PapstSkalle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, da er den bestillt. Hadde vært fint om Thermaltake hadde hatt en fin chipsett blokk i samme serie også Ble jo ikke dyrt dette: Big Water: 395 Gpu blokk: 299 Sum........ :694 Hæ? Big Water til 395? Well..uansett...jeg får BigWater til julekalender pris, men det jeg lurer på er hvordan får jeg kjølt ned ramen dersom jeg går for denne gpu blokken? Liten vits å klokke opp gpu dersom ramen må klokkes ned tilsvarende... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, bigwater kostet 399 på et super tilbud komplett kjørte til de 200 første som bestilte, det ble borte på 40 min! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Well..uansett...jeg får BigWater til julekalender pris, men det jeg lurer på er hvordan får jeg kjølt ned ramen dersom jeg går for denne gpu blokken? Liten vits å klokke opp gpu dersom ramen må klokkes ned tilsvarende... EDIT:Feil med linken, det var disse og disse jeg tenkte på.... Endret 28. januar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 MPX har nå endret sin lagerstatus på GPU-blokken: Ubekreftet 15.03.05 I går var det vel 10.02.05, så de har kanskje fått nye opplysninger...? Huff det er lenge å vente, får håpe noen får de inn før den tid Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Well..uansett...jeg får BigWater til julekalender pris, men det jeg lurer på er hvordan får jeg kjølt ned ramen dersom jeg går for denne gpu blokken? Liten vits å klokke opp gpu dersom ramen må klokkes ned tilsvarende... Her finner du flere typer RAM-sinks Fikk ikke linken til å funke Fiesta.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vil tippe det er disse han prøver å linke til: BGA Ram Freezer Ligger her hos 3dfxcool. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Om PSData ikke har fått blokken inn når jeg får Lånekassens velsignelse, avbestiller jeg. Da kjøpes heller en skikkelig kjøleblokk fra Microplex. Det er så plagsomt å lese 'ubekreftet 07.02.2005, ubekreftet 10.02.2005, ubekreftet 12.02.2005, ubekreftet, ubekreftet, ubekreftet'! Argh. 'Ubekreftet' er forresten webshop-slang for 'vi aner ikke når vi får den inn'. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 skriv meg opp!!!! men bare en passer den foressten til 6600gt? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Lol, jeg tror nok ikke jeg får noe prolem med for varmt vann til GPU'en. Dette er bullshit fra ende til annen.. Det er fysisk umulig å få lavere temp enn romtemperatur uten noen ekstra form for nedkjøling av vannet... Nå ligger den på 26-27 under spillig. Det er nok ikke "bullshit" nei. Det kan være det var rundt 17 grader i rommet. Da må du ha en CPU som ikke avgir varme i det hele tatt eller MASSE vifter som nesten blåser radiatoren fra hverandre...... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Passer til x800pro vivo @ x800xt pe går jeg ut i fra? Er med jeg.. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vil tippe det er disse han prøver å linke til: BGA Ram Freezer Ligger her hos 3dfxcool. De så jo fine ut, men er de like effektive som originalkjølinga til 6800gt? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Vil tippe det er disse han prøver å linke til: BGA Ram Freezer Ligger her hos 3dfxcool. De så jo fine ut, men er de like effektive som originalkjølinga til 6800gt? Det blir nok mer effektivt, pga kjøleribbene på 6800gt er ikke festet med vanlig termisk lim. Men jeg lurer på om det går an å bruke kjøleribbene som allerede er på ram'en. Endret 29. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 men om bigwater sett er bra nok til vann til a64 cpu og et skjermkort ? det liksom 60-70w mer med vann på skjermkort Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 skriv meg opp!!!!men bare en passer den foressten til 6600gt? Trenger ikke skrives opp nå lengre Ligger linker til tilbud på første siden Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du kan nok stryke meg... settet ble montert på serveren isteden og der har jeg kun innebygd vga... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Du kan nok stryke meg... settet ble montert på serveren isteden og der har jeg kun innebygd vga... Jeg gidder ikke stryke folk, listen var bare ment for å vise interessen. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bestilt jeg også nå, men lurer litt på ramkjølinga. Har Avance Medium Server Tower. Dette kabinettet har mulighet for en vifte som blåser på agp og pci slottene. Tror dere dette holder med kjøling? Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Bestilte i går jeg da, noen som vet når disse kommer på lager? Passer forøvrig veldig bra med vannblokk til gpu'n nå, vifta holder på og ta helt kvelden, må starte den med fingeren. Sux. Mvh MajorP *edit* Tasteleif Endret 30. januar 2005 av Majorp Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Bestilte i går jeg da, noen som vet når disse kommer på lager? Passer forøvrig veldig bra med vannblokk til gpu'n nå, vifta holder på og ta helt kvelden, må starte den med fingeren. Sux. Mvh MajorP *edit* Tasteleif Tar nok lang tid, sikkert ikke før mars. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bestilte i går jeg da, noen som vet når disse kommer på lager? Passer forøvrig veldig bra med vannblokk til gpu'n nå, vifta holder på og ta helt kvelden, må starte den med fingeren. Sux. Mvh MajorP *edit* Tasteleif Tar nok lang tid, sikkert ikke før mars. Lenge å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå