simalarion Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg elsker dere alle stacker-vannkjøling sett- gpu blokk til 2000kr Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan jo oppdatere første post med nyhetene Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Kan jo oppdatere første post med nyhetene I will do that. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg elsker dere alle stacker-vannkjøling sett- gpu blokk til 2000kr blir bra dette Skal vel ikke ha et skjermkort også vel? hehe For min del: Lian-Li PC6277-Bigwater-GPU blokk-Skjermkort Satftis: Jeg tror nok de 4 kampanjene som har vært nå henger sammen, og at det ville være ulogisk hvis det ble vilt med dette. De 4 som har vært(pågår) er nok det vi vil se her. - Bigwater - GPU blokk - 2 vannkjølings kabinett - Skjermkort. Du ser sikkert den røde tråden der og at det ikke vil bli noe særlig mer. Endret 24. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har iallefall slengt meg på, 1 stk. gpu-blokk, flow-indicator og temperature-probe er på bestilling til meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan du også skrive i første post hvor lenge tilbudet gjelder? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg elsker dere alle stacker-vannkjøling sett- gpu blokk til 2000kr blir bra dette Skal vel ikke ha et skjermkort også vel? hehe For min del: Lian-Li PC6277-Bigwater-GPU blokk-Skjermkort Satftis: Jeg tror nok de 4 kampanjene som har vært nå henger sammen, og at det ville være ulogisk hvis det ble vilt med dette. De 4 som har vært(pågår) er nok det vi vil se her. - Bigwater - GPU blokk - 2 vannkjølings kabinett - Skjermkort. Du ser sikkert den røde tråden der og at det ikke vil bli noe særlig mer. Ikke helt enig med deg der, skjermkort er ganske forskjellig fra BigWater og blokka i at det er en vare folk normalt sett før eller senere ville kjøpt uansett, samt at skjermkort antakelig har ekstremt mye mindre dekningsgrad enn disse "obskure" TT-produktene. På ett eller annet punkt må butikkene sette ned foten og begynne å tjene penger igjen, og jeg synes det er litt synd at folk ikke forstår hvor grensen går for når leken fortsatt er god. Så vidt jeg har fått med meg kræsjet i hvert fall den ene kabinett-tråden, og jeg tviler på at dere får noe tilbud som overgår et standard "ukens tilbud" når det gjelder skjermkortene. Med fare for å være litt frekk, må jeg si at den eneste røde tråden jeg ser er at du har lyst på alle 4 komponentene Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Saftis: Du må gjerne være frekk, men da kan du ta deg bryet å følge med også . Den ene kabinett tråden ble midlertidig stengt, en natt, fordi det var uenight om betalingsmetoden, ikke pga. tilbudet som er ekstremt bra. Der er det nå enighet og den går som aldri før. Grunnen til at skjermkort hører hjemme sammen med bigwater/vannkabbis/gpublokk er fordi man kanskje sitter med et passe kort fra før og ikke vill oppgradere pga. av mulig viftestøy og mye mer varme. Så får man her vannkjøling og GPU blokk og vil gjerne da bytte ut skjermkortet siden man slipper å bekymre seg for evt. viftestøy og økt varmeutslipp. Man hadde kanskje ellers drøyet skjermkort bytte til et evt. plattformbytte hvis man vurderte S939 eller S7 i løpet av 2005. Ellers kan jeg ikke si at 4 kampanjer er en overdrivelse og utnyttelse av alle webshoppene vi her snakker om. Endret 24. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har iallefall slengt meg på, 1 stk. gpu-blokk, flow-indicator og temperature-probe er på bestilling til meg. Hvilken av de tre nevnte sjappene har alt dette? (ja, jeg er for lat til å sjekke) Theo: Er det ikke fast pris da? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg har iallefall slengt meg på, 1 stk. gpu-blokk, flow-indicator og temperature-probe er på bestilling til meg. Hvilken av de tre nevnte sjappene har alt dette? (ja, jeg er for lat til å sjekke) Theo: Er det ikke fast pris da? Psdata. Jo det er fast pris. Edit: du er vel kanskje for lat til å finne fram også: http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=6028&mlevel=070400 Jeg syns at å gå sammen for å få en bra pris er en genial ting, og nettbutikkene taper ikke på det. Endret 24. