heggheim1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hei, lurer på om noen av dere kan si meg hva som feiler msn min, får ikke sett web cam, sende/motta filer eller noe, når jeg skal foreksempel se web cam klikke hele pc'en, er det noe me msn eller er det noe me pc'en? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Søk så finner du lignende tråder! Edit: feilpostet Endret 14. januar 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Var ikkje masse hjelp å få her nei. Ser du er ny på forumet, velkommen ! Trur kanskje det kan være 7.0 som er feilen viss det er den versjonen du har installert ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 7.0 er ikke helt stabil ennå, så har du den kan det i seg selv være grunn nok. Kom gjerne med info om hvilken versjon du bruker, hvilken windowsversjon du har og slikt, så kan vi hjelpe best mulig. Har det alltid vært sånn? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan jo alltid installere Trillian. Har lenge foretrukket denne fremfor MSN Messenger. http://www.ceruleanstudios.com/ Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 vi har hatt denne tråden før. slå av brannmuren. så skal det nok gå Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan jo alltid installere Trillian. Har lenge foretrukket denne fremfor MSN Messenger. http://www.ceruleanstudios.com/ Men med trillian kan man ikke ha webcam Men hver gang jeg opplever slike ting, er det fordi den andre har noe krøll med pcen. Enten brannmur eller virus (XD). Dette kan skje hvis dere har stor forskjell på versjonene. Du bruker vel ikke Windows messenger? Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 har msn versjon 6.2, men etter at jeg formaterte pc'en har det funka slik det skal, kan det ha vert virus, har norton å pc cillin på pc'en, scanna dataen før jeg formaterte men fant ingen virus. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det kan være noen brannmurs innstillinger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå