1 dagers levering'' Betyr det at de kan skaffe denne på en dag? http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2943 edit: Svar fra Pyton: Hei! Det er nok riktig det. Vi får ikke denne før slutten av februar fra vår faste leverandør. Normalt tar det ikke mer en 1 dag å få dette såfremt leverandør har dette på lager. Jeg videresender denne mailen til innkjøper for å se om vi kan få den fra noen andre kanaler! Mvh. Jørgen. Endret 11. februar 2005 av Sylteagurk Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hrmph... rart at hele norge skal vente på en levering---- det gjør varene nesten enda mer ettertraktet.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Noen som vet om det er termisk lim på disse eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå