Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke vi burde svindle de på alt da! halv pris på bigwater, så kan de no få tjene noen kroner ekstra på GPU blokka! Fult system, med GPU blokk til 600kr uten frakten er jo meeeget bra!

Edit: kan jo legge til at gammel prisen på denne blokken var 300kr hos PSdata, vi har altså 33% rabatt i den 100lappen det er billigere!

Endret av H.kon
Lenke til kommentar
Synes ikke vi burde svindle de på alt da! halv pris på bigwater, så kan de no få tjene noen kroner ekstra på GPU blokka! Fult system, med GPU blokk til 600kr uten frakten er jo meeeget bra!

Edit: kan jo legge til at gammel prisen på denne blokken var 300kr hos PSdata, vi har altså 33% rabatt i den 100lappen det er billigere!

Jaja, tenk hvor mange som kjøper komplette pc'er hos disse. :)

Tror nok ikke de taper på dette nei, ikke vær bekymret, de overlever nok. :p

Lenke til kommentar

Hehe, komplett og PS leker ikke butikk, de vet nok hva de gjør, så det er neppe noen grunn til å ha dårlig samvittighet for å "svindle" de.

AtW

Lenke til kommentar
Var jo en liten overdrivelse da, men synes at det er litt teit når alle plutselig skal starte opplegg som dette her!

OFf-t, så forresten at lian li prosjektet gikk i vasken, synd for de som var med på det!

Var jo ikke å få blokka billig som var målet med denne tråden.

Målet med denne tråden var å få en nettbutikk til å ta inn denne blokka siden den ikke var tilsalgs i norge.

Men når de setter ned prisene _uten_ at vi har blandet oss inn så sier ikke vi nei-tak.k :)

Lenke til kommentar

Hadde vært finfint om om trådstarter kunne nevne hvilke GPUer blokken er ment til å passe til. Begynn å rams opp hvilke kort den passer til, og trådstarter vil forhåpentligvis legge inoen til i gørste post :thumbup:

(Tenker da spessielt på mitt R 9800) :blush:

Lenke til kommentar
Hadde vært finfint om om trådstarter kunne nevne hvilke GPUer blokken er ment til å passe til. Begynn å rams opp hvilke kort den passer til, og trådstarter vil forhåpentligvis legge inoen til i gørste post :thumbup:

(Tenker da spessielt på mitt R 9800) :blush:

Kan dessverre ikke gjøre det, pga at det er ingen i norge som har den enda og har heller ikke funnet noen tester el. har bare samme info som alle andre, fra produktsiden. :)

Lenke til kommentar

Syns dette var en hyggelig overraskelse, jeg hadde allerede fått lagt til GPU-blokka(og vanntanken som passer) til BigWater-ordren min hos PS Data, og hadde fått ordrebekreftelse med 294,- som pris på GPU-blokka.

Så på søndag kveld fikk jeg en ny ordrebekreftelse hvor prisen er satt ned! :thumbup:

Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar fra PSData.no, som flere her har funnet ut før meg :)

Heisann

Prisen er nå satt til 195,- og blir stående slik noen dager.

De som allerede har bestilt vil få oppdatert ordren til denne prisen.

De som ønsker å legge til en tidligere ordre, kan skrive dette i kommentarfeltet (gjelder ikke ordre bestilt med kredittkort, da vi ikke kan endre på de)

Da denne varen er en helt ny vare fra ThermalTake, så er levering dessverre ikke helt bekreftet enda, dog ser det ikke ut som denne kommer før begynnelsen av mars. Vi vil oppdatere ordrene med bekreftet dato så snart det foreligger.

Mvh

Jarle

PS Data

Bra tilbud!! Jeg har iallefall bestilt en stykk, samt noen pakker CDR/DVDR media, og betalt med visa = 70kr i porto.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg legge til den blokken hos PSData? Når jeg trykker på "Endre ordre" kommer denne meldingen opp: "Du har valgt å endre din ordre. Når du trykker bekreft endring av ordre blir varene på ordren lagt i handlekurven.

Alle varer vil bli oppdatert med dagens priser. Det vil si at pakketilbud, lagersalg el. plutselig kanskje ikke blir like gunstige. Den eksisterende ordren blir ikke slettet før du sender inn handlevognen på nytt."

Det betyr at jeg kommer til å miste tilbudet på Bigwater-settet, og dette vil jeg selvfølgelig ikke. Må jeg sende mail til de da?

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Vil takke PSData og Komplett for to strålende tilbud, selv om de ikke tjente noe særlig på de, har de i hvert fall skaffet seg goodwill hos meg.

Håper for øvrig at forumet nå ikke blir spammet av folk som skal initiere slike masseinnkjøp hver gang de skal ha en nettverkskabel eller en skrue, folk må forstå at disse tilbudene først og fremst fungerte som god reklame og en introduksjon for nye kunder i vannkjølingsverden, heller enn en effektiv måte for disse firmaene å tjene penger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...