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) For seint... Endret 24. januar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Saftis:Du må gjerne være frekk, men da kan du ta deg bryet å følge med også . Den ene kabinett tråden ble midlertidig stengt, en natt, fordi det var uenight om betalingsmetoden, ikke pga. tilbudet som er ekstremt bra. Der er det nå enighet og den går som aldri før. Grunnen til at skjermkort hører hjemme sammen med bigwater/vannkabbis/gpublokk er fordi man kanskje sitter med et passe kort fra før og ikke vill oppgradere pga. av mulig viftestøy og mye mer varme. Så får man her vannkjøling og GPU blokk og vil gjerne da bytte ut skjermkortet siden man slipper å bekymre seg for evt. viftestøy og økt varmeutslipp. Man hadde kanskje ellers drøyet skjermkort bytte til et evt. plattformbytte hvis man vurderte S939 eller S7 i løpet av 2005. Ellers kan jeg ikke si at 4 kampanjer er en overdrivelse og utnyttelse av alle webshoppene vi her snakker om. Ok, jeg synes det er litt søkt å kjøpe skjermkort til ~3000 og kabinett til ~1000-2000 bare pga. at man har fått seg en ny vannkjøling til 400-600 kroner, men det får jo være opp til hver og en. For all del, bare bra hvis dere får med dere sjappene på disse rundene, men jeg sitter med en bang anelse om at de snart går drittlei mailene og tilbudskravene, og føler at et godt PR-stunt bare blir fulgt opp av større krav. Men tiden vil vise hvor denne trenden ender. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jo det er fast pris. Edit: du er vel kanskje for lat til å finne fram også: http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=6028&mlevel=070400 Takk, du er en knupp. <3 Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jo det er fast pris. Nei, det er IKKE fast pris, i følge mailen som bidz quotet, den "blir stående slik noen dager"! Da fikk jeg svar fra PSData.no, som flere her har funnet ut før meg Heisann Prisen er nå satt til 195,- og blir stående slik noen dager. De som allerede har bestilt vil få oppdatert ordren til denne prisen. De som ønsker å legge til en tidligere ordre, kan skrive dette i kommentarfeltet (gjelder ikke ordre bestilt med kredittkort, da vi ikke kan endre på de) Da denne varen er en helt ny vare fra ThermalTake, så er levering dessverre ikke helt bekreftet enda, dog ser det ikke ut som denne kommer før begynnelsen av mars. Vi vil oppdatere ordrene med bekreftet dato så snart det foreligger. Mvh Jarle PS Data Bra tilbud!! Jeg har iallefall bestilt en stykk, samt noen pakker CDR/DVDR media, og betalt med visa = 70kr i porto. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Saftis: Jeg tror nok det er en faseoppgradering. Introduksjon til vannkjøling uten for store kostnader, oppgradere ting rundt. Deretter kanskje gå over til mer proff vannkjøling senere når man ser hvordan dette går. Ellers er jeg enig i deg at det må holde med disse 4 kampanjene som har vært nå. Men videre har vi en ide om en webside hvor folk kan melde seg på lister og hvor vi ikke maser eller mailer butikkene men at butikkene selv får tilgang til å følge med på listene for å komme med mer treffsikre tilbud mot ønsker/forespørsel som faktisk finnes der og da . Endret 24. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Da fikk jeg svar fra PSData.no, som flere her har funnet ut før meg Heisann Prisen er nå satt til 195,- og blir stående slik noen dager. De som allerede har bestilt vil få oppdatert ordren til denne prisen. De som ønsker å legge til en tidligere ordre, kan skrive dette i kommentarfeltet (gjelder ikke ordre bestilt med kredittkort, da vi ikke kan endre på de) Da denne varen er en helt ny vare fra ThermalTake, så er levering dessverre ikke helt bekreftet enda, dog ser det ikke ut som denne kommer før begynnelsen av mars. Vi vil oppdatere ordrene med bekreftet dato så snart det foreligger. Mvh Jarle PS Data Se hva jeg har uthevet med fet skrift. Altså er vel ikke 195kr-prisen på psdata fast pris?? EDIT: Brukte så lang tid på dette, at Fiesta fikk sagt det før meg... Endret 24. januar 2005 av flybikesbmx Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Ok, det fikk ikke jeg med meg. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Da fikk jeg svar fra PSData.no, som flere her har funnet ut før meg Heisann Prisen er nå satt til 195,- og blir stående slik noen dager. De som allerede har bestilt vil få oppdatert ordren til denne prisen. De som ønsker å legge til en tidligere ordre, kan skrive dette i kommentarfeltet (gjelder ikke ordre bestilt med kredittkort, da vi ikke kan endre på de) Da denne varen er en helt ny vare fra ThermalTake, så er levering dessverre ikke helt bekreftet enda, dog ser det ikke ut som denne kommer før begynnelsen av mars. Vi vil oppdatere ordrene med bekreftet dato så snart det foreligger. Mvh Jarle PS Data Se hva jeg har uthevet med fet skrift. Altså er vel ikke 195kr-prisen på psdata fast pris?? EDIT: Brukte så lang tid på dette, at Fiesta fikk sagt det før meg... Det var det jeg prøvde å si (to innlegg over), men som du sa litt bedre, 195,- er IKKE fast pris, så folk som vil ha den til den prisen bør nok få ut finger'n! EDIT:Sorry flybikesbmx, så ikke editen din, men vi er i vertfall enige! Endret 24. januar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fine greier, Marius_EV Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hmm, blokken kjøler jo bare GPU'en, hva skal man kjøle minnet med? Hvis dette i det hele tatt er nødvendig (har forresten GF6800GT). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå