Guljar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har lastet inn RAW plug-in i CS, dette har fungert helt fint i flere mnd, men nå plutselig åpner den mine NEF filer kun med et lite RAW Adjustments vindu som jeg bare kan justere EV og white balance. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har alltid hatt det sånn jeg. Finnes det noe bedre? Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du prøvd å resette PS? Lenke til kommentar
zany Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du innstallert Nikon Capture (4) i ettertid? I så fall må du fjerne nikon sine NEF plugin filer som har sneket seg inn i photoshop plugin mappa di. Gjør du dette vil du få ting tilbake til normalen. -Pallesen, ja det finnes noe bedre Last ned siste RAW plugin for Photoshop CS (som gir en masse valgmuligheter), og fjern det du har av gamle filer. Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Takk for hjelpen, zany & egerstud, det fungerer nå. Endret 15. januar 2005 av Guljar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå