bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Knalltilbudet har vi jo allerede fått, nemlig Bigwater settet til 395,- (halv pris i forhold til hva andre webshops tar for det). Hadde vært fornøyd om de i det heletatt hadde bare tatt inn GPU blokka jeg, sånn at jeg kunne fått den også, til ordinær pris. En kan ikke få "halv pris" på alt vettu. Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Prøver meg igjen. Er det noen som vet om denne blokka passer på northbridge ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen sa at den passer. Men jeg synes det må bli rart da nipplene på en GPU blokk går ut til siden og ikke opp? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Noen sa at den passer. Men jeg synes det må bli rart da nipplene på en GPU blokk går ut til siden og ikke opp? Men sitter de ikke ganske høyt da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hadde vært fornøyd om de i det heletatt hadde bare tatt inn GPU blokka jeg, sånn at jeg kunne fått den også, til ordinær pris. Enig. Jeg gikk tydeligvis glipp av denne supertilbudtråden, men nevnte Komplett noe om hvorfor de ikke tar dette (settet og diverse, f.eks blokken) inn i sortimentet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen sa at den passer. Men jeg synes det må bli rart da nipplene på en GPU blokk går ut til siden og ikke opp? Men sitter de ikke ganske høyt da? kanskje? Men da blir det veldig usikkert pr. kort om det vil fungere? med tanke på knekken du kanskje får, hvis det går. hvis noen har testet må de gjerne komme med erfaringer. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 har dere fått noe tilbud fra noen web shop enda eller? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) hirr.. PSData har tatt inn GPU blokka Se her: http://www.psdata.no/ps.asp?it=110777&mlevel=070400 "ubekreftet 01.02.2005" Endret 18. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Har ikke sendt mail til psdata enda pga at det var for seint på dagen. Vi får se til i morgen. Har ikke komplett dukket opp, henvender jeg meg til psdata eller netshop. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har ikke sendt mail til psdata enda pga at det var for seint på dagen. Vi får se til i morgen. Har ikke komplett dukket opp, henvender jeg meg til psdata eller netshop. Vel, det er nok ikke for sent Den ble nettopp lagt til i listen, refresha og plutselig var den der.. Ti minutter senere ble bilde lagt opp, som manglet i begynnelsen.. Så.. Noen jobber på PSData akkurat nå! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) nå er kl 9 å ikke svar, damm prøver å få til en deal som jeg tror andre haddet likt også alt fra komplett bigwater-gpu blokken (i denne tården) og Stacker som jeg har satt i gang selv. Ikke hørt noe i dag marius? Endret 18. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Manders Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 den koster 281 på psdata, så vist komplett tar inn blir det nåkk under 300 hos de også De har den jo ikke på psdata. De har en lignende blokk på psdata, men tviler sterkt på at den er like god. Hmmm... Tror kommentaren har blitt lagt merke til: http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=6028&mlevel=070400 CL-W0038 er der nå Men når kommer den? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Tror kommentaren har blitt lagt merke til:http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=6028&mlevel=070400 CL-W0038 er der nå Men når kommer den? Jeg sendte mail til dem sist uke, tipper det er derfor de har tatt inn alle de tingene. Hva skal jeg spør om i mailen da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som la merke til denne lenken på samme side? Rocket Fanless Liquid Colling system. Hørtes spennede ut, kanskje ett alternativ til Zalman resirator? AtW Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) At vi er et par mennesker som er interessert i å handle nesten 100 slike GPU blokker, og om vi kan få en bra pris, hovedsakelig ? Endret 18. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
Manders Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som la merke til denne lenken på samme side? Rocket Fanless Liquid Colling system. Hørtes spennede ut, kanskje ett alternativ til Zalman resirator? AtW Finner ikke noe info hos Thermaltake Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som la merke til denne lenken på samme side? Rocket Fanless Liquid Colling system. Hørtes spennede ut, kanskje ett alternativ til Zalman resirator? AtW Finner ikke noe info hos Thermaltake Nei, søkte selv, men fant ingenting, må innrømme at jeg siklet litt med en gang jeg så det navnet. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja-svarte, på denne tråden er vi snart 100stk, burdet være hovedrett for webshopper det. Lenke til kommentar
Manders Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 At vi er et par mennesker som er interessert i å handle nesten 100 slike GPU blokker, og om vi kan vi en bra pris, hovedsakelig ? Du skal ikke se bort fra at noen på PS lukter litt business Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som la merke til denne lenken på samme side? Rocket Fanless Liquid Colling system. Hørtes spennede ut, kanskje ett alternativ til Zalman resirator? AtW Merkelig. Finner ikke info om dette på Thermaltake sin egen hjemmeside engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå