Agurken Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvor i alle dager kan jeg finne Palestina Skjerf? Har noen en anelse? må bare ha det... =) Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hvorfor vil du ha det da? Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Rett og slett for å visa solidaritet for Palestinske familiar så blir krenka av muren til Israel!!! også for tape av ein god ledar Jassir Arafat...sjøl om han starta som Terrorist blei han t ein god ledar....Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus! Lenke til kommentar
bleak Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan feks få tak i det på sosialisme.no, eller en eller annen sie som tilhører en paelstinavennelig organsnsiasjon. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sist jeg sjekket hadde de en palestinescarf-drive-by i Jerusalem, tre kvartaler bortenfor der Jesus ble født. Rask levering og bra service. Anbefales. Ikke ta deg nær av det agurgen. De kan være litt guffne en del av de her. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fleire usaklige innlegg er blitt sletta. Neste uskalighet eller latterliggjering av trådstarter vil bli belønna med auke i warn. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus! Mannen var da syk i en mannsalder? Sosialisme.no kapitaliserer på kommunisteffekter (og palestinaskjerf.) Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fleire usaklige innlegg er blitt sletta.Neste uskalighet eller latterliggjering av trådstarter vil bli belønna med auke i warn. Nå har ikke jeg sett hva som er sletta, men nå er jo tråden i seg selv usaklig ettersom den ikke tar opp noe tema innenfor politikk, religion eller samfunn. Og da er det ikke så rart at den provoserer frem et eller annet usaklig svar heller. Og til trådstarter: Det går an å bli syk og daue på under en dag. Og Arafat har da vært syk i flere år. Og hvordan kan du si at en mann som lurte unna flere milliarder bistand til personlig konto var en god leder? Og hva vet du egentlig om muren? Hvor mye av muren er faktisk mur? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du har ikke tenkt på å lære deg hekling og lage ditt eget nusselige palestinaskjerf selv? Lenke til kommentar
zilch Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Gidd ha palestinaskjerf da, ta heller og heng ett stort Israles flagg opp på veggen, så gir du din moralske støtte til ett folk som trenger det istedenfor til terroristene. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Se hva jeg fant http://www.sosialisme.no/shop_category.php?category_id=4 google er din venn Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvor i svarteste ******* har det blitt av innlegget jeg skrev i denne tråden???? Det er sikkert blitt slettet på grunn av at du har skrevet bare tull. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rett og slett for å visa solidaritet for Palestinske familiar så blir krenka av muren til Israel!!! også for tape av ein god ledar Jassir Arafat...sjøl om han starta som Terrorist blei han t ein god ledar....Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus! Jepp! Osama å arafat har en del til felles da, de begge drepte en haug med uskyldige mennesker, så derfor er det vel rimelig å tro at Osama har en lysende karriere innenfor politikken! Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvor i svarteste ******* har det blitt av innlegget jeg skrev i denne tråden???? Det er sikkert blitt slettet på grunn av at du har skrevet bare tull. Tull å tøys Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg syns denne tråden hører bedre hjemme under "annet." Trådstarter ville ha hjelp til å finne ut hvor han kan kjøpe en gjenstand. At denne gjenstanden er et politisk symbol, betyr ikke at tråden burde vært postet under PR&S. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg syns denne tråden hører bedre hjemme under "annet." Jeg mener den bør bli stengt. Og kanskje noen advarsler i tillegg ? Endret 15. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
alexf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en finnlandshette forresten? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvem er disse menneskene....? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Søppel er fjernet og tråden stenges da det ikke har noe med dette forumet å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg