Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?

Anbefalte innlegg

Komplett.no : Takk for all hjelp i kvell=P Godt betalt å sitte her i helga på natta?=D

Hehe, tror du jeg vil si det da ? :-)

Vi er nok ganske like dere skal du se, sliter med sitte-for-lenge-foran-PCen-syndromet.

Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ?

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er nok ganske like dere skal du se, sliter med sitte-for-lenge-foran-PCen-syndromet.

Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ?

jeg er bevis på det, legger meg kl. 2 og skal på jobb kl. 7, skjer nesten hver natt...

takk for tilbudet komplett :)

Lenke til kommentar

Ja, kan bekrefte det;) Et svært utbredt syndrom:D

Synes det er veldig bra at dere har bruker her, ser mange folk som får "hjelp" av dere gjennom dette forumet;)

Sitter sikkert til langt på natt i natt, feire bigwater, og opp i mårgen på Magic "turnering", hehe, kortspull for nerder;)

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva du snakker om :roll::whistle:

Takker stort for tilbudet og håper på en reprise med gpu blokk

Lenke til kommentar

Hva blir prisen på denne hvis komplett tar den inn?

Jeg kjøper 1stk hvis prisen blir under 300kr.

Jeg har sett at vanlig pris på gpu-/chipsetblokker er ca 400, men det blir jo helt tullete å betale like mye for en bitteliten vannblokk som for hele settet med pumpe, radiator, cpu-blokk osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...