Gå til innhold

forskjellen på WAR server og public server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjertelig takk for svar, skjønner forskjellen nå. Vet ikke hva PCW er, men skal jeg tippe går jeg for private clan war.....

Er litt lysten på å gå for www.instantgameserver.com, får 48 i ping, selv om serverene står i England. Meget rimelige.....virket dessuten som en seriøs bedrift, noe jeg f.eks. ikke synes killzone utgir seg for å være, med den websiden deres....

Lenke til kommentar
virker ikkje som om du trenger server spør du meg :p

Skjønte ikke helt hva du mener? Om det er fordi jeg er nybegynner så tar du feil. Ligger "alltid" i toppen, og ofte først på kills listen, og har som regel en KPD på 2-3.

Er bare så drittlei folk som jukser, og så kan man ikke gjøre noe med det. Eller at folk oppfører seg som idioter....

Lenke til kommentar

Takk for seriøst svar atrax :)

Ehh, nå faller jeg ut igjen ZiroN, hvor står det at jeg har tenkt å kjøpe en war server? Jeg bare lurte på hvorfor det er så stor forskjell i pris på en war server og en public server......og det blir en public server tenker jeg.

Har ingen klan, for jeg synes ikke det er noen vits i det, så lenge man ikke er med i konkurranser.

PS! Hvis noen er interessert i å være med på å spleise på serverleie, så kan du / dere sende meg en PM. Vi er antakeligvis 4 stk allerede. Ser at www.jolt.co.uk har servere til rundt 2000 kr 6 mnd., og det blir ikke mye pr snute om vi er noen stykker. Fikk 47 i ping når jeg testet mot serveren deres...

KamikazeGrandma

Endret av Xibit
Lenke til kommentar

et par ting.. hva skal du med server når du ikke vet hva du skal bruke den til?

jeg anbefaler deg å IKKE kjøpe engelske servere siden pingen er veldig viktig for folk og dermed kan så lite som 50 i ping bli mye..

gi en pm til awake på forumet her, han har peiling på forskjellige norske bra servere utleiere..

Lenke til kommentar

jeg anbefaler deg å IKKE kjøpe engelske servere siden pingen er veldig viktig for folk og dermed kan så lite som 50 i ping bli mye..

gi en pm til awake på forumet her, han har peiling på forskjellige norske bra servere utleiere..

Right, awake er nubb ^^,

Jeg ville ha kjøpt publicserver med Gameguard (men det koster himmla mye!!)

Lenke til kommentar

Jeg vet da nøyaktig hva den skal brukes til....

- Spille CS:S sammen med kjente og folk fra resten av landet / verden...

- Sparke/stenge ute folk jeg sikkert vet jukser, eller oppfører seg som tullinger, dit peppern gror.

- Legge inn de add-ons jeg måtte ønske

- Legge inn den mapcycle jeg måtte ønske

Jeg personlig gidder ikke betale en del mer for la oss si 20 ms lavere ping, hvis noen få folk ikke gidder spille der så er det ikke mitt problem. Jeg spiller på servere med 50-60 i ping mye av tiden, ofte Jolt sine servere, og ser ikke på dette som noe problem.

De norske leverandørene jeg har kikket på er Killzone, Gameserver og Gameguard...

Endret av Xibit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...