Komplett.no Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Komplett.no : Takk for all hjelp i kvell=P Godt betalt å sitte her i helga på natta?=D Hehe, tror du jeg vil si det da ? :-) Vi er nok ganske like dere skal du se, sliter med sitte-for-lenge-foran-PCen-syndromet. Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vi er nok ganske like dere skal du se, sliter med sitte-for-lenge-foran-PCen-syndromet. Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ? jeg er bevis på det, legger meg kl. 2 og skal på jobb kl. 7, skjer nesten hver natt... takk for tilbudet komplett Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ? ja Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, kan bekrefte det;) Et svært utbredt syndrom:D Synes det er veldig bra at dere har bruker her, ser mange folk som får "hjelp" av dere gjennom dette forumet;) Sitter sikkert til langt på natt i natt, feire bigwater, og opp i mårgen på Magic "turnering", hehe, kortspull for nerder;) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg er bevis på det, legger meg kl. 2 og skal på jobb kl. 7, skjer nesten hver natt... Akk ja, vet altfor godt hvordan det er... On-topic: 1 stk, kun hvis det ikke koster mer enn selve settet kostet i julekalenderen. Noen som aner pris på denne blokka? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 1 stk.. ..Vil jeg kjøpe hvis prisen ikke blir særlig mer enn 300-350. Regner med at den passer både 9800pro som jeg har nå og x800 eller 6x00 som jeg skaffer meg etterhvert så. Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vi er nok ganske like dere skal du se, sliter med sitte-for-lenge-foran-PCen-syndromet. Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ? Forstår ikke hva du snakker om Takker stort for tilbudet og håper på en reprise med gpu blokk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tror vi skall være fornøyde om de tar den in første omgang-slik at vi kan få et komplett genial vannsett uten en j----- lyd (nesten) Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva blir prisen på denne hvis komplett tar den inn? Jeg kjøper 1stk hvis prisen blir under 300kr. Jeg har sett at vanlig pris på gpu-/chipsetblokker er ca 400, men det blir jo helt tullete å betale like mye for en bitteliten vannblokk som for hele settet med pumpe, radiator, cpu-blokk osv. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 DEt er fordi settet du kjøpte rett å slett er tullete billig Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 den koster 281 på psdata, så vist komplett tar inn blir det nåkk under 300 hos de også Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 den koster 281 på psdata, så vist komplett tar inn blir det nåkk under 300 hos de også De har den jo ikke på psdata. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg tenkte på denne! Men, ved nærmere sjekk så jeg at d ikke var samme? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 den koster 281 på psdata, så vist komplett tar inn blir det nåkk under 300 hos de også De har den jo ikke på psdata. De har en lignende blokk på psdata, men tviler sterkt på at den er like god. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Han tenker på Denne men det er ikke den samme Mange bestilte nokk d\denne for den er utsolgt nå Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Han tenker på Denne men det er ikke den samme Ja, var den jeg og tenkte på. Men tviler veldig sterkt på at den er like god som den dere først hadde øynene på. Tror den nyeste vil være et mye bedre kjøp. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Mange bestilte nokk d\denne for den er utsolgt nå Da må nok de stresse litt ja, pga de passer ikke til dette settet, Må i så fall kjøpe noen overganger eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå