Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som litt tilsetningsstoffer ordneer den bifen relativt greit?

Joda, men da er det jo like så greit og holde seg til et rent kobber-basert system, så slipper en problemene. I tillegg er jo den Zalman GPU blokka omtrent så dårlig som en kan få det.

Joda, det kan du jo si, men det blir staks mer trøbbel om du skal begynne å sette i HD-kjølere og slikt. De er vasnkelige å få tak i til en skikkelig pris, speseilt som kobber.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hmm, hvorfor skulle ikke denne blokken passe til et PCI-E-kort? Gidder noen med et ATi- eller nVidia-PCI-E-kort sjekke om ikke kjølerfestet og relativ plassering i forhold til ting som kan være i veien er omtrent likt på AGP-varianten?

 

Er (kanskje) med på 1 blokk, hvis noen kan bekrefte at det er noenlunde smertefritt å montere en slik på NB tar jeg muligens 2. :)

 

Edit: Det eneste forbeholdet jeg har er om dette går på en egen ordre eller om man kan legge til ting på samme ordre. Ikke så mye vits i bestille en slik utenom noe annet snacks iom at avslaget blir mer eller mindre spist opp av dobbel fraktkostnad.

2xEdit: Tror jeg kanskje venter. :/

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
Ikke gi dem mer tid, send mail til Netshop og PSdata.

Tviler på at netshop tar den inn siden de ikke fører så mye vannkjølingsutstyr.

 

Jeg sender mail til psdata så får vi se.

Det skader ikke å sende mail til netshop samtidig!.. bare og adde dem til CC det, en vet trossalt aldri.. Dette er god publisitet, og Netshop sin service vet vi jo alle at er omtrent den beste servicen en kan få.

Lenke til kommentar
Hva med faktisk å prøve å få til en deal på noe som koster litt mer så det faktisk blir penger å spare? woohoo .. Jeg sparer 200 spenn :w00t::w00t::w00t: men jeg må vente i 1 måned for å få tingene da ......

Tror det blir uaktuelt.

 

Egentlig hadde vi jo ikke tenkt tanken på å få den billig, men nå siden vi er så mange så er jo det også mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...