jag Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Leita etter den jeg og, men fant ingenting. Tydeligvis et produkt som er på trappene. Har for tiden Zalman Reserator som jeg er veldig fornøyd med, men greit å vite hva konkurrentene stiller med. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Leita etter den jeg og, men fant ingenting. Tydeligvis et produkt som er på trappene. Har for tiden Zalman Reserator som jeg er veldig fornøyd med, men greit å vite hva konkurrentene stiller med. Jepp, vifteløse vannkjølinger er jo den beste oppfinnelsen siden muffins med blåbærsmak. AtW Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) At vi er et par mennesker som er interessert i å handle nesten 100 slike GPU blokker, og om vi kan vi en bra pris, hovedsakelig ? ok, da tar jeg det med. Ey, hadde visst fått mail fra psdata " Heisann Vi har allerede bestilt opp CL-W0038 for en god stund siden, men den er ikke lagt ut enda grunnet vi ikke har fått bekreftet pris, samt ikke fått antakelser på levering. Så fort vi har fått bekreftet pris på denne, vil vi legge den ut på web." Edit: Hva skal jeg skrive som subject? Ble plutselig tom for ide'er. Endret 18. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
jag Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Leita etter den jeg og, men fant ingenting. Tydeligvis et produkt som er på trappene. Har for tiden Zalman Reserator som jeg er veldig fornøyd med, men greit å vite hva konkurrentene stiller med. Jepp, vifteløse vannkjølinger er jo den beste oppfinnelsen siden muffins med blåbærsmak. AtW Jepp, er ikke avanserte greiene heller akkurat. Et rør fylt med vann der pumpa er montert i bunn. Kan ikke være vanskelig å lage sjøl heller, men sikkert ikke moro å sveise på alle finnene... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Så fort vi har fått bekreftet pris på denne, vil vi legge den ut på web Virker som de ikke er intresert, vi får nokk vente på komplett først å fremst. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Så fort vi har fått bekreftet pris på denne, vil vi legge den ut på web Virker som de ikke er intresert, vi får nokk vente på komplett først å fremst. Dette er fra den første mailen jeg sendte om at de burde ta inn blokken. Edit: Kom gjerne med spørsmål jeg skal ta med i mailen. Endret 18. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ok-forstod ikke det Ta å purr på komplett over mail, skriv at de må komme med tilbakemld om hvordan det ligger an, om ikke kan vi høre med ps.data som har tatt dem inn. du har 90 blokker i ryggen, makt Ps: Du har ført meg opp med 2 stk, i posten min står det bare 1stk, som også er det riktige Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ps: Du har ført meg opp med 2 stk, i posten min står det bare 1stk, som også er det riktige ok, skal rette det. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Slenger meg på med 1 stk. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Vel, tillot meg selv og sende PSData en mail ang. GPU blokkene, og fikk faktisk svar nå, med en gang Svaret: Heisann Det er godt mulig at vi kan få til en god pris ved et gruppekjøp her, men føler kanskje det er litt tidlig å eventuellt formalisere no slikt da levering er et stykke frem i tid og det er også usikkert hvor mange vi får ved første levering enda. Spurte om det var mulig og få til en god pris, da vi var rundt 80 personer som skulle ha nesten 100 GPU blokker, og om vi evt. kunne få en god pris ved et eventuelt gruppekjøp. Håper fortsatt Komplett.no kommer med et svar snart. Endret 18. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm, håper de tar inn nok da. Håper også at det ikke tar så all for lang tid. Takk for at du sendte mailen bidz Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva trenger en av tilleggsutstyr til denne GPU blokken når en har Big Water settet fra før? Tenker da på slanger etc? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Vel, spurte om når de hadde alt klart (Hvor mange GPU blokker de får, samt når de er klare for prisforhandlinger), og fikk dette i svar: Heisann Det er vanskelig å svare på akkurat nå. Husk på at dette er et helt nytt produkt fra ThermalTake, vi har akkurat idag fått bekreftet pris, og avventer som sagt nå en bekreftelse på hvor mange vi får, samt omtrentlig når det kan være hos oss. Tror nok det går noen dager, kanskje en ukes tid før jeg kan svare noe mer sikkert på dette og håper på forståelse for det. Så da er det bare og avvente litt hos PSData iallefall. Skal sende personen jeg er i dialog med en email om 3 dager og høre om de har alt klart, og oppdatere dere da. Endret 18. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hva trenger en av tilleggsutstyr til denne GPU blokken når en har Big Water settet fra før? Tenker da på slanger etc? Det følger med 37cm slange. Tror ikke du skulle trenge noe mer. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva trenger en av tilleggsutstyr til denne GPU blokken når en har Big Water settet fra før? Tenker da på slanger etc? Ingenting. I tillegg følger det med slanger på GPU blokken også, akkurat samme slangetype som følger med Bigwater settet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg skal ha en hvis den passer til Sapphire Radeon X800PRO! Noen som vet (både minne og kjerne)? Edit: Grunnen til hvorfor jeg lurer på dette selv om det står universal er fordi kjøleren som jeg har nå er såpass mye større (orginal)... Endret 18. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg skal ha en hvis den passer til Sapphire Radeon X800PRO! Noen som vet (både minne og kjerne)? Den passer fint til X800Pro. Men den kjøler ikke minne nei - kun kjerne. Mer info om den kan du finne HER Endret 18. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Trenger man ikke kjøling på minne da eller ? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Trenger man ikke kjøling på minne da eller ? Tjo, mulig det. Men det blir litt vanskelig og bygge en vannkjølingsblokk til og kjøle minnet og kjernen, i og med at minnet ligger over hele PCB'et, på begge sider i tillegg. Den beste løsningen er nok å ha vannkjølingsblokken på GPU, og kjøpe RAM sinks å ha på minnet. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Litt dumt at de ikke har RAM sinks på psdata, kanskje de har tid til å ta inn det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå