Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

Da vil jeg bare si at psdata har gpu blokken dere venter på her inne. Så de som ikke gidder å vente i flere uker til før de kan bestille og kansje få 50 kr i avslag hos komplett kan bestille hos psdata.

Hrmf. "ubekreftet 05.02.2005" betyr ikke at de har den på lager. Det betyr at de kanskje kan komme til å få noen blokker tidligst 5. februar. Og det er også flere uker til. I allefall en og en halv.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du leser posten er det ikke først å fremst avslag

 

Vi ønsker at de skall ta blokken inn slik at vi kan få den i samme pakke som bigwater settet (slippe dobbel frakt).

 

Men det virker ikke lovendet nå lenger, haddet komplett fått lurt de med sammen med bigwater bestillingen haddet de nokk oppdatert oss.

 

Så mulig det er på tide å gi kortene til psdata?

Lenke til kommentar
Hvem her var det som hadde kontakt med PSData ? De skulle vel komme med et tilbud på fredag som var ? Hvis fortjenesten er omtrent like høy på GPU-blokka som på BigWater, burde det være mulig å gi et fornuftig tilbud om vi er mange som vil bestille.

Jeg har kontakt med PSData på epost. Fikk dessverre ikke til og sende dem epost i går, da nettet stort sett var nede hele dagen.

 

Skal sende dem epost i morgen med komplett liste over folk som er interesserte.

 

De sa at de skulle ordne en "godpris", men først måtte de selv få oversikt over når de fikk blokkene, samt hvor mange de fikk (noe de ikke hadde forrige Onsdag).

 

Får vel ikke svar før på Mandag. Oppdaterer dere da.

Lenke til kommentar
Hvem her var det som hadde kontakt med PSData ? De skulle vel komme med et tilbud på fredag som var ? Hvis fortjenesten er omtrent like høy på GPU-blokka som på BigWater, burde det være mulig å gi et fornuftig tilbud om vi er mange som vil bestille.

Jeg har kontakt med PSData på epost. Fikk dessverre ikke til og sende dem epost i går, da nettet stort sett var nede hele dagen.

 

Skal sende dem epost i morgen med komplett liste over folk som er interesserte.

 

De sa at de skulle ordne en "godpris", men først måtte de selv få oversikt over når de fikk blokkene, samt hvor mange de fikk (noe de ikke hadde forrige Onsdag).

 

Får vel ikke svar før på Mandag. Oppdaterer dere da.

Ja, jeg er for øvrig med på ei blokk fra psdata hvis det er greit avslag.

Lenke til kommentar
Heisan,

 

Beklager litt manglende tilbakemelding på denne samt at det har tatt litt tid.

 

Men, HER er i alle fall blokken på plass til 249,-. Bestilles i morgen tidlig så jeg vet ikke not ut over det som står på web men det blir i alle fall oppdatert så snart vi vet mer.

 

 

 

:roll:

Så lenge vi får lagt den til bestillingen på Big Water settet så er det absolutt ingenting å utsette på prisen her.

Lenke til kommentar
Hvem her var det som hadde kontakt med PSData ? De skulle vel komme med et tilbud på fredag som var ? Hvis fortjenesten er omtrent like høy på GPU-blokka som på BigWater, burde det være mulig å gi et fornuftig tilbud om vi er mange som vil bestille.

Err, tenker du på fortjeneste på juletilbudet? Gikk de i pluss på det? :x :wow:

 

Fint at Komplett tar dem inn, til 249,- gjør det ikke meg noe å kjøpe en til fullpris. :p

Lenke til kommentar
Hvem her var det som hadde kontakt med PSData ? De skulle vel komme med et tilbud på fredag som var ? Hvis fortjenesten er omtrent like høy på GPU-blokka som på BigWater, burde det være mulig å gi et fornuftig tilbud om vi er mange som vil bestille.

Err, tenker du på fortjeneste på juletilbudet? Gikk de i pluss på det? :x :wow:

 

Fint at Komplett tar dem inn, til 249,- gjør det ikke meg noe å kjøpe en til fullpris. :p

Hva med 200? :p eller? :ermm:

 

Er jo lov å prøve seg. :)

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...