e321 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har noen lagt merke til at det kommer en pipe lyd når bakgrunns lyset er på på creative tx/nx/younameit? Går det ann og fikse dette med ny firmware eller noe? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Gjør det på mobilen min også..Gjorde også det på den forrige mp3spilleren min.. Tror det er en "bivirkning" Endret 14. januar 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja! Har merket akkurat dette også. Merker det ikke hvis jeg har volumet litt høyt, men når jeg har det lavt kommer det en pipe lyd ja. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 på søstera mi sin er det også piping i bakgrunn,med headsett,og de som følgte med,men ikkje med philps sine ,de er knallbra og eg hører ingen piping i bakgrunn då!!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg kjøpte akkurat en slik en til lillebroren til dama, og la inn musikk for han. Når jeg selve prøvde den, merket jeg også dette, høyfrekvent susing når man trykket på hvilken som helst knapp. Når jeg tenker på det i etterkant, er vel dette nettopp fordi lyset da blir slått på. Jeg hadde den bare hos meg idét jeg pakket den ut av eska og la inn sanger, så jeg får ikke prøvd ny firmware. Er det noen som har prøvd ny firmware på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå