albe Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hehe.. Copy-paste problemer. Legg til en "l" på slutten så det vlir http://dbhs.wvusd.k12.ca.us/webdocs/GasLaw/Gas-Ideal.html Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 BlondGod: får håpe at den leksjonen din hjelper de llitt uvitende her.. Unødvendig kommentar. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 BlondGod: får håpe at den leksjonen din hjelper de llitt uvitende her.. Unødvendig kommentar. Følte du deg truffet, kanskje? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) BlondGod: får håpe at den leksjonen din hjelper de llitt uvitende her.. Unødvendig kommentar. Følte du deg truffet, kanskje? Jeg følte meg truffet? Så langt der i fra, regnet ikke med han mente meg, da var det skivebom. Tenkte mer på at man ikke skal kaste stein i glasshus. Har aldri hatt problemer med å forstå enkle prinsipper, men derimot aldri hatt sansen for slike uttalelser som sier mer om personen selv enn de han retter de mot. Endret 27. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det kan jo tenkes at han inkluderte seg selv i "de uvitende her" ... Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En blokk på meg, og vil helst at den blir byttet ut med min delbestilling Thermaltake VGA Watercooling Universal Clip To nVIDIA og ATI 125 g som jeg la til min Big Water Cooler som jeg bestilte på julaften til julekalender pris. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En blokk på meg, og vil helst at den blir byttet ut med min delbestilling Thermaltake VGA Watercooling Universal Clip To nVIDIA og ATI 125 g som jeg la til min Big Water Cooler som jeg bestilte på julaften til julekalender pris. Da må du nok sende en mail til PSData Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 når får psdata\komplett inn blokken? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sendte en mail til psdata og de byttet om min bestilling, slik at jeg får den nye grafikkkjølingen. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 mulig det har blitt svart på før, men jeg orker rett og slett ikke scrolle gjennom alle sidene....kall meg gjerne lat meeen hva er vanlig pris på denne blokken? Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 mulig det har blitt svart på før, men jeg orker rett og slett ikke scrolle gjennom alle sidene....kall meg gjerne lat meeen hva er vanlig pris på denne blokken? Tror den er på rundt 300-400kr Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 PSdata priset den først til 300kr. På denne posten var vi i utgangspunktet ikke ute etter et supert tilbud, men abre at en norsk forhandler skulle ta denne inn i sortimanget sitt, og det klarte vi, pluss 30% avslag da, så jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 nå har jeg satt inn det meste, men det står ingenting om vanntanken, ser ut til at den skal settes inn bare for å fylle opp systemet med vann, stemmer dette eller bør jeg feste tanken i kabinettet å ha det der hele tiden? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 nå har jeg satt inn det meste, men det står ingenting om vanntanken, ser ut til at den skal settes inn bare for å fylle opp systemet med vann, stemmer dette eller bør jeg feste tanken i kabinettet å ha det der hele tiden? Det er en egen tråd for Bigwater... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Når får PSdata blokka på lager? Står ingen ting om det... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Når får PSdata blokka på lager? Står ingen ting om det... 10.02.2005 står det når jeg trykker meg inn på psdata. Dette er dog ubekreftet, og tipper det er en typisk 14-dagersperiode som forflytter seg dag etter dag fram til de har en bekreftet dato. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Da denne varen er en helt ny vare fra ThermalTake, så er levering dessverre ikke helt bekreftet enda, dog ser det ikke ut som denne kommer før begynnelsen av mars. Vi vil oppdatere ordrene med bekreftet dato så snart det foreligger. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det kan jo tenkes at han inkluderte seg selv i "de uvitende her" ... You got it... Har PS-Data blokka på lager? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har PS-Data blokka på lager? Eeeeh, det står i innlegget over ditt Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, da er den bestillt. Hadde vært fint om Thermaltake hadde hatt en fin chipsett blokk i samme serie også Ble jo ikke dyrt dette: Big Water: 395 Gpu blokk: 299 Sum........ :694 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå