Marius_EV Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Lol, jeg tror nok ikke jeg får noe prolem med for varmt vann til GPU'en. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er det muligheter for å få med vannblokken på samme bestilling fra komplett trur dere? Blir litt teit å betale 250 for vannblokken, så over 100'lappen ekstra i frakt for den! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ikke hvis du har betalt med kort. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har nåkk ikke betalt med kort, men har oppkrav som fraktemåte! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Lol, jeg tror nok ikke jeg får noe prolem med for varmt vann til GPU'en. 17°C på CPU , hva er da romtemeraturen på? Og hvor lenge har maskina stått på? For det blir jo ikke riktig før vannet har sirkulert en stund... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Lol, jeg tror nok ikke jeg får noe prolem med for varmt vann til GPU'en. 17°C på CPU , hva er da romtemeraturen på? Og hvor lenge har maskina stått på? For det blir jo ikke riktig før vannet har sirkulert en stund... Har sikkert stått på i 3t nå. Edit: temp i rommet er sikkert rundt 20 grader, kanskje litt mindre. Endret 23. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nå har PS Data priset om TT GPU-blokka til 195,- Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan er det mulig å kjøle ned cpu til 17 grader vist den blir kjølt av vann som blir kjølt av 20 grader varm luft? Er det noe jeg ikke skjønner her? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan er det mulig å kjøle ned cpu til 17 grader vist den blir kjølt av vann som blir kjølt av 20 grader varm luft? Er det noe jeg ikke skjønner her? Nei, jeg lurte på det samme... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 vannblokken til 200 kr! Billig er det ikke? Trur jeg bestiller en selv om bigwatern er fra komplett, 320kr alt i alt ble ikke så ille for vannblokken! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Nå har PS Data priset om TT GPU-blokka til 195,- Jeg lukter litt "pris krig" her. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg lukter litt "pris krig" her. Huff, så leit for oss! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som har prøvd å legge til vannblokka til BigWater på psdata ? Når jeg trykker "endre", står det at jeg vil miste alle evt. tidligere kampanjetilbud, og at dagens priser vil bli brukt når jeg trykker "bekreft" igjen. Noen som har shoppet BigWater og blokka på PSData med kampanjepris på begge, eller må man sende email til ps og be det endre manuelt ? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som har prøvd å legge til vannblokka til BigWater på psdata ? Når jeg trykker "endre", står det at jeg vil miste alle evt. tidligere kampanjetilbud, og at dagens priser vil bli brukt når jeg trykker "bekreft" igjen. Noen som har shoppet BigWater og blokka på PSData med kampanjepris på begge, eller må man sende email til ps og be det endre manuelt ? Jeg måtte be de gjøre det manuelt.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Si meg, jeg har lest og lest i postene her - har Komplett gitt noe tilbud på denne vannblokka enda......? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Gidder ikke å lese gjennom x antall tråder så jeg spør; er det noe nytt anngående tilbudet? BTW: Siden PSdata har slik en fin pris kunne du/dere/vi kanskje hørt om de kunne gitt oss tilbudet? 100-150kroner hadde ikke vært å forrakte Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) ehh vi ha fått flott tilbud, den gpu blokken ligger lett over 300kr Nå må vi slappe av litt Jeg har bestilt av komplett alleredet, gir dem lett litt ekstra for det flotte bigwater tilbudet, men kommer de inn så jeg kan få det i samme frakt?, vi får se i morgen Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Får håpe komplett kopierer PSData, og tilbyr blokka til 200, iogmed at det er mer gunstig portomessig, sier jo ikke nei takk til 250, men 200 er grommere AtW Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Si meg, jeg har lest og lest i postene her - har Komplett gitt noe tilbud på denne vannblokka enda......? Ikke leita godt nok da... Kompletts tilbud. Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Fint tilbud det der, så hvis komplett legger den og noen flere ting på orderen min (noe de ikke gjorde når jeg sendte mail sist, lager ikke ny ordre ) så tar jeg den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå