sandrah03 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tastaturet skriver dobbelt....trykker jeg på 1 bokstav kommer det 2 osv... Jeg bruker trådløst(logitech) Noen som har noen tips? Venter spent Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det nytt, eller har det fungert før? Har du oppdaterte drivere? Gjelder det alle taster? De to bokstavene, er disse de samme? Kan du prøve å bytt til annet tastatur, for å se om feilen ligger i maskinen eller i tastaturet? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Bytt batterier eller vær raskere på labben. Hørtes merkelig at det kom to bokstaver. Kan være noe med innstillinger å gjøre, men tviler litt mer på det. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du vært på lan? sikker på at ingen har lagt inn no echo greier på maskina di? ( hvis det er de samme bokstavene ) sjekk maskina for virus. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tipper at det er noe med innstillinger. Jeg hadde på trege taster før jeg skjønte hva det var engang.. Lenke til kommentar
sandrah03 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Thanks funker igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå