augustus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei, Lurte på om det er mulig å koble seg til Internett via ett 33,6k Modem selv om vi også har ADSL-Bredbånd...Vil 33,6k modemet kunne brukes samtidig som Bredbåndet???, eller vil det bare skape kaos?...og trenger jeg å bruke splitter som kom med ADSL-modemet, eller er det nok å koble rett til vegguttaket??? Har ikke nettverkskort (har bestilt) på gammel-PC'en min hvis noen skulle lure Takker for alle svar! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, du kunne jo prøve det, har tenkt tanken Så får vil litt info her! Lenke til kommentar
augustus Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Morsomt... Tror ikke jeg tør være den første ut på den testen nei,...noen andre?(som vet,mener jeg) Endret 14. januar 2005 av augustus Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis jeg forstår deg riktig, så skal du ikke bruke modemet på samme maskin som har ADSL? I så fall skal du kunne kjøre modemet på linjen på samme måte som du har telefoner og faks på en analog linje. Dette forutsetter selvfølgelig at du har et telefonabonnement (analogt, eller ISDN m/tilleggsutstyr), og at modemet er tilkoblet linjen med splitter. Lenke til kommentar
augustus Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Du forsto rett... Er bare det att rommet mitt er "milevis" fra splitteren som ligger på stua, og jeg gidder ikke bruke noe ekstra penger på en ekstra telefonkabel for å koble meg på. Siden 33,6k modemet bare var ment å brukes midlertidig til nettverkskortet mitt kommer i posten, så tenker jeg heller å pakke ned 33,6k modemet, og vente ett par dager til kortet kommer. Surfer på maskinen til søstra mi foreløpig, trodde jeg skulle få meg en enkel måte vekk fra hennes maskin og bruke min egen...men, men. Ble uansett litt klokere når det gjald mine spørsmål! Takk!!! Endret 15. januar 2005 av augustus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå