Majorp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja det var lenge å vente. Tviler egentlig på at skjermkortvifta mi lever så lenge. Ingen som har på lager? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 psdata seller den nå til 195,- nå Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det vet jeg og det er der jeg har bestilt, men står ikke noe om lagerstatus. Etter hva folk sier her så ser det ikke ut til at det kommer inn på lager før i mars og innen den tid har nok både gpu vifta jeg har og skjermkortet tatt kvelden. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da fikk jeg ordrebekreftelse ja, ubekreftet 13. februar. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da fikk jeg ordrebekreftelse ja, ubekreftet 13. februar. Vet ikke helt om jeg hadde stolt på det, det virker som de bare setter datoen 14 dager fram i tid. Har vært "ubekreftet 14 dager fram i tid" i ihvertfall en uke nå. Det gjelder noen andre varer de har også. AtW Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Stoler vel ikke helt på det jeg heller nei. Men men, får se. Håper bare jeg får skjermkortet til å leve så lenge, har ikke råd til å kjøpe nytt før i mars. hehe. Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Noen som har fått skjekket hvordan tempen blir med kjøling på cpu og gpu med bigwater settet? Helst AMD 64 3500+ og 6800GT/Ultra Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 nå koster blokka 195 på komplett også Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 nå koster blokka 195 på komplett også Digg, da var en blokk avbestilt på psdata Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 den vesken som fulgte med bigwater, er det noen som vet hvor den selges, finner den ikke på noen av de norske webshopene jeg har vært innom?! @sølte litt@ Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 PS-Data selger dette til 195,- Link Er du desperat etter en flaske kan vi sikkert ordne det da jeg har en uåpnet en. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) PS-Data selger dette til 195,- Link Er du desperat etter en flaske kan vi sikkert ordne det da jeg har en uåpnet en. Skal si de tar inn ekstrutstyr. Endret 31. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 PS-Data selger dette til 195,- Link Er du desperat etter en flaske kan vi sikkert ordne det da jeg har en uåpnet en. Skal si de tar inn ekstrutstyr. Det er jo kjempebra at PS Data tar inn masse ekstrautsyr! Men er det noen som kan bekrefte/avkrefte om den orginale kjølevæska leder strøm? Etter å ha lest den ikke alt for gode bruksanvisningen ganske grundig, fant jeg ikke en eneste advarsel om IKKE å søle væske på elektriske komponenter(eller lignende advarsler)! Er jeg da i overkant optimistisk som da tolker det til at kjølevæsken IKKE leder strøm...? Så hvis det er noen med kompetanse og riktig måleutstyr, som kunne teste teorien min, hadde jeg trolig sovet litt bedre om nettene(nei, jeg stoler ikke heeelt på vannkjøling enda! ) Lenke til kommentar
underground Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 PS-Data selger dette til 195,- Link Er du desperat etter en flaske kan vi sikkert ordne det da jeg har en uåpnet en. Skal si de tar inn ekstrutstyr. Det er jo kjempebra at PS Data tar inn masse ekstrautsyr! Men er det noen som kan bekrefte/avkrefte om den orginale kjølevæska leder strøm? Etter å ha lest den ikke alt for gode bruksanvisningen ganske grundig, fant jeg ikke en eneste advarsel om IKKE å søle væske på elektriske komponenter(eller lignende advarsler)! Er jeg da i overkant optimistisk som da tolker det til at kjølevæsken IKKE leder strøm...? Så hvis det er noen med kompetanse og riktig måleutstyr, som kunne teste teorien min, hadde jeg trolig sovet litt bedre om nettene(nei, jeg stoler ikke heeelt på vannkjøling enda! ) Lurer på dette jeg også, men er vel svært tvilsomt at den ikke leder strøm. Er vel bare destillert vann. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Lurer på dette jeg også, men er vel svært tvilsomt at den ikke leder strøm. Er vel bare destillert vann. Væsken har en resistans på ca 30kohm. I følge pipefunksjonen leder det ikke. Endret 31. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Lurer på dette jeg også, men er vel svært tvilsomt at den ikke leder strøm. Er vel bare destillert vann. Til en pris av 195,- pr. halvliter, er det jo lov å håpe at den er LITT mer avansert....? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hva med den andre kjøleren til thermaltake som psdata har: Thermaltake VGA Watercooling Universal Clip To nVIDIA og ATI 125 g er den like bra? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 kan ikke tro det; -er ikke av kobber -begrenset flow(noe jeg TROR.. har ikke belegg for å si dette) -stygg? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 kan ikke tro det; -er ikke av kobber -begrenset flow(noe jeg TROR.. har ikke belegg for å si dette) -stygg? -gammel Lenke til kommentar
albe Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 kan ikke tro det; -er ikke av kobber -begrenset flow(noe jeg TROR.. har ikke belegg for å si dette) -stygg? Dyrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